مقایسه سه مدل دستگاه لیزر مو زائد

معرفی سه مدل از بهترین دستگاه های لیزر مو

برای خرید یا استفاده از دستگاه لیزر مو، در ابتدا باید اطلاعاتی راجع به هر یک از دستگاه ها کسب کنید. اشخاص بسیاری به فروشنده ها و پرسنل کلینیک های کوچک و ناشناخته اعتماد می کنند و از دستگاهی که آنها پیشنهاد می دهند، خرید یا استفاده می کنند و بعد از مدتی متوجه بروز عوارض جبران ناپذیر آن می شوند. بنابراین اگر قصد لیزر کردن موهای زائد خود را دارید، برای پیشگیری از بروز هرگونه عوارض بهتر است دانشی درباره مشخصات و کاربرد هر یک از دستگاه ها کسب کنید.

در این مقاله سه مدل لیزر پر کاربرد با برند های معروف را به شما معرفی می کنیم؛ با ما در ادامه همراه باشید.

مشخصات دستگاه لیزر الکساندرایت

معمولا افراد سفید پوست، پوست حساس تری دارند نسبت به افرادی که پوست تیره تری دارند؛ پوست آنها در اثر برخورد کوچکترین ضربه، قرمز یا حتی کبود می شود و زمانی که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می گیرند، اگر از ضد آفتاب استفاده نکرده باشند، پوست آنها توسط آفتاب می سوزد. بنابراین افراد با پوست های روشن به مراقبت های پوستی بیشتری نیاز دارند. خرید یا استفاده از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد، یکی از حساس ترین مواردی است که افراد سفید پوست باید با دقت بالا دستگاه لیزر خود را انتخاب کنند، زیرا هر دستگاه دارای کاربرد خاصی است و در صورت انتخاب اشتباه لیزر، موجب بروز عوارض جبران ناپذیری خواهد شد.

یک خبر خوب !!

خبر خوبی که برای شما داریم این است که برخی دستگاه ها صرفا برای پوست های روشن طراحی و ساخته شده اند و شما بدون نگرانی از بروز هرگونه عوارض، می توانید با خیال آسوده به حذف موهای زائد خود بپردازید؛ یکی از دستگاه های لیزر مناسب پوست های روشن، دستگاه لیزر الکساندرایت است؛ این دستگاه فوق العاده قدرتمند، با طول موج 755 نانومتری، به عمق پوست نفوذ می کند سپس در ریشه های مو تبدیل به گرما می شود و به فولیکول مو آسیب می رساند و آنها را از بین می برد؛ بنابراین بعد از استفاده از این دستگاه شما پوستی صاف و یک رنگ خواهید داشت. همچنین این دستگاه به دلیل دارا بودن فناوری پیشرفته و سیستم خنک کننده، بدون درد است و افرادی که پوست آنها نسبت به درد خیلی حساس است، درد خیلی کمی را احساس خواهند کرد.

کاربرد های دیگر لیزر الکساندرایت

این دستگاه علاوه بر وظیفه اصلی خود، یعنی ریشه کن کردن مو های زائد، کاربردهای دیگری نیز دارد که به شما کمک می کند پوست زیباتری داشته باشید؛ در ادامه به طور مختصر آنها را برای شما شرح می دهیم:

حذف تاتو

بسیاری از افراد بعد از گذشت مدتی از طرحی که آن را بر روی پوست خود تاتو کرده اند، خسته شده اند و دلشان می خواهد آن را پاک کنند؛ یکی از کاربرد های لیزر الکساندرایت، پاک کردن تاتو است.

حذف لک ها

بسیاری از افراد، به دلیل داشتن لک های مادرزادی بر روی پوست خود، اعتماد به نفس پایینی دارند، روش های درمانی زیادی را برای حذف لک ها امتحان کرده اند اما موفق به حذف آنها نبوده اند؛ ما در اینجا لیزر الکساندرایت را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این دستگاه لک های مادرزادی را به طور کامل برای شما حذف می کند.

حذف نیش عنکبوت

افرادی که پوست آنها مستعد نیش پشه و حشرات است، می دانند عنکبوت یکی از حشره هایی است که رد نیش آن تا سال های طولانی بر روی پوست می ماند. یکی از کاربرد های دیگر الکساندرایت، حذف رد نیش عنکبوت ها است.

درمان تیرگی های پوست

برخی از قسمت های بدن به مرور زمان دچار تیرگی می شوند، مانند زیر بغل یا ناحیه بیکینی، که باعث نگرانی افراد زیادی شده است. اما ما اینجاییم تا بگوییم جای نگرانی نیست و این مشکل قابل حل است؛ لیزر الکساندرایت تیرگی های قسمت های مختلف پوست را به طور کامل درمان می کند.

سفارش و خرید دستگاه لیزر دایود

قبل از روی کار آمدن لیزر ان دی یاگ

در گذشته به دلیل اینکه فناوری دستگاه های لیزر پیشرفته نبود، افرادی که دارای پوست برنزه و تیره بودند و به مراکز لیزر درمانی مراجعه می کردند، پوست آنها باعث سوختگی می شد. دلیل آن مشکل به وجود آمده این است که در گذشته تمامی دستگاه های لیزر نمی توانستند رنگ دانه های مو را از رنگدانه های پوست تشخیص دهند و فقط برای افرادی که پوست بسیار روشن و موهای تیره و ضخیم بودند، مناسب بودند. امروزه با وجود گسترش فناوری های لیزر و کاهش عوارض سوختگی دستگاه ها، همچنان افراد دارای پوست تیره ترس استفاده از دستگاه لیزر را برای حذف موهای زائد خود دارند. ما اینجاییم تا بگوییم امروزه دستگاه های لیزر قدرتمند زیادی مخصوص افراد تیره پوست طراحی و ساخته شده است و قبل از اینکه مشتری ها از آنها استفاده کنند، بارها کارایی آن چک شده است و تا الان گزارشی درباره سوختگی پوست به ثبت نرسیده است. بنابراین اگر دارای پوست برنزه یا تیره هستید دیگر نگران نباشید و با خیالی راحت و آسوده از روش مدرن لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید.

مشخصات دستگاه لیزر ان دی یاگ

یکی از دستگاه های لیزر قدرتمندی که برای پوست های تیره کاملا مناسب است، لیزر ان دی یاگ (ND: YAG) است. این دستگاه به دلیل فناوری پیشرفته ای که دارد، می تواند رنگدانه های مو را از پوست به راحتی تشخیص دهد و بدون بروز عوارض سوختگی و بدون آسیب رساندن به بافت های مجاور، به فولیکول مو آسیب می رساند و آن را برای همیشه از بین می برد. طول موج لیزر، 1064 نانومتر است و به دلیل عمق نفوذ بالایی که دارد، در مقایسه با دستگاه های دیگر، اثر گذاری سریع تری دارد؛ بنابراین تعداد جلسات درمان با این دستگاه قدرتمند، نسبت به دستگاه های دیگر کمتر است.

نکاتی که باید در هنگام استفاده از لیزر ان دی یاگ توجه کرد

✔ یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که افرادی که دارای پوست روشن هستند، به هیچ عنوان نباید از این دستگاه استفاده کنند؛ همچنین قبل از شروع جلسات لیزر درمانی می توانید از پزشک متخصص مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

✔ نکته مهم دیگر است که شما نمی توانید به طور مداوم و برای ساعات طولانی از دستگاه استفاده کنید، زیرا بدنه و هندپیس آن بعد از گذشت سه الی چهار ساعت به شدت داغ می شود؛ بنابراین بهتر است بدانید بعد از هر سه ساعت دستگاه به استراحت نیاز دارد.

مشخصات دستگاه لیزر دایود

امروزه دستگاه های لیزر زیادی طراحی و ساخته شده اند که به دلیل فناوری و تکنولوژی پیشرفته ای که دارند، برای هر نوع پوست و مویی مناسب اند. افراد بسیاری هستند که پوست آنها نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره و نمی دانند باید از کدام لیزر استفاده کنند تا پوست آنها آسیب نبیند. در این بخش به معرفی یکی از فوق العاده ترین دستگاه های لیزر می پردازیم. دستگاه لیزر دایود (Diod) یکی از قدرتمندترین دستگاه های لیزر، که به دلیل قدرت تشخیص رنگدانه های مو از پوست، برای هر گونه پوست و مویی مناسب است. این دستگاه با طول موج 808 تا 810 نانومتری خود، به اعماق پوست نفوذ می کند و بدون آسیب رساندن به بافت های پوست، فولیکول های مو را از بین میبرد. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است؛ بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه، دردی را احساس نخواهید کرد و نیازی به ژل های بی حس کننده مانند لیدوکائین نخواهید داشت. یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه این است که قابلیت این را دارد تا 15 ساعت به طور مداوم کار کند و نیاز به استراحت نداشته باشد.

کاربرد های دیگر لیزر دایود

لیزر دایود، به دلیل قدرت تشخیص رنگدانه‌های مو از پوست، برای هر گونه پوست و مویی مناسب است.

لیزر دایود تمام تلاش خود را می کند تا شما پوستی زیبا، یک رنگ و صافی داشته باشید. این لیزر دوست داشتنی علاوه بر اینکه به حذف نابودی موهای زائد می پردازد، کاربردهای خاص دیگری دارد که به صورت مختصر در ادامه برای شما شرح داده ایم:

حذف لک

افرادی که بر روی پوست خود کک و مک، لک های مادرزادی، رد زخم و یا رد جوش دارند و به دنبال راهی برای درمان و حذف آنها از روی پوست خود هستند، لیزر دایود به راحتی و برای همیشه آنها را از روی پوست شما پاک می کند.

حذف تاتو

هر زمان که طرح تاتو روی پوست شما، دل شما را زد، لیزر دایود به کمک شما می آید تا آنها را برای شما پاک کند.

درمان تیرگی

بسیاری از خانم ها به دلیل وجود تیرگی در برخی از اندام های خود، اعتماد به نفس چوشیدن لباس های باز تر را در مجالس شادی ندارند. لیزر دایود این مشکل را هم حل کرده است؛ به دلیل فناوری پیشرفته ای که دارد به درمان تیرگی های پوستی نیز می پردازد و شما بعد از استفاده از این دستگاه پر کاربرد، پوستی شفاف و یکدست خواهید داشت.

جدول مقایسه ای دستگاه های لیزر

حال که با سه دستگاه لیزر پر کاربرد دایود، ان دی یاگ و الکساندرایت آشنا شدید وقت آن رسیده تا به مقایسه این دو با هم در یک جدول بپردازیم . با ما همراه باشید.

ویژگی هاالکساندرایتان دی یاگدایود
طول موج 755 نانومتر1064 نانومتر810 نانومتر
تایپ پوستی مناسبسفید و روشنتیره و مشکیتیره و گندمی
کاربرد اصلی حذف موهای زائدحذف موهای زائدحذف موهای زائد
رفع تیرگی دارد ندارددارد
حذف لکه و تاتو دارد ندارددارد
کارایی بالادارد ندارددارد
شدت دردبدون درد درد کمی داردبدون درد 
اثربخشی خوبعالیخوب

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر دایود، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

پیشنهاد ما به شما

در آخر، اگر به دنبال استفاده از یک دستگاه قدرتمند و با کیفیت هستید که عوارضی به همراه نداشته باشد، ما به شما استفاده یا خرید دستگاه لیزر دایود را پیشنهاد می کنیم. لیزر دایود زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه می دهد.

در این محتوا به بررسی انواع دستگاه های لیزر پرداختیم؛ اگر تجربه استفاده از هریک از این دستگاه ها را داشته اید، خوشحال می شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از شما بابت همراهی خوبتان سپاسگزاریم🌸

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن