تشخیص دستگاه لیزر دایود تقلبی از اورجینال

معرفی راه‌های تشخیص لیزر دایود تقلبی از اورجینال

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش تعداد دستگاه های لیزر از بین برنده موهای زائد، افراد زیادی به روش لیزر کردن مو روی آوردن، اما همچنان برخی از افراد از کاربرد دستگاه های لیزر ناراضی هستند. یکی از بزرگترین دلایل نارضایتی افراد از دستگاه های لیزر این است که نسخه های تقلبی لیزرهای پر طرفدار مانند لیزر دایود تقلبی و… با قیمت پایین تر وارد بازار شده است. بسیاری از افراد به دلیل اینکه شناخت کاملی از دستگاه ها ندارند، نسخه تقلبی آن را خریداری و با استفاده می کنند.

در این محتوا به بررسی یکی از دستگاه های پر طرفدار می پردازیم و راه های تشخیص لیزر تقلبی از اورجینال را برای شما شرح می دهیم. 

معرفی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های لیزر مو

یکی از راه‌ های تشخیص دستگاه اورجینال، داشتن اطلاعات صحیح و کامل راجع به دستگاه لیزر مورد نظر است. لیزر دایود به دلیل دارا بودن فناوری پیشرفته در چند سال اخیر به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه های لیزر شناخته شده است. به دلیل فروش زیاد این دستگاه، نسخه‌های تقلبی آن، که از نظر ظاهری کاملا یکسان و شبیه به هم هستند. اما از نظر کاربرد، دارای کیفیت پایین است، وارد بازار شده است و به فروش می رسد. برخی از نسخه های تقلبی دارای عوارض جبران ناپذیری است و برخی از آنها به دلیل قدرت پایین توان آسیب رساندن به فولیکول مو را ندارد و صرفا رشد موها را کاهش می دهد. بنابراین بهتر است دستگاه دایود را با دقت بالا انتخاب، خرید یا استفاده کنید.

کاربرد لیزر دایود به چه صورت است؟

قبل از خرید دستگاه لیزر دایود از فروشنده بخواهید دستگاه را برای مدتی در اختیار شما قرار دهد تا میزان کیفیت و کاربرد آن را بسنجید و با اطلاعاتی را راجع به کاربرد لیزر از قبل جمع آوری کرده اید، مقایسه کنید. در صورت هرگونه مغایرت، به کپی و تقلبی بودن آن دستگاه شک کنید. 

از کاربردهای لیزر دایود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

طول موج دستگاه لیزر دایود به دلیل داشتن فناوری پیشرفته و با دارا بودن طول موج 808 و 810 نانومتری نسبت به رقبای خود یعنی لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یاگ، دارای محبوبیت بیشتری است. 

نحوه عملکرد

این دستگاه پر طرفدار با انتشار نور قرمز رنگ متمرکز خود بر سطح پوست، به عمق پوست نفوذ کرده و جذب رنگدانه های مو میشود، سپس تبدیل به گرما می شود و ریشه موها را می سوزاند و به فولیکول مو آسیب می رساند.

مناسب انواع تایپ پوستی

همه ی افراد با هر نوع تایپ پوست و رنگ مو می توانند با خیال راحت و آسوده و بدون نگرانی از بروز عوارض جدی از این دستگاه استفاده کنند. اما بسته به جنس و ضخامت و رنگ مو، تعداد جلسات متفاوت است. افرادی که دارای موهای تیره و ضخیم هستند زودتر از افرادی که دارای موهای روشن و نازک هستند نتیجه خواهند گرفت. همچنین این دستگاه کاملا مناسب پوست ایرانی ها است.

یکی از راه‌های تشخیص دستگاه اورجینال دایود، داشتن اطلاعات صحیح و کامل راجع به آن دستگاه است.

درمان سریع

این لیزر محبوب به دلیل دارا بودن فناوری SHR، سرعت شات بالایی دارد. لیزر دایود دو الی سه برابر سریع تر از دستگاه های دیگر، بر فولیکول مو تاثیر می گذارد و آن را از بین میبرد. بنابراین با استفاده از لیزر دایود، در وقت نیز صرفه جویی می شود.

درمان بدون درد

دو خنک کننده TEC و ICE SHR، به منظور کاهش حس درد و سوزش در دستگاه به کار رفته است. بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه، هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. این دستگاه کاملا مناسب افرادی است که پوست آنها نسبت به درد حساسیت بالایی دارد.

کارایی بالا

بسیاری از دستگاه های لیزر پس از 4 الی 5 ساعت استفاده مداوم، بدنه و هندپیس آنها به شدت داغ می شود. اما لیزر دایود قابلیت این را دارد که به مدت 15 ساعت به طور مداوم کار کند و به هیچ عنوان بدنه و هندپیس آن داغ نمی شود. اگر دستگاه دایود را خریداری کرده اید و پس از گذشت مدتی شروع با داغ شدن کرد، به تقلبی بودن آن شک کنید.

برند های مختلف دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود دارای 4 برند معروف است؛ که هر کدام از آنها دارای مشخصات و کاربردی خاص هستند. در جدول زیر به طور کلی و مختصر آنها را به شما معرفی کرده ایم:

لیزر دایود گلکسی ایس– مناسب برای هر 6 نوع تیپ پوستی- توانایی 20 میلیون شات- دارای سیستم کولینگ بسیار قدرتمند- اثربخشی صد در صد- کاملا بدون درد و سوزش – بدون عوارض
لیزر دایود وندلا– دارای 4 هندپیس- دارای فناوری SHR-Elight- خروجی لیزر 800 وات- ساخت شرکت Jenoptic آلمان
لیزر دایود مرلین– دارای هندپیس دابل کولینگ- خروجی لیزر 800 وات- توانایی 20 میلیون شات- اثر بخشی فوق العاده عالی- بدون احساس درد
لیزر الکس دایود گلکسی ایس– دارای سه طول موج 755، 808، 1064 نانومتر- خروجی 800 وات- توانایی 20 میلیون شات- ساخت شرکت Jenoptic آلمان- بدون احساس درد – دارای سیستم کولینگ قدرتمند- کاملا مناسب پوست مردم ایران

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر دایود، می‌تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

راه های تشخیص لیزر دایود تقلبی از اورجینال

لیزر دایود می‌تواند به مدت 15 ساعت به طور مداوم کار کند و به هیچ عنوان بدنه و هندپیس آن داغ نمی‌شود.

حال اگر از فروشنده دستگاه های لیزر درخواست کردید دستگاه را برای مدتی در اختیار شما قرار دهد، اما فروشنده درخواست شما را رد کرد، جای نگرانی نیست؛ زیرا راه های دیگری برای پی بردن به اصل یا تقلبی بودن لیزر مو وجود دارد که در این بخش آنها را برای شما شرح می دهیم.

قیمت

دستگاه های لیزر تقلبی به دلیل نداشتن کیفیت بالا با قیمتی پایین تر نسبت به دستگاه های اورجینال به فروش می رسند. بنابراین شما می توانید با مقایسه قیمت ها به اصل یا کپی بودن آن پی ببرد. گول حراجی ها و آف های مناسبتی را نخورید؛ انتخاب و خرید دستگاه لیزر را شوخی نگیرید و با حساسیت بالا انتخاب و خرید کنید.

مجوز

هر زمان که شما قصد استفاده یا خرید هر یک از دستگاه های لیزر مو زائد را داشتید، حتما اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای مجوز قانونی و تاییدیه از وزارت بهداشت داشته باشد.

استعلام

قبل از خرید دستگاه و یا زمانی که به کلینیک زیبایی مراجعه میکنید و می خواهید بدانید دستگاه لیزر آنها اصل یا تقلبی است، می توانید از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت استعلام بگیرید. با پیدا کردن وارد کننده دستگاه لیزر مو، می توانید متوجه شوید که فروشنده و کلینیک زیبایی دستگاه لیزر خود را از وارد کننده تهیه کرده اند یا خیر؛ در صورتی که از لیزر را وارد كننده دریافت نکرده باشند، به تقلبی بودن آن دستگاه شک کنید و برای احتیاط از آن فروشگاه دستگاهی را خریداری نکنید.

آیا لیزر دایود از الکساندرایت بهتر است؟

هر دو لیزر از جهت کارایی مشابه هم هستند، با این تفاوت که لیزر الکساندرایت برای پوست های روشن و سفید کاربرد دارد و لیزر دایود برای پوست های تیره و روشن مناسب است. از انجایی که اکثر تایپ پوستی مردم در ایران بخصوص جنوب و مناطق گرم و خشک تیره و گندمی است، لیزر دایود کاربردی تر است. از نظر درد در هنگام لیزر درمانی دایود نسبت به الکساندرایت کمتر احساس می شود. پس اگر پوست تیره و گندمی دارید بهترین گزینه برای شما دستگاه لیزر دایود می باشد.

پیشنهاد ما به شما

پیشنهاد ما به شما دوست عزیز این است، اگر می خواهید موهای زائد خود را با روش مدرن و امروزی لیزر درمانی برای همیشه حذف کنید، بهتر است به کلینیک های بزرگ و شناخته شده مراجعه کنید. همچنین اگر قصد خرید دستگاه لیزر را دارید، از رفتن به فروشگاه های ناشناخته بپرهیزید.

در این مقاله راه های تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال را برای شما شرح دادیم. اگر تجربه خرید یا استفاده از لیزر تقلبی را داشته اید، خوشحال می شویم با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی خوب شما🌸

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن