آشنایی با نحوه کار دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

آشنایی با نحوه کار دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

امروزه دستگاه‌های لیزر هر کدام قابلیت‌های مختلفی را ارائه کرده و البته به نسبت آنها برای انجام انواع مختلف حذف موهای زائد کارایی خود را به نمایش می‌گذارند.

در همین راستا دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum می‌تواند امکانات و نکات مثبت سه طول موج مختلف را ارائه کرده و می‌تواند عملکرد خوبی را مانند لیزرهایی که تنها با یک طول موج فعال می‌شوند را به نمایش بگذارد.. با در نظر گرفتن دستاوردهای ده ساله این دستگاه لیزر، تولید آن یعنی کمپانی Alma Laser لیزر Soprano Ice Platinum را در ورژن خاصی و در سال 2016 میلادی به صورت جهانی عرضه به فروش رساند. این دستگاه لیزر از تکنولوژی خوشه‌ای دایود بهره می‌برد. نسخه پلاتینوم این دستگاه لیزر یعنی Soprano Ice Platinum از سه طول موج به صورت همزمان بهره می‌گیرد و از یک هند پیس یکپارچه استفاده می‌کند. با توجه به توضیحات ارائه شده دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum می‌تواند به صورت همزمان بافت‌های متفاوت را مورد هدف قرار داده و به ساختار فولیکول وارد شود. با قرار دادن جذب و نفوذ در سه سطح مختلف با سه نوع طول موج متفاوت، در کنار یکدیگر این نوع لیزر پیشرفته توانایی انجام درمان‌ برای مخاطب‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه می‌کند.

لیزر آلما و استفاده از تکنولوژی SHR
لیزر آلما و استفاده از تکنولوژی SHR

لیزر آلما و استفاده از تکنولوژی SHR

تکنولوژی SHR یکی از راهکارهای بسیار خوب برای رفع موهای زائد توسط لیزر آلما است. این راهکار تنها روش مورد تایید به صورت کلینیکی است که تقریبا هیچ درد و عوارض جانبی را به همراه ندارد. دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum از روش و تکنولوژی SHR بهره ‌می‌گیرد تا بیمار مطمئن باشد که در جریان درمان امنیت و فرایندی آسان را برای از بین بردن موهای زائد پیش رو دارد. از آنجایی که قرار گرفتن فولیکول‌های مو در مقابل منبع انرژی می‌تواند برای پوست مشکلات مختلفی از جمله تروما را به همراه داشته باشد، تکنولوژیSHR  می‌تواند با گرم کردن پوست تا دمایی که فولیکول آسیب ببیند، از رشد مجدد مو در ناحیه مد نظر پیشگیری کند. البته در در زمان استفاده از این درمان و تکنولوژی، بافت‌های اطراف محیط مورد درمان آسیب خاصی نمی‌بینند. این لیزر می‌تواند با تکرار اشعه نور، دما را به میزانی برساند که از لحاظ تراپی نقطه ضعف خاصی را برای پوست ایجاد نکند. در این میان لیزر آلما از فرایند motionTM نیز استفاده می‌کند. این تکنیک به درمانگر اطلاع می‌دهد که هندپیس در حین درمان مداوم در حال حرکت باشد و متوقف نشود. بدین ترتیب پوست به شکلی کامل تحت درمان قرار خواهد گرفت. ترکیب این سه طول موج اجازه می‌دهد که درمانگر به سطحی بهتری از درمان دسترسی داشته باشد. با استفاده از این متود سطح مقطع بیشتری از پوست تحت درمان قرار خواهد گرفت. این اولین بار است که یک دستگاه لیزر می‌تواند چنین قدرت درمانی را به درمانگر و البته بیمار ارائه کند. همه این ویژگی‌ها صرفا در یک دستگاه به فروش خواهد رسید.

استفاده از فناوری سه شوخه‌ای دایود

دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum امکانات و نکات مثبت بسیاری را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به استفاده از سه نوع طول موج متفاوت اشاره کرد. به شکل کلی باید توضیح داد که هر کدام از این طول موج‌ها بخش متفاوتی از فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهند.

طول موج YAG
طول موج YAG

طول موج YAG

طول موح 1064 یا YAG از سوی ملانین به میزان اندکی جذب می‌شود. با توجه به این موضوع طول موج توضیح مورد نظر می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای پوست‌های تیره باشد. در عین حال طول موج 1064 نانومتر قابلیت نفوذ به عمق زیاد را ایجاد می‌کند. با توجه به این نکته دسترسی به ریشه مو آسان‌تر از گذشته صورت می‌گیرد. این طول موج می‌تواند روی بخش‌هایی که موها عمق بسیار زیادی دارند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. از جمله این نقاط بدن می‌توان به مو‌های پوست سر، زیر بقل و ناحیه شرمگاهی اشاره کرد. با جذب آب بیشتر و ایجاد حرارت، در کنار استفاده از طول موج 1064 نانومتر، دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum می‌تواند تاثیرگذاری بسیار خوبی برای درمان موهای زائد داشته باشد.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن