بازدهی دستگاه لیزر دایود الکس چگونه است؟

بازدهی دستگاه لیزر دایود الکس چگونه است؟

بهتر است بدانید یکی از بزرگترین دلایل نارضایتی برخی از افراد از روش لیزر درمانی این است که افراد زیادی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از کارایی و بازدهی دستگاه های لیزر، از جمله دستگاه لیزر دایود الکس، دستگاهی را انتخاب و استفاده می کنند که برای پوست و مو آنها مناسب نیست یا کیفیت سطح پایین تری نسبت به دستگاه های دیگر دارد. قدم اول در استفاده از روش لیزر درمانی برای حذف مو های زائد، کسب اطلاعات درباره ی هر یک از دستگاه های لیزر است. در این مقاله یکی از بهترین دستگاه های لیزر مو را به شما معرفی می کنیم و به بررسی میزان کارایی و بازدهی آن می پردازیم.ما را تا انتهای این مقاله مفید همراه باشید.

معرفی روش لیزر درمانی و کاربرد آن

وراثت و اختلالات هورمونی، دو عامل رشد موهای زائد بدن هستند؛ بنابراین قبل از اینکه از یکی از روش های حذف مو استفاده کنید، بهتر است در ابتدا به پزشک متخصص مراجعه و مشورت کنید و در صورت عدم وجود اختلالات هورمونی می توانید با استفاده از یکی از روش ها، به حذف مو های زائد خود بپردازید.

 یکی از موثرترین و به صرفه ترین روش های حذف مو های زائد، استفاده از دستگاه های لیزر مو است. این دستگاه ها طوری طراحی شده اند که مستقیما به فولیکول مو آسیب می رسانند و آن را از بین می برند؛ در این صورت دیگر هیچ مو زائدی رشد نخواهد کرد و شما برای همیشه از شر آنها خلاص خواهید شد.

همچنین دستگاه های لیزر خاصیت درمانی نیز دارند؛ در صورت وجود هر نوع لک یا تیرگی بر روی پوست، آنها را درمان می کنند و شما بعد از استفاده از لیزر، پوستی صاف عاری از هرگونه لک و تیرگی خواهید داشت.

✔ نکته مهمی که بهتر است بدانید این است که دستگاه لیزر باید با دقت و حساسیت بالا انتخاب شود، زیرا برخی از دستگاه ها برای پوست های روشن کاربرد دارند و برخی از دستگاه ها برای پوست های تیره؛ در صورت انتخاب اشتباه ممکن است بعد از لیزر درمانی نتیجه مطلوبی نگیرید و یا پوست شما دچار سوختگی شود. اما جای نگرانی نیست اگر دستگاه لیزر به درستی انتخاب شود، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

معرفی دستگاه لیزر دایود الکس

لیزر مو دایود الکس کاندید عنوان دستگاه میکرو اپتیک برتر

همه ی ما زمانی که به محصولی نیاز پیدا می کنیم، سعی می کنیم آن نسخه از محصول مورد نظرمان که از هر جهت بهتر است را انتخاب کنیم؛ دستگاه های لیزر مو زائد نیز جزو محصولاتی هستند که باید بهترین آن را از نظر کارایی و کیفیت انتخاب و استفاده کنیم.

یکی از دستگاه هایی که به دلیل قدرت و کیفیت بالا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، لیزر دایود الکس است. این دستگاه به خاطر دارا بودن امکانات با کیفیت، کاندید عنوان دستگاه میکرو اپتیک برتر شده است. در ادامه این بخش مهمترین مشخصات این دستگاه را برای شما شرح می دهیم:

  • این محصول محبوب به دلیل داشتن سه طول موج 755، 1064 و 808 برای هر گونه پوست و مو بسیار مناسب است؛ بنابراین دیگر نگران پوست تیره یا روشن خود و بروز عوارض جبران ناپذیر لیزر مو نباشید و با خیالی آسوده با به کارگیری این دستگاه فوق العاده ایمن به حذف موهای زائد خود بپردازید.
  • از نظر قدرت و بازدهی دستگاه، دایود الکس دارای 600 وات اشعه لیزر و توان خروجی 2000 وات است؛ این دستگاه به طور مداوم می تواند برای مدت طولانی کار کند؛ برخی از دستگاه های لیزر بعد از استفاده طولانی، بدنه و هندپیس آنها به شدت داغ می شود اما دایود الکس به هیچ عنوان دچار همچین مشکلی نخواهد شد. بنابراین اگر به دنبال لیزری با عمری طولانی هستید، به شما خرید دستگاه لیزر دایود الکس را پیشنهاد می کنیم.
  • همچنین افرادی که پوست آنها به درد بسیار حساس است و به دلیل ترس از حس درد و سوزش هنگام استفاده از دستگاه، از روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود استفاده نمی کنند؛ این دستگاه بسیار برای این افراد مناسب است؛ زیرا لیزر دایود الکس مجهز به دو سیستم خنک کننده میکرو کانال پیشرفته و خنک کننده TEC است و افراد هنگام استفاده از این دستگاه فوق العاده، کوچکترین دردی را احساس نخواهند کرد.

با دستگاه لیزر دایود الکس به چند جلسه درمان نیاز است؟

یکی از سوالات پرتکرار که دائما اشخاص از متخصصان ما می پرسند، تعداد جلسات درمان با لیزر است؛ اما به دلیل اینکه تنوع پوست و مو زیاد است، نمی توانیم به طور دقیق تعداد جلسات را بگوییم؛ همچنین شما زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید، تنها 20 درصد از مو های شما در فاز رشد فعال هستند، باقی موها در مرحله استراحت هستند و دستگاه های لیزر تنها بر موهایی می توانند تاثیر بگذارند که در مرحله رشد فعال هستند؛ بنابراین شما باید چند جلسه به کلینیک مراجعه کنید تا رشد موهای زائد شما برای همیشه متوقف شود. اما خبر خوبی که برای شما داریم این است که سیستم دایود الکس مجهز به فناوری فوق العاده SHR است؛ این فناوری سرعت دستگاه و میزان تاثیر گذاری آن بر فولیکول موها را بالا می برد؛ در نتیجه تعداد جلسات درمان با لیزر دایود الکس کاهش می یابد.

✔ نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از اصل و اورجینال بودن دستگاه لیزر اطمینان حاصل کنید؛ زیرا نسخه های تقلبی این دستگاه قدرت و کیفیت بسیار پایین تری دارند و رویش موهای زائد را متوقف نمی کنند و بعد از گذشت زمان، شما شاهد رشد مجدد موهای زائد خود خواهید بود؛ همچنین ممکن است منجر به بروز عوارضی همچون سوختگی و عفونت های پوستی شوند.

مزایا و معایب دستگاه لیزر دایود الکس

تمامی دستگاه های لیزر دارای مزایا و معایبی هستند اما برخی از دستگاه ها مانند دایود الکس، مزایای آنها بیشتر از معایب آنها است. 

این محصول به دلیل قدرت و سرعت بالایی که دارد، بعد از گذراندن هر جلسه درمان پوست به مدت دو الی سه ساعت به صورت موقت قرمز می شود و بعد به رنگ عادی خود باز میگردد. 

مزایای دایود الکس

از مزایای این محصول به طور مختصر می توانی به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. بر روی موهای نازک و ضخیم تاثیر گذار است.
  2. بدون درد و سوختگی است.
  3. برای پوست ما ایرانی ها بسیار مناسب است.
  4. تیرگی های پوست را درمان می کند.
  5. به درمان لک ها و کک و مک های پوستی می پردازد.
  6. نسبت به دستگاه های لیزر دیگر عمق نفوذ بیشتری دارد.
دایود الکس، بر روی موهای نازک و ضخیم تاثیر گذار است و به درمان لک‌های پوستی می پردازد.

مراقبت های قبل و بعد از درمان با دستگاه لیزر دایود الکس

برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل بهتر است یکسری مراقبت ها قبل و بعد از جلسات لیزر درمانی انجام دهید که در جدول زیر آنها را برای شما شرح داده ایم:

مراقبت های قبل از لیزر درمانیمراقبت های بعد از لیزر درمانی
از برنزه کردن پوست در معرض نور خورشید خودداری کنید.به مدت 12 ساعت در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرید
تراشیدن موهای زائد روز قبل درمان با لیزراستفاده از کرم های ضد آفتاب قوی با SPF بالا
عدم استفاده از اپیلاسیون برای حذف موهای زائدورزش های سنگین که دمای بدن را بالا می برند،انجام ندهید
از رفتن به سونای بخار خودداری کنید
به مدت 12 ساعت دوش آب گرم نگیرید

پیشنهاد ما این است، اگر به دنبال دستگاهی ایمن و تاثیرگذار هستید، لیزر دایود الکس یکی از مطمئن ترین دستگاه های لیزر است که می توانید با خیال آسوده به حذف موهای زائد خود بپردازید.

شرکت طاهر تاج مادر با فروش دستگاه لیزر دایود الکس، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی میزان قدرت و بازدهی دستگاه لیزر دایود الکس پرداختیم و معایب و مزایای آن را برای شما به طور کلی و مختصر شرح دادیم. اگر شما اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه دارید و یا با به کارگیری این محصول به حذف موهای زائد خود پرداخته اید، باعث خوشحالی ماست اگر تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما عزیزان گرامی🌸

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن