تشخیص لیزر پلاتینیوم پلاس تقلبی از اورجینال

چگونه لیزر پلاتینیوم پلاس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

با ورود جدیدترین مدل های لیزر مو با فناوری های پیشرفته و قابلیت های بیشتر، روش لیزر درمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد بسیار کمی همچنان از روش های سنتی برای حذف موهای زائد خود استفاده می کنند. در این بین کلاهبردارانی نیز وجود دارند که با ورود نسخه های تقلبی این دستگاه های پر طرفدار، پول خوبی به جیب می زنند. بهتر است این نکته مهم را بدانید دستگاه های لیزر تقلبی با برند های معروف، کیفیت پایین تری دارند و دارای عوارض بسیار زیادی هستند. در این مقاله دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاسهای پرطرفدار و قدرتمند را به شما معرفی می کنیم و راه های تشخیص آن از نسخه های تقلبی را برای شما شرح می دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله مفید ما را همراهی کنید.

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

یکی از راه های تشخیص لیزر تقلبی از اورجینال، شناخت و به دست آوردن اطلاعات کلی درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس است. هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس لیزر از فروشنده بخواهید به شما فرصت دهد تا دستگاه را از لحاظ کاربردی، چک کنید؛ اگر کارایی و بازدهی دستگاه مطابق به اطلاعات شما درباره دستگاه نبود، احتمال اینکه آن دستگاه لیزر تقلبی باشد، بسیار زیاد است.

در ادامه این بخش قابلیت های مهم دستگاه پلاتینیوم پلاس را برای شما بازگو خواهیم کرد.

کشور و کمپانی سازنده

لیزر پلاتینیوم پلاس یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر و دارای پیشرفته ترین فناوری روز است؛ این لیزر محبوب، در کشور آلمان و در شرکت ALMA طراحی، ساخته و راهی بازار شده است. جالب است این را بدانید، قبل از اینکه این دستگاه به بازار ورود پیدا کند، به مدت 7 سال مورد آزمایش و تست های بالینی قرار گرفت و بعد از اثبات تاثیرگذاری و ایمن بودن آن راهی بازار شد. از همان ابتدا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و تا کنون گزارش منفی درباره پلاتینیوم پلاس به ثبت نرسیده است.

تاثیر گذاری سریع

اگر از آن دسته افرادی هستید که صبر و طاقت کمی دارید و دوست دارید جلسات درمانی زودتر به اتمام برسند، لیزر پلاتینیوم پلاس گزینه خوبی برای شماست. قدرت نفوذ این دستگاه به قدری بالاست که به سرعت جذب رنگدانه های مو می شود و فولیکول مو ها را از بین می برد؛ به همین دلیل در زمان صرفه جویی می شود و تعداد جلسات درمان با پلاتینیوم پلاس نسبت به سایر دستگاه های لیزر بسیار کمتر می باشد.

بهره گیری از اسپات شات

پلاتینیوم پلاس دارای شعاع تابش بالا (اسپات شات) است و برای اندام های بزرگ بسیار مناسب است. اگر قصد لیزر کردن موهای پا، کمر، پشت و شکم را دارید و می خواهید با گذراندن جلسات درمانی کمتری به نتیجه دلخواه خود برسید، ما به شما لیزر پلاتینیوم پلاس را پیشنهاد می کنیم.

مناسب برای تمامی نقاط بدن

این دستگاه قدرتمند طوری طراحی و ساخته شده است که برای تمامی قسمت های بدن، حتی کوچکترین قسمت های بدن مثل سوراخ بینی و گوش ها بسیار مناسب و تاثیر گذار است.

سفارش و خرید لیزر پلاتینیوم پلاس

دارای چیلر

بهتر است بدانید وجود چیلر خنک کننده در هر دستگاه لیزر، برگ برنده آن دستگاه است. زمانی که دستگاه برای مدت طولانی فعالیت می کند، پس از مدتی بدنه دستگاه شروع به داغ شدن می کند و در این حالت احتمال بروز خطا در عملکرد دستگاه بسیار زیاد است. بسیاری از دستگاه هایی که چیلر خنک کننده ندارند، اپراتور به اجبار فعالیت دستگاه را متوقف می کند تا لیزر برای مدتی به استراحت بپردازد تا خنک شود؛ اما وجود چیلر خنک کننده در دستگاه پلاتینیوم پلاس، از داغ شدن دستگاه جلوگیری می کند و دستگاه را خنک نگه می دارد تا دستگاه بتواند برای مدت طولانی به فعالیت خود ادامه دهد.

مناسب برای تمامی پوست و موها

دیگر نیازی نیست به دنبال دستگاه لیزری بگردید که برای پوست شما مناسب باشد، همچنین دیگر نیازی به مراجعه به پزشک متخصص برای گرفتن مشورت درباره دستگاه های لیزر ندارید؛ نگرانی درباره بروز عوارض دستگاه های لیزر را کنار بگذارید؛ زیرا لیزر پلاتینیوم با بهره گیری از سه طول موج 755، 810، 1064 نانومتر و قابلیت استفاده از آنها به طور همزمان، برای تمامی پوست و موها، مخصوص پوست ما ایرانیها مناسب است. چه پوست روشن داشته باشید یا پوست تیره داشته باشید، لیزر به خوبی رنگدانه های موجود در مو را تشخیص می دهد و بدون آسیب رساندن به بافت های مجاور ریشه موها را به طور کلی نابود می کند.

کاربری آسان

دستگاه پلاتینیوم پلاس دارای یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی تمام رنگی است و کار با آن بسیار راحت است. افراد به صورت خودآموز نیز می توانند کار با دستگاه را یاد بگیرند و نیازی به جلسات آموزشی طولانی مدت نخواهند داشت.

بدون درد

وجود سیستم خنک کننده برای کاهش درد و سوزش و جلوگیری از بروز عوارضی مانند سوختگی و التهاب پوستی، در هر دستگاه لیزری الزامی است. با لیزر پلاتینیوم پلاس به دلیل مجهز بودن به سیستم کولینگ فوق پیشرفته و قدرتمند، هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد. 

قدرت تاثیرگذاری زیاد

از دیگر قابلیت های مهمی که می توانیم به آن اشاره کنیم، وجود فناوری فوق العاده SHR است.کمتر دستگاه لیزری مجهز به این فناوری است. وجود این فناوری پیشرفته به دستگاه کمک می کند تا امواج لیزر به خوبی جذب رنگدانه های مو شوند و اثری از ریشه های مو باقی نگذارند. با وجود فناوری SHR، سرعت تاثیرگذاری لیزر بر فولیکول مو بالاتر می رود و تعداد جلسات درمان کاهش می یابد. پلاتینیوم پلاس تمام تلاش خود را می کند تا شما در مدت زمان کوتاه، شاهد نتایج دلخواه خود باشید.

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

چگونه لیزر تقلبی را تشخیص دهیم؟

کاملا مشخص است که طراحان و سازنده های دستگاه های لیزر تقلبی در ساخت دستگاه از نظر ظاهری، دقت بسیار زیادی به خرج داده اند، زیرا دستگاه های تقلبی و اورجینال، از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند، حتی متخصصان و مهندسین این عرصه نیز نمی توانند آنها را از روی ظاهر تشخیص دهد؛ اما جای نگرانی نیست، علاوه بر اینکه شما می توانید از طریق کیفیت کارایی آن متوجه تقلبی یا اصل بودن آنها شوید، راه های دیگر و آسان تری نیز وجود دارد که حقیقت را برای شما آشکار می کند.

لیزر پلاتینیوم پلاس، مجهز به چیلر خنک‌کننده است.

تمامی دستگاه های لیزر باید مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشند، همچنین می توانید استعلام دستگاه لیزر مورد نظر خود را از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بگیرید؛ در این سایت تمامی اطلاعات دستگاه، همچنین نان وارد کننده و خریداران و… همگی در آنجا به ثبت رسیده است و شما با یک جس و جوی ساده می توانید متوجه شوید دستگاه تقلبی است یا خیر. به طور کلی نه تنها دستگاه های لیزر، بلکه تمامی کالاهای تقلبی به دلیل کیفیت پایین قطعات بدنه، با قیمت پایین تری به فروش میرسند؛ اگر فروشنده با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی بازار دستگاه را برای فروش گذاشته بود، قبل از خرید آن به خوبی آن را بررسی کنید.

کلام آخر

دستگاه های لیزری که دارای طرفداران زیادی هستند مانند پلاتینیوم پلاس، باید در هنگام خرید آن دستگاه ها نسبت به دستگاه های دیگر حساسیت و دقت بالاتری به خرج داد، زیرا نسخه های تقلبی این دستگاه های لیزر به دلیل عدم نظارت بر بازار، بسیار زیاد است و به راحتی به فروش می رسند. پیشنهاد ما به شما این است تا آنجا که می توانید از شخص وارد کننده، لیزر خود را خریداری کنید، در غیر این صورت می توانید به فروشگاه های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

در این مقاله راه های تشخیص لیزر پلاتینیوم پلاس تقلبی از اورجینال را برای شما شرح دادیم. آیا شما تجربه خرید یا استفاده از لیزر تقلبی را داشته اید؟ چه راه های دیگری را برای تشخیص لیزر تقلبی می شناسید؟ ما بسیار خوشحال می شویم اگر شما تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بابت همراهی خوب شما، سپاسگزاریم🌸

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن