دستگاه لیزر موهای زائد بدن IPL SHR مدل Medilite 5- دارای ( 4Hand piece )

چرا باید در پاییز در دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد دایود کمک گرفت ؟

بانوان به شکل متوسط در طول زندگی خود هشت هزار بار موهای زائد بدن خود را شیو می‌کنند. این عدد چندین بار در نظرسنجی‌های مختلف منتشر شده است اما اگر حتی نصف این مقدار را در نظر بگیرید زمان و هزینه بسیار زیادی برای اینکار صرف شده است. به این فکر کنید که این افراد می‌توانستند با زمان صرف شده برای شیو کردن چه کارهایی می‌توانند انجام دهند. بسیاری از این افراد علاقه دارند تا میزان رشد موهای زائد بدن خود را تا مقدار زیادی کاهش دهند. دستگاه لیزر می‌تواند کمک بسیار زیادی برای کاهش رشد موهای زائد انجام دهد. این دستگاه‌ها از نور لیزر برای ایجاد آسیب به فولیکول مو استفاده می‌کنند. نور ساطع شده از این دستگاه‌ها به سطح پوست رسیده و سپس تبدیل به انرژی حرارتی شده و فولیکول‌های مو را نابود می‌کنند. بدین ترتیب میزان رشد موهای زائد روی بدن تا 80% کاهش پیدا می‌کند.

اگر مشکل هورمونی در بدن فردی وجود داشته باشد، این مشکل باعث می‌شود که رشد موهای زائد در بدن بیشتر شده و حتی این موها ضخامت بیشتری داشته باشند. این مشکل باعث می‌شود که فرد نسبت به بدن خود دید بدی داشته باشد. درمان با استفاده از دستگاه لیزر می‌تواند راهکاری ایده آل برای رفع موهای زائد باشد. بدین ترتیب دیگر نیازی برای صرف زمان زیاد برای شیو کردن وجود ندارد. همچنین نیازی نیست که فرد درد بسیار زیاد واکس را تحمل کند. در کنار آن باید گفت که لیزر ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به راهکارهای سنتی دارد.

درمان با استفاده از دستگاه لیزر دایود چگونه عمل می‌کند
درمان با استفاده از دستگاه لیزر دایود چگونه عمل می‌کند

درمان با استفاده از دستگاه لیزر دایود چگونه عمل می‌کند

باید گفت که با مراجعه به کلینیک برای انجام عمل لیزر ابتدا در منطقه مورد نظر پوست برای درمان ژل بی حس کننده استفاده می‌شود. قبل از شروع درمان، بیمار و درمانگر باید از عینک مخصوص استفاده کننده تا آسیبی به چشم وارد نشود. در هنگام درمان نیز شما حس درد کمی را تجربه خواهید کرد. بعد از درمان نیز از ژل‌های مخصوص استفاده می‌شود تا حس درد کاهش پیدا کند. بعد از جلسه درمانی، بیمار با پوستی قرمز مواجه خواهد شد. این قرمزی شباهت زیادی به آفتاب سوختگی دارد و بیمار نیز دقیقا چنین حسی دارد. بعد از اتمام هر جلسه، زمان جلسه درمانی بعدی نیز مشخص خواهد شد. برای رسیدن به نتیجه مناسب، بیمار نیاز دارد تا جلسات درمانی مختلفی را پشت سر بگذارد. تعداد این جلسات بر اساس رنگ و جنس پوست و مو متفاوت خواهد بود. به شکل متوسط هر فرد به شش جلسه درمانی نیاز دارد. این مقدار می‌تواند برای برخی کمتر و برای برخی بیشتر بوده و حتی به دوازده جلسه برسد. دلیل اصلی نیاز به تعداد جلسات مختلف این است که موهای زائد در فازهای مختلفی قرار دارند و درمان با استفاده از لیزر صرفا زمانی انجام می‌شود که موها در فاز رشد فعال قرار دارند. وقتی منطقه‌ای در پوست تحت درمان قرار می‌گیرد، همه موهای موجود در آن منطقه در فاز رشد فعال نیستند. به همین خاطر جلسات مختلف درمانی می‌توانند تمام موهای زائد در منطقه مد نظر را در فاز رشد فعال هدف قرار می‌دهد.

باید توجه داشته باشید که درمان با استفاده از دستگاه لیزر، نتیجه را به سرعت ارائه نمی‌کند اما در نهایت می‌تواند نتیجه‌ای نسبتا دائمی ارائه کند. بسیاری از پزشک‌ها و متخصصان فصل پاییز را برای درمان پیشنهاد می‌کنند. در این فصل می‌توان تعداد جلسات را با دقت بیشتری پیش بینی کرد. همچنین درمان تا تابستان آینده به اتمام خواهد رسید. همچنین در این فصل به خاطر کمتر بودن تاثیر نور آفتاب مخاطرات کمتری برای نگه داری بعد از درمان وجود خواهد داشت.

1.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن