هفت نکته که باید قبل از Liposonix بدانید

لاغری موضعی با Liposonix روشی جدید، مؤثر و بسیار محبوب برای کاهش چربی در نواحی مختلف بدن به‌ویژه شکم و پهلو است. دستگاه لاغری لیپوسونیکس پس از 10 سال آزمایش و تحقیق توسط کمپانی SOLTA MEDICAL آمریکا توسعه‌یافته‌ و موفق به دریافت تأییدیه FDA شده است. این دستگاه با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی اولتراسونیک روشی ایمن و غیرتهاجمی برای کاهش چربی در خانم‌های و آقایان در سنین مختلف است. از این دستگاه در کلینیک‌های پزشکی معتبر استفاده‌شده و تنها پزشکان آموزش‌دیده می‌توانند درمان با لیپوسونیکس را انجام دهند. اگر شما هم قصد خرید دستگاه لیپوسونیکس را دارید لازم است چند نکته مهم را درباره این دستگاه بدانید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

امکانات دستگاه لیپوسونیکس

دستگاه لاغری لیپوسونیکس به بهره‌گیری از امکانات منحصربه‌فرد روند درمان را برای اپراتور و بیمار بسیار آسان کرده است. مهم‌ترین امکانات دستگاه لیپوسونیکس عبارت‌اند از:

وجود اسپری آب در دستگاه لیپوسونیکس

بر روی هندپیس دستگاه لیپوسونیکس، دکمه‌ای مربوط به اسپری آب وجود دارد. استفاده از اسپری آب سبب خنک شدن پوست شده و درمان را آسان می‌کند. این ویژگی می‌تواند جایگزین ژل خنک‌کننده شود.

بهترین افراد برای درمان لیپوسونیکس

این شیوه درمانی برای استفاده روی آقایان و بانوان مناسب است. باید گفت که چربی موجود حداقل باید 1 اینچ عمق داشته باشد. لایه چربی کمتر از یک اینچ نیازی به درمان ندارد. همچنین وزن بدن شما باید به وزن ایده‌آل بدنتان نزدیک باشد. افرادی با شاخص توده بدنی کمتر از 30، کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند. اگر شاخص توده بدنی شما بیش از 30 باشد، بهتر است که عمل لیپوساکشن را انجام دهید. در حال حاضر استفاده از لیپوسونیکس در ناحیه شکم مناسب است.

انتظار از این شیوه درمانی چه قدر است؟

لیپوسونیکس به صورت دائم سلول‌های چربی را در نقطه درمان شده تحت تاثیر قرار می‌دهد. یک جلسه درمانی در منطقه مورد نظر پیشنهاد می‌شود که به یک ساعت زمان نیاز دارد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که بعد از سه ماه از انجام درمان به صورت میانگین اندازه دور کمر 4.6 سانتیمتر کاهش پیدا می‌کند. البته در حال حاضر این تحقیقات برای نسل اول از دستگاه‌های لیپوسونیکس انجام شده و نسل دوم هنوز دارای آمار دقیقی نیست.

عوارض جانبی لیپوسنیکس چیست؟

عوارض جانبی این عمل معمولا بسیار کم و سطحی است. بیماری که از لیپوسونیکس نسل دوم استفاده می‌کند تقریبا دردی را حس نمی‌کنند یا این درد به حدی کم است که مد نظر گرفته نمی‌شود. بعضی از بیماران شاید تورم، قرمزی و یا کبودی را در منطقه درمان شده مشاهده کنند. قرمزی معمولا چند ساعت بعد از عمل رفع می‌شود و تورم نیز تنها در چند روز بدون نیاز به نگه‌داری خاص رفع خواهد شد.

آیا لیپوسونیکس باعث کاهش وزن می‌شود؟

لیپوسونیکس در واقع یک دستگاه کاهش وزن فراصوت نیست! سلول‌های چربی به صورت دائم تحت تاثیر قرار می‌گیرند اما چربی داخل سلول‌ها از بین نمی‌روند. این چربی‌ها همانطور که اشاره شد به کبد بازگشته و به عنوان ماده مغذی بدن مورد استافده قرار می‌گیرند. وقتی این چربی توسط کبد تجزیه شد، این چربی به سلول‌های چربی در بدن باز می‌گردد. در نتیجه از لیپوسونیکس نمی‌توان به عنوان دستگاه کاهش وزن استفاده کرد. این دستگاه صرفا چند سانتیمتر از مشکلات شما خواهد کاست.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن