مقایسه لیزر پلاتینیوم با لیزر تیتانیوم

مقایسه لیزر پلاتینیوم با لیزر تیتانیوم

– آیا قصد خرید یا استفاده از روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود را دارید، اما نمی دانید چه دستگاهی برای پوست شما مناسب است؟

– آیا میخواهید درباره ی لیزرهای پلاتینیوم و تیتانیوم بیشتر بدانید؟

– آیا گرفتن تصمیم قطعی برای انتخاب یکی از لیزرهای پلاتینیوم و تیتانیوم برای شما کار دشواری است؟

بهتر است بدانید، با اینکه هر دو لیزر، جدید و بروز هستند، اما تفاوتهایی با یکدیگر دارند که بهتر است هنگام خرید به آنها توجه بیشتری نشان دهید. در این مقاله به مقایسه دو تا از جدیدترین دستگاه های لیزر مو می پردازیم و سپس شما را در انتخاب یکی از آنها راهنمایی می کنیم.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

شاید همچنان فکر کنید استفاده از دستگاه های لیزر از نظر هزینه برای شما بسیار گران تمام می شود؛ این موضوع در گذشته به دلیل کمبود دستگاه های لیزر و هزینه های بالای جلسات درمان، صدق می کرد؛ اما امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش تعداد دستگاه های لیزر، هزینه جلسات درمان نسبت به گذشته بسیار پایین تر است؛ همچنین با یک حساب و کتاب کوچک می توانید متوجه شوید که هزینه ای که در سال برای استفاده از روش های سنتی می پردازید، بسیار بیشتر از هزینه یک سال جلسات لیزر درمانی است. بنابراین بدانید و آگاه باشید به صرفه ترین و کم عوارض ترین روش حذف مو، استفاده از روش لیزر درمانی است.

امروزه با گسترش فناوری های دستگاه های لیزر و افزایش قابلیت دستگاه ها، سرعت تاثیر گذاری آنها بر فولیکول مو بیش از پیش است؛ بنابراین استفاده از جدیدترین های لیزر، نه تنها از نظر هزینه بلکه از نظر صرف زمان، کاملا به صرفه خواهد بود.

یکی از جدیدترین دستگاه های قدرتمند، لیزر تیتانیوم است. این دستگاه توسط یک شرکت آمریکایی به نام ALMA طراحی، ساخته و روانه بازار شده است. در ادامه ویژگی های فوق العاده این دستگاه را برای شما شرح می دهیم.

مشخصات و قابلیت های لیزر تیتانیوم

به دلیل اینکه قابلیت های دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به دستگاه های قدیمی تر،بیشتر و پیشرفته تر است، به محض اینکه روانه بازار شد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. در واقع لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه هایی بود که باعث شد افراد بیشتری به روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود، روی آورند.

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم نیازمند متخصص ماهر و کار بلد است؛ در صورت تنظیمات اشتباه دستگاه، منجر به بروز عوارض جبران ناپذیر می شود.

از قابلیت های فوق پیشرفته این دستگاه محبوب، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تیتانیوم دارای فناوری Superior SHR

بهتر است بدانید، پالس هایی که از لیزر تیتانیوم منتشر می شود، کوتاه اما با سرعت بالا است که این امر پوست را به تدریج گرم می کند. این دستگاه دارای فناوری فوق العاده In-Motion است؛ کمتر دستگاهی این فناوری را دارا می باشد، این فناوری این قابلیت را به دستگاه می دهد که لیزر مناطقی از پوست را که قبلا لیزر درمانی شده را تشخیص دهد و از آن محل دوباره عبور کند، تا به طور کلی فولیکول های مو در آن قسمت از بدن نابود شوند و هیچ مویی مجددا رشد نکند.

وجود دو اپلیکاتور بر روی لیزر تیتانیوم

یکی از دلایلی که محبوبیت تیتانیوم را دوچندان کرده است، وجود دو اپلیکاتور بر روی دستگاه است و از هردو اپلیکاتور به طور همزمان می توان استفاده کرد. خوبی اتصال دوتایی این است که به اپراتور این فرصت را می دهد تا جلسات درمانی را سریع تر از قبل به انجام برساند. اپلیکاتورهای فوق العاده ای که در این دستگاه به کار رفته است، به شرح زیر است:

  • اپلیکاتور IN-1-3: این اپلیکاتور به دلیل دارا بودن سه طول موج 755،810، 1064 نانومتر، این قابلیت را به لیزر تیتانیوم می دهد تا برای هرگونه مو و پوستی مناسب باشد. 
  • اپلیکاتور 4 Quattro: این اپلیکاتور قطر تابش نسبتا بزرگی دارد و جدا از لیزر تیتانیوم، این اپلیکاتور برای هر دستگاه لیزری یک برگ برنده محسوب می شود. با وجود این قابلیت اندام های بزرگ مثل پا، کمر، شکم و…، در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر، 40 درصد سریع تر لیزر درمانی می شوند.

وجود سیستم خنک کننده قدرتمند

در گذشته به دلیل اینکه تکنولوژی پیشرفت نکرده بود، دستگاه های لیزر دارای سیستم خنک کننده نبودن، در نتیجه استفاده از لیزر برای حذف مو تقریبا دردناک بود؛ بسیاری از افراد از ژل و پماد های بی حس کننده استفاده می کردند تا دردی را احساس نکنند. اما امروزه با گسترش فناوری و اضافه شدن سیستم کولینگ به دستگاه های لیزر، شما درد بسیار ناچیزی را هنگام استفاده از لیزر حس خواهید کرد. سیستم خنک کننده قدرتمند به کار رفته در لیزر تیتانیوم، Ice Plus Cooling می باشد؛ این سیستم علاوه بر اینکه باعث می شود درد و سوزش کمتر احساس شود، دارای سنسورهایی است که از بروز هرگونه عوارض جدی مانند سوختگی، جلوگیری می کند.

دارای چند سری اپلیکاتور

اپلیکاتور های لیزر تیتانیوم برای رعایت بهداشت درمان، دارای چند سری مختلف است؛ که هر کدام دارای کاربرد خاصی هستند و برای قسمت خاصی از بدن کاربرد دارند. بنابراین لیزر تیتانیوم قابلیت حذف کردن موهای تمامی اندام های بدن، از قبیل اندام های ریز و درشت را دارد.

جدول مشخصات لیزر تیتانیوم

جدولی تدارک دیدیم که بتوانید به راحتی قابلیت های لیزر تیتانیوم را مورد بررسی قرار دهید.

ردیفویژگی ها
1از سه طول موج 755، 810، 1064 نانومتر ساخته شده است
2دارای دو اپلیکاتور مجزا،اپلیکاتور IN-1-3 و اپلیکاتور 4 Quattro
3دارای فناوری پیشرفته In-Motion است
4مجهز به سیستم خنک کننده فوق پیشرفته Ice Plus Cooling می باشد
5مناسب انواع تایپ پوستی 
6دارای چند سری مختلف برای اپلیکاتور

عوارض لیزر تیتانیوم چیست؟

شاید فکر کنید با وجود این همه قابلیت، تیتانیوم دستگاه کاملا ایمنی است و عوارضی ندارد؛ لیزر تیتانیوم به دلیل قدرت بالایی که دارد کاملا بر روی موهای زائد تاثیر گذار است و آنها را به طور کلی نابود می کند اما لیزر درمانی با این دستگاه حتما باید توسط یک شخص متخصص و آموزش دیده و کار بلد انجام شود، اگر شخصی نحوه کار با این دستگاه را آموزش ندیده باشد و مسلط نباشد، احتمال اینکه دستگاه را به درستی تنظیم نکند بسیار زیاد است و پوست شما دچار سوختگی و التهاب خواهد شد. پیشنهاد ما به شما این است، اگر قصد استفاده از این دستگاه را دارید، بهتر است به کلینیک های بزرگ، معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

سفارش و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

مشخصات و قابلیت های لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم مانند لیزر تیتانیوم، از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های لیزر است که به تازگی روانه بازار شده است. این دستگاه آلمانی که ساخت کمپانی ALMA CO است، مانند لیزر تیتانیوم به دلی قابلیت های فراوانی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است؛ اما آیا پلاتینیوم بهتر است یا تیتانیوم؟ در ادامه این بخش خواهیم فهمید.

همانطور که میدانید استفاده از هر دستگاه لیزری، حتی لیزر قدرتمند تیتانیوم، نیاز به رعایت یکسری مراقبت های قبل و بعد از جلسات درمانی دارند، همچنین اگر پوست شما برنزه یا آفتاب سوخته شده باشد، باید جلسات درمانی خود را به تاخیر بیندازید. یکی از مزیت های فوق العاده لیزر پلاتینیوم این است که با این دستگاه، شما نیازی به رعایت هیچ گونه مراقبت نخواهید داشت؛ همچنین هر زمان از سال با هر رنگ پوستی می توانید به جلسات درمانی مراجعه کنید بدون آنکه ذره ای به پوست شما آسیبی برسد، فرایند حذف مو توسط پلاتینیوم صورت میگیرد.

این دستگاه قدرتمند و ایمن، از سه طول موج 755، 810، 1064 نانومتر پشتیبانی می کند که می توانید از آنها به طور همزمان نیز استفاده کنید؛ بنابراین برای همه نوع مو و پوستی مناسب است. همچنین قطر تابش لیزر بزرگ است و برای مناطق وسیع بدن بسیار مناسب است؛ سرعت تاثیر گذاری دستگاه بر روی فولیکول ها، در مقایسه با لیزرهای دیگر بیشتر است، بنابراین با استفاده از این دستگاه در وقت نیز صرفه جویی می شود. این دستگاه طوری طراحی شده است که فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و به بافت های مجاور فولیکول مو آسیبی نمی رساند.

پلاتینیوم مانند تیتانیوم دارای فناوری پیشرفته In-Motion است، مجددا درمان را بر روی مناطقی از پوست که قبلا بر روی آن ها درمان صورت گرفته است شناسایی و درمان می کند تا به کلی فولیکول های مو آن مناطق از بدن را نابود کند؛ همچنین این فناوری ایمنی دستگاه را بالا می برد و از بروز سوختگی و التهاب پوستی جلوگیری می کند. این دستگاه مانند بسیاری از لیزرهای امروزی مجهز به سیستم خنک کننده فوق پیشرفته ICE می باشد، با وجود این سیستم قدرتمند، مراجعه کنندگان درد و سوزشی را احساس نخواهند کرد.

جدول مشخصات لیزر پلاتینیوم

جدولی تدارک دیدیم که بتوانید به راحتی قابلیت های لیزر پلاتینیوم را مورد بررسی قرار دهید.

ردیفویژگی ها
1از سه طول موج 755، 810، 1064 نانومتر ساخته شده است
2قطر تابش لیزر بزرگ است و برای مناطق وسیع بدن بسیار مناسب است
3دارای فناوری پیشرفته In-Motion است
4مجهز به سیستم خنک کننده فوق پیشرفته ICE می باشد
5مناسب انواع تایپ پوستی 

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.

پلاتینیوم از سه طول موج 755، 810، 1064 نانومتر پشتیبانی می کند که می توانید از آنها به طور هم‌زمان نیز استفاده کنید.

عوارض لیزر پلاتینیوم چیست؟

با وجود صفحه لمسی و تمام رنگی، طراحی منو ساده تنظیمات بر روی دستگاه پلاتینیوم، کار با این دستگاه بسیار راحت است و احتمال بروز خطا بسیار پایین است. تا به حال گزارش منفی درباره لیزر پلاتینیوم به ثبت نرسیده است و دستگاه پلاتینیوم به عنوان یکی از ایمن ترین و تاثیرگذارترین دستگاه های لیزر موجود در بازار شناخته شده است.

هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم، از اورجینال بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید؛ زیرا نسخه تقلبی آن دارای عوارض زیادی است.

حرف آخر

به طور کلی لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم تا به حال عالی عمل کرده اند و دارای محبوبیت زیادی هستند. اما اگر بخواهیم یکی از آنها را به شما پیشنهاد کنیم، انتخاب با لیزر فوق العاده قدرتمند و ایمن پلاتینیوم است. این دستگاه آرامش و زیبایی را به شما هدیه می دهد.

در این مقاله دوتا از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر را با یکدیگر مقایسه کردیم؛ حال اگر شما تجربه استفاده ااز لیزر تیتانیوم یا پلاتینیوم را داشته اید، خوشحال می شویم تجربه خود  را با ما به اشتراک بگذارید.

بابت همراهی شما، صمیمانه سپاسگزاریم🌸

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن