دستگاه لیزر مو جدید Splendor X معرفی شد

همه ما می‌دانیم که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد زیادی وجود دارند. در این مقاله سعی داریم در مورد برتری دستگاه لیزر مو Splendor X نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر موهای زائد صحبت کنیم. دستگاه Splendor X بسیار سریع‌تر، ایمن‌تر و کارآمدتر از دستگاه‌های دیگر موجود در بازار است. شرکت Lumenis یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ و معتبر درزمینهٔ طراحی دستگاه‌های زیبایی و لیزر است. این شرکت جدیداً دستگاه لیزر موهای زائد Splendor X را معرفی کرده است.

همه‌چیز در مورد دستگاه لیزر Splendor X

دستگاه لیزر مو Splendo X اولین دستگاهی است که توسط سیستم و فناوری BLEND X تأمین می‌شود. این سیستم یک ترکیب دوطرفه از لیزرهای ND: YAG به طول‌موج 1064 نانومتر است. این دستگاه لیزر جزء اولین دستگاه‌هایی است که دارای سیستم فیبر است. به این معنی که دکمه مربع شکل برای پوشش یکنواخت پوست وجود دارد. دستگاه لیزر Splendor X دارای فیلتر HEPA است. این فیلتر بدون ایجاد هیچ‌گونه دودی کار می‌کند. سیستم DCS در این نوع لیزر باعث می‌شود تا کرم بی‌حس‌کننده به‌هیچ‌عنوان خیلی سریع‌تر عمل نکند. درواقع این سیستم معروف به سیستم خنک‌کننده دوتایی است. هدف از این توضیحات این است که این دستگاه لیزر جدید قادر است درمان‌های پوستی و لیزر موهای زائد را در چندین جلسه 30 دقیقه‌ای درمان کند. در ادامه این مطلب کمی عمیق‌تر و بیشتر در مورد دستگاه لیزر مو Splendor X صحبت می‌کنیم.

نوآوری در ساخت این دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد می‌تواند توجه همه را جلب کند. ویژگی‌هایی مثل نفوذ در عمق زیاد برای پوشش بیشتر و درمان سریع و امن روی همه نوع پوست و مو حتی پوست‌های برنزه م تیره رنگ در تمام طول سال از نکات بسیار مهم در این محصول به شمار می‌روند. در واقع Splendor X نسل جدیدی از دستگاه‌های لیزر برای رفع موهای زائد خواهد بود و پیشنهاد بسیار خوبی در دسته بندی‌های متفاوت به شمار می‌رود. مدیرعامل Lumenis در مورد این دستگاه گفت که ما قصد داریم با همه دستگاه‌ها به خصوص، نه تنها تکنولوژی جدید ارائه کنیم بلکه اعتماد به نفس را در میان مشتری‌های خود افزایش دهیم.

کاربرد دستگاه لیزر موهای زائد Splendor X

دستگاه لیزر مو Splendor X بسیار قدرتمند است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این نوع دستگاه برای تمام رنگ‌های پوست قابل‌استفاده است. حتی پوست‌های تیره و برنز را هم پوشش می‌دهد. برای تمامی نواحی بدن و انواع موها بسیار مناسب است. در ادامه این مقاله در مورد کاربرد دستگاه لیزر مو Splendor x بیشتر توضیح می‌دهیم.

  • این نوع دستگاه برای کاهش دائمی مو و انواع پوست مناسب است.
  • برای درمان‌های عروقی هم مانند آنژیوم، همانژیوم، تلانژکتازی و سایر عروق خوش‌خیم کاربرد دارد.
  • برای درمان قارچ ناخن هم می‌توان از این نوع دستگاه استفاده کرد.
  • درمان چین‌وچروک‌های پوستی
  • برای درمان زگیل، دستگاه لیزر Splendor X فوق‌العاده عمل می‌کند.

با این نوع دستگاه می‌توان به پایان موهای زائد بدن فکر کرد. برای انواع پوست‌ها حتی پوست‌های بسیار تیره هم به‌خوبی عمل می‌کند. شایان به ذکر است که دستگاه لیزر مو Splendor X برای موهای زائد بدن آقایان و کسانی که موهای نازک هم دارند، بسیار کارآمد است. همواره با پیشرفت درمان، غلظت ملانین کاهش می‌یابد.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن