خرید دستگاه لیزر دایود در شیراز

از جمله شهرهایی که دارای کلینیک‌های تخصصی پوست و مو است شهر شیراز نام دارد و با توجه به اینکه متقاضیان زیادی برای پاک‌سازی پوست در این شهر وجود دارد، طبیعتاً استفاده از دستگاه‌های لیزر به کرات اتفاق می‌افتد. حال در چنین شرایطی دستگاه‌های مورد استفاده‌ی لیزر مو باید از قدرت و کیفیت لازم برخوردار باشند تا بتوانند جوابگوی حجم عظیمی از متقاضیان لیزر مو باشند. ما در این مطلب قصد داریم لیزری با چنین شرایطی معرفی کنیم و سپس از شرکتی صحبت خواهیم کرد که می‌توانید با استفاده از آن و با کمترین دغدغه اقدام به تهیه محصولات این‌چنینی کنید. در نظر داشته باشید که این شرکت در شیراز نمایندگی‌های معتبری راه‌اندازی کرده است تا کلینیک‌های این شهر به راحتی بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.

دستگاه لیزر دایود با کیفیت

همانطور که حتماً می‌دانید تا به الان دستگاه‌های لیزر زیادی تولید شده‌اند که همه‌شان با وجود کم و کاستی‌هایی که داشتند در صنعت زیبایی بخصوص پاک‌سازی پوست و مو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با این وجود نقص‌هایی در این دستگاه‌ها وجود داشت که باید در مدل‌های بعدی لیزر بروزرسانی می‌شد. در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنیم تولید دستگاه لیزر دایود تا حد زیادی خواسته‌های متخصصین پوست و مو را برآورده کرده است و این دستگاه به یکی از برترین دستگاه‌های لیزر مو تبدیل شده است.

از ویژگی‌هایی که این دستگاه را در میان دستگاه‌های هم‌رده‌ی خود یک سر و کله بالاتر نگه داشته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بدنه بسیار مناسب
  • وجود هندپیس فوق العاده قوی
  • وجود طول موج‌های مختلف
  • استفاده از سیستم خنک کننده‌ در آن

این ویژگی‌ها سبب شده است که از این دستگاه در اکثر کلینیک‌های دنیا استفاده شود. در ایران نیز در بسیاری از مراکز زیبایی از دستگاه لیزر دایود بکارگیری می‌شود که شهر شیراز در صدر استفاده‌کنندگان این لیزر قرار دارد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که نیاز به چنین دستگاهی در شهرهای مختلف ایران بیش از سال‌های گذشته شده است.

اما چگونه می‌توان دستگاه لیزر دایود را خریداری کرد تا یک دستگاه اصل و با گارانتی نصیب‌مان شود. همانطور که می‌دانید وجود دستگاه‌های تقلبی در بازار کار خرید را سخت کرده است. با این وجود نگران نباشید. پیشنهاد ما استفاده از شرکت alexdiode.irاست. این شرکت سابقه‌ی طولانی مدتی در خصوص تأمین دستگاه‌های لیزر مخصوصاً دایود در ایران دارد.

خرید دستگاه لیزر دایود از شرکت alexdiode.ir

با وجود شرکت‌های مختلفی که در حوزه فروش محصولات بهداشتی پوست و مو فعالیت می‌کنند، تأکید ما به استفاده از شرکت alexdiode.irاست چرا که این شرکت خدمات بسیار متنوعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. طبیعتاً خدمات پس از فروش یک شرکت می‌تواند وسوسه انگیز باشد. شرکت‌های کمی وجود دارند که بتوانند به مدت 10 سال از محصولات فروخته شده‌ی خود به این خوبی حمایت کنند. از طرف دیگر قیمت فروش محصولات لیزر، خصوصاً لیزر دایود تا حد امکان زیر قیمت بازار در نظر گرفته شده است، البته این موضوع به معنای کیفیت پایین این‌گونه دستگاه‌ها نیست و این خدمت فقط و فقط به دلیل تهیه راحت‌تر این دستگاه‌ها از طرف مراکز زیبایی در نظر گرفته شده است.

همانطور که عرض کردیم شرکت alexdiode.irدر اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارد تا کار خرید و ارسال لیزرها آسان‌تر انجام شود. در حال حاضر در شیراز نمایندگی‌های معتبری از این شرکت وجود دارد که اگر قصد تهیه انواع دستگاه‌های لیزر را داشته باشید، به راحتی می‌توانید با مراجه به این نمایندگی‌ها اقدام به خرید کنید. البته توجه کنید که قبل از ملاقات حضوری می‌توانید با استفاده از شماره تماس‌هایی که قرار داده‌ایم با مشاوران این تیم در خصوص موارد دلخواه خود گفتگو کنید.

راه های تماس با ما برای خرید دستگاه لیزر دایود در شیراز

تماس با شرکت طاهر تاج پارس :

02145279

کارشناسان فروش :

* خانم مهندس خسروی : 09127753429

*خانم مهندس تمجیدی : 09127753347

*خانم مهندس صمصامی : 09127869534

*مهندس حسن پری : 09127748303

آدرس: آدرس دفتر مرکزی : تهران، خیابان گاندی، خیابان پنجم، پلاک 23، ساختمان طاهر تاج پارس

رفع موهای زائد توسط دستگاه لیزر دایود در شیراز

رفع موهای زائد توسط دستگاه لیزر دایود، یک پروسه پزشکی است که از طریق آن با استفاده از نور متمرکز شده (لیزر) برای از بین بردن مو‌های زائد بدن استفاده می‌شود. در طول درمان مو‌های زائد با استفاده از لیزر، نور توسط ملانین جذب خواهد شد. این نور تبدیل به حرارت می‌شود که در نهایت باعث آسیب رسیدن به فولیکول پوست می‌شود. فولیکول باعث به وجود آمدن مو در بدن می‌شود. این صدمه، باعث می شود تا رشد مو در بدن با سرعت بسیار کمتری رخ دهد. درمان از طریق لیزر می‌تواند باعث شود تا سرعت رشد مو تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند اما به صورت کامل متوقف نخواهد شد. برای درمان اولیه مو‌های زائد بدن نیاز به انجام چند جلسه اولیه است. درمان‌های ثانویه برای جلوگیری از رشد دوباره نیز در نظر گرفته می‌شود.شما میتوانید برای خرید دستگاه لیزر دایود در شیراز با ما تماس بگیرید.

چرا این شیوه درمانی انجام می‌شود؟

رفع مو‌های زائد بدن برای کاهش مو در نقاط ناخواسته بدن انجام می‌شود. این شیوه درمانی بیشتر در نواحی پا، زیر بقل، پایین لب و چانه انجام می‌شود. البته این امکان وجود دارد که لیزر در هر نقطه دیگر بدن نیز انجام شود، به جز اطرف چشم. رنگ پوست و مو می‌تواند روی درصد موفقیت عمل لیزر تاثیر زیادی داشته باشد. در این شیوه درمانی، لیزر با آسیب زدن به فولیکول از رشد سریع آن جلوگیری می‌کند اما به پوست آسیب نمی‌زند. بدین ترتیب ترکیب رنگ مو تیره و پوست روشن می‌تواند بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. وقتی کنتراست رنگ پوست و مو بسیار کم باشد، احتمال آسیب دیدن پوست وجود دارد. گرچه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت دستگاه‌های لیزر افرادی با پوست تیره نیز می‌توانند شانس بسیار خوبی برای رفع موهای زائد داشته باشند. درمان موهای زائد از طریق لیزر روی رنگ مو خاکستری، سفید، بلوند و قرمز عملکرد چندان مناسبی ندارد اما متخصص‌ها در حال توسعه دستگاه‌های جدیدی برای رفع این معایب هستند.

خرید دستگاه لیزر دایود در شیراز
خرید دستگاه لیزر دایود در شیراز

مخاطرات

مخاطرات و ریسک انجام عمل لیزر برای رفع مو‌های زائد بسته به نوع و رنگ پوست و مو متفاوت است. شیوه‌های مختلفی برای مراقبت قبل و بعد از این عمل برای رسیدن به بهترین نتیجه وجود دارد. بیشترین عوارض جانبی در مورد عمل لیزر برای رفع مو‌های زائد به شرح زیر است:

  • تحریک پوست: ناراحتی موقتی، قرمزی و تورم از عوارض جانبی شایع بعد از انجام این عمل است. تقریبا همه این عوارض بعد از چند ساعت از عمل اولیه رفع خواهند شد و نیازی به مراقب خاصی ندارند.
  • تغییر رنگدانه‌های پوست: انجام عمل لیزر می‌تواند رنگ قسمت پوستی که تحت عمل قرار گرفته را تاریک و یا روشن‌تر کند. در بسیاری از این مواقع این تغییرات موقت هستند. روشن شدن رنگ پوست معمولا برای افرادی اتفاق می‌افتد که مراقبت‌های قبل و بعد از عمل لیزر را انجام نمی‌دهند.

در موارد بسیار نادر، انجام لیزر می‌تواند باعث تاول زدن، خرد شدن یا زخم شدن و دیگر تغییرات ناخواسته در پوست شود. در برخی از موارد نیز خاکستری شدن مو‌های مورد درمان گرفته و افزایش رشد مو در کنار ناحیه تحت درمان نیز در پوست‌های با رنگ تاریک گزارش شده است. انجام عمل لیزر برای مژه‌ها، ابرو و نواحی اطراف چشم به خاطر امکان آسیب دیدن شدید چشم وجود ندارد.

آمادگی قبل از عمل

اگر به انجام عمل لیزر برای رفع مو‌های زائد علاقه دارید حتما به دکتری با مجوز مورد تایید مراجعه کنید. از انجام این اعمال در مکان‌های تایید نشده خودداری کنید. قبل از انجام عمل حتما در جلسه مشاوره‌ای با دکتر خود شرکت کنید تا از مزایا و معایب به صورت کامل روی پوست و موی خود آگاه شوید. به احتمال زیاد دکتر شما این کار‌ها را انجام خواهد داد:

  • پیگیری سوابق پزشکی شما برای دارو‌های مصرفی، تاریخچه مشکلات پوستی یا زخم‌های شدید، سابقه استفاده از لیزر برای رفع مو‌های زائد
  • صحبت در مورد ریسک‌ها، بهبود‌ها و توقعات شما. صحبت در مورد انتظاراتی که شما دارید ولی ممکن است که به حقیقت تبدیل نشود.
  • عکس گرفتن قبل و بعد از انجام عمل

همچنین دکتر دستوراتی را برای شما در نظر خواهد گرفت تا برای انجام عمل آماده شوید. این دستورالعمل‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

قیمت دستگاه لیزر دایود در شیراز

  • از نور آفتاب فاصله: بر اساس نظر دکتر، تقریبا باید شش هفته قبل از انجام عمل از نور آفتاب دوری کند. اگر نمی‌توانید از آفتاب دوری کنید حتما از کرم‌های ضد آفتاب با قدرت بالا استفاده کنید.
  • روشن شدن رنگ پوست: دکتر برای رفع برنزه بودن پوست کرم‌های مخصوص برای شما تجویز خواهد کرد.
  • از شیوه‌های دیگر رفع مو‌های زائد دوری کنید: شیوه‌های دیگر رفع مو زائد مثل واکس می‌تواند فولیکول مو را تحت تاثیر قرار دهد. برای رسیدن به نتیجه مناسب بهتر است چهار هفته قبل از انجام لیزر نباید هیچ شیوه رفع مو زائد را انجام دهید.
  • دارو‌های رقیق کننده خود مصرف نکنید: قبل از انجام عمل لیزر از دارو‌های رقیق کننده خون مثل آسپرین استفاده نکنید
  • عدم اصلاح منطقه‌ای که تحت درمان لیزر قرار خواهد گرفت: از کوتاه کردن و یا شیو کردن مو‌های منطقه‌ای که قرار است تحت درمان لیزر قرار بگیرد برای چند روز قبل از عمل خودداری کنید.

انتظارات

برای رسیدن به بهترین نتیجه در عمل لیزر برای رفع مو زائد باید حداقل دو تا شش جلسه درمانی انجام شود. فاصله زمانی بین جلسات درمانی بسته به منطقه مورد نظر در بدن می‌تواند متفاوت باشد. برای هر جلسه درمانی باید حتما از عینک‌های محافظ مخصوص استفاده کرد. دکتر همچنین می‌تواند از تزریق بی حس کننده در منطقه مورد نظر استفاده کند تا حس درد کمتر شود.

در حین انجام عمل

دکتر از دستگاه‌ لیزر روی پوست شما استفاده می‌کند. بسته به نوع لیزر، ممکن است از شیوه‌های مختلف خنک کننده پوست استفاده شود. وقتی دکتر دستگاه لیزر را روی پوست قرار می‌دهد، نور لیزر وارد پوست و فولیکول می‌شود. با حرارت به وجود آمده از طریق نور لیزر، فولیکول مو آسیب خواهد دید که باعث جلوگیری از رشد سریع مو می‌شود. شاید در این مرحله کمی درد و ناراحتی را حس کنید. شاید دستگاه خنک کننده هم باعث شود تا کمی حس سرد بودن به شما دست بدهد. انجام عمل روی نقاط کوچک مثل پشت لب صرفا چند دقیقه وقت خواهد گرفت اما در نقاط بزرگتر شاید به چند ساعت هم برسد.

بعد از عمل

شاید در چند ساعت اولیه پس از عمل قرمزی رنگ پوست و تورم مشاهده شود. برای کمتر شدن عوارض جانبی می‌توانید در محل درمان از یخ استفاده کنید. اگر عوارض جانبی بلافاصله بعد از عمل به وجود آید دکتر شاید از کرم استروید استفاده کند. بعد از انجام جلسه‌های مختلف از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب و برنزه کردن پوست تا شش هفته خودداری کنید. حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

نتیجه نهایی

مو‌های زائد بلافاصله برطرف نخواهند شد اما این اتفاق در طی چند روز یا هفته رخ می‌دهد. شاید موهای زائد دوباره رشد کنند ولی سرعت این رشت با انجام جلسات بیشتر کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. ‌پیش‌بینی کردن نتیجه لیزر مو‌های زائد می‌تواند بسیار سخت باشد اما باید گفت که هیچ وقت نمی‌توان تضمینی برای رفع دائمی موهای زائد ارائه کرد. بعد از انجام کامل درمان وقتی هم شاهد رشد دوباره مو زائد باشید معمولا آنها بسیار نازک هستند و رنگ آنها نیز روشن‌تر خواهد شد.

دستگاه‌های لیزر خانگی

در سال‌های اخیر، دستگاه‌های لیزر خانگی نیز به بازار عرضه شدند. این دستگاه‌ها می‌توانند به صورت خیلی معمولی از رشد مو جلوگیری کنند. البته در حال حاضر تحقیقات گسترده در مورد عملکرد این دستگاه‌های خانگی و مقایسه آنها با جلسات درمانی توسط دکتر انجام نشده است. موسسات دارویی و درمانی معمولا دستگاه‌های خانگی لیزر برای رفع مو‌های زائد را جزئی از لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته و دیدگاه درمانی نسبت به آنها ندارند. همچنین تحقیقاتی در مورد امنیت و البته تاثیر‌گذاری دستگاه‌های خانگی لیزر به صورت گسترده انجام نشده. اگر از دستگاه‌های خانگی استفاده می‌کنید، سعی کنید از دستورالعمل آن به صورت کامل پیروی کنید تا مشکلات جانبی برای شما رخ ندهد.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن