راهنمای خرید دستگاه لیزر مو دست دو

آنچه حین خرید دستگاه لیزر مو دست دو باید بدانیم

روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن موهای زائد وجود دارد، دراین‌بین یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها، لیزر است. از دستگاه لیزر می‌توان برای رفع دائمی موهای زائد استفاده کرد. این دستگاه‌ها با عملکرد فوق‌العاده خود می‌توانند تا 80 درصد موهای زائد را به‌راحتی از بین ببرند. باتوجه‌به محبوبیت این دستگاه‌ها، کلینیک‌های زیادی به دنبال خرید آن‌ها هستند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یا راه‌اندازی کلینیک رفع موهای زائد را دارید، حتماً این مقاله را تا آخر دنبال کنید.

لیزر موهای زائد یک روش کاملاً ایمن و بی‌خطر بوده و نتیجه‌بخشی و تأثیرگذاری آن از روش‌های دیگر بسیار بیشتر است. به همین دلیل روزبه‌روز بر تعداد طرف‌داران آن افزوده می‌شود. این روش برای افرادی که به دنبال راهی تضمینی برای رفع موهای زائد بوده و درعین‌حال به ‌سلامتی خود نیز اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. به ­دلیل ویژگی­های منحصر­به­ فرد برخی از این دستگاه­ها، می­توان از آن­ها برای انواع پوست و مو استفاده کرد. این روش بدون درد و بی­خطر بوده و می­تواند شما را از شر موهای زائد خلاص کند.

روش‌های مختلفی برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارد. یکی از این روش‌ها خرید دستگاه دست‌دوم است. خرید دستگاه لیزر مو دست‌دوم نیز به توجه و بررسی برخی نکات دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر سرمایه اولیه کمی دارید می‌توانید با خرید دستگاه‌های دست‌دوم شروع کنید. حتماً این موضوع را در نظر داشته باشید که دست‌دوم بودن دستگاه دلیلی برداشتن نقص یا خرابی در دستگاه نیست. هر دستگاه لیزری که از جعبه و پکیج خود خارج شود، حتی اگر استفاده نیز نشده باشد، دست‌دوم محسوب می‌شود؛ بنابراین بسیاری از دستگاه‌های دست‌دوم می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکل و با عملکردی عالی موهای زائر را از بین ببرند.

توجه به شرکت ارائه‌دهنده در خرید دستگاه لیزر مو دست دو باکیفیت اهمیت زیادی دارد. شما باید پیش از خرید از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید. دستگاه‌های دست‌دوم را نمی‌توان از هرجایی تهیه کرد و لازم است پیش از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید. همچنین نکات مهمی وجود دارند که در هنگام خرید، بررسی آن‌ها ضروری است. این نکات را در بخش‌های بعد عنوان می‌کنیم. حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید و نکات مهم پیش از خرید دستگاه دست‌دوم را بادقت مطالعه کنید.

نکات مهم خرید دستگاه لیزر مو دست دو

پیش از اقدام به خرید بهتر است با نکات مهم خرید دستگاه لیزر مو دست دو آشنا شوید تا بهترین تجربه را داشته باشید. از جمله نکات مهم پیش از خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برای خرید دستگاه لیزر مو دست دو مخصوصاً دستگاه الکس دایود به تعداد شات یا کانتر دستگاه لیزر اعتماد نکنید. عدد کانتر به‌راحتی توسط افراد فنی قابل صفر کردن و تغییر است؛ بنابراین آن عدد را ملاک قرار ندهید و حتماً به این موضوع که قابل درستکاری است توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که شمارشگر یا کانتر تمام دستگاه‌های پزشکی را می‌توان با ارتقا نرم افزاری، صفر کرد یا به عدد دلخواه تغییر داد.
  • سال تولید دستگاه نیز قابل‌اعتماد نیست؛ چراکه تغییر سال تولید برای شرکت‌هایی که نمایندگی واردات محصول را دارند، به‌راحتی امکان‌پذیر است؛ بنابراین این عدد نیز مانند عدد کانتر قابل‌اعتماد نبوده و نمی‌تواند معیاری برای انتخاب باشد.
  • از دیگر نکات مهمی که پیش از خرید دستگاه لیزر مو دست دو باید به آن توجه داشته باشید، این است که دستگاه‌های لیزر الکس با قابلیت کالیبراسیون اتومات فقط باتوجه‌به انرژی خروجی سنجیده نمی‌شوند؛ بنابراین در بررسی آن‌ها فقط به این موضوع بسنده نکنید؛ چراکه با تغییر سیستم کالیبراسیون دستگاه از داخل خروجی دستگاه می‌تواند به‌صورت موقت ارتقا یابد. حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که یک هفته الی یک ماه پس از خرید دستگاه لیزر دست‌دوم، عملکرد واقعی آن مشخص می‌شود و پیش‌ازاین مدت نمی‌توان به‌صورت دقیق کارایی و راندمان دستگاه را تعیین کرد. اگر نقص یا مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد، بعد از گذشت مدت‌زمان حدوداً یک هفته خود را نشان می‌دهد.

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر مو دست دو

راهنمای خرید دستگاه لیزر مو دست دو

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کردیم، پیش از خرید دستگاه لیزر مو دست دو لازم است به نکاتی توجه داشته باشید. اما علاوه بر نکات ذکر شده در بخش قبل، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در خرید به شما کمک کنند. در این بخش مواردی را بررسی می‌کنیم که در خرید دستگاه لیزر دست‌دوم کمک‌کننده بوده و راهنمای خوبی برای تهیه این محصول هستند. با ما همراه باشید.

  • دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه نسبتاً گرانی است؛ اما باتوجه‌به کاربردهای گسترده و اثربخشی فوق‌العاده‌ای که دارد، به‌صرفه است. درهرصورت هنگام خرید این دستگاه چه به‌صورت نو چه دست‌دوم باید توجه داشته باشید که به دلیل گران بودن دستگاه و بازار گسترده آن در سراسر دنیا، همچنین فروش نمونه‌های تقلبی دستگاه، لازم است حتماً با یک کارشناس یا تیم قوی مشورت کنید. یک کارشناس قابل‌اعتماد و مجرب می‌تواند با بررسی دستگاه و سنجش میزان انرژی و دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه، در خرید دستگاه مناسب به شما کمک کند. همچنین اگر قصد خرید دستگاه لیزر دست دو را دارید لازم است از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید. حتماً از مشاوره‌های فروشگاه استفاده کنید تا از ویژگی‌ها و شرایط خرید دستگاه دست‌دوم مطلع شوید.
  • در هنگام خرید دستگاه، تمام ویژگی‌های آن را در نظر داشته باشید و بررسی کنید. دستگاه‌های مختلف لیزر مو عملکردی مشابه دارند؛ اما در ویژگی‌های جزئی با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از دستگاه‌ها فقط برای نوع خاصی از پوست و مو مناسب هستند؛ بنابراین پیش از خرید نوع نیاز و سطح توقع خود را بررسی کرده و باتوجه‌به آن دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
  • نکته بعدی در خرید دستگاه لیزر توجه به این موضوع است که تنها سال ساخت، تعداد شات و قیمت نباید اولویت باشند. موارد مهم‌تری نیز در دستگاه وجود دارند که باید مورد بررسی قرار بگیرند. از جمله این موارد سیستم خنک‌کننده دستگاه است. این سیستم اهمیت زیادی داشته و باعث می‌شود میزان رضایت از فرایند لیزر افزایش یابد. پس حتماً این سیستم را بررسی کنید. کیفیت هیدلیزر، آینه‌ها، هند پیس‌ها و فایبر از دیگر مواردی است که پیش از خرید باید بررسی شوند. در آخر نیز به اصالت کالا و کیفیت قطعات، همچنین شناسنامه سلامت دستگاه توجه داشته باشید.

خرید دستگاه لیزر دایود دست­دوم

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد نکات مهمی در خرید دستگاه لیزر دست دو وجود دارد. همچنین دستگاه‌های مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارند. دستگاه لیزر دایود یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر است. به دلیل عملکرد فوق‌العاده و محبوبیت زیاد این دستگاه، نکات مهم خرید دستگاه لیزر دایود دست‌دوم را بررسی می‌کنیم. این دستگاه لیز لیزرهای نیمه‌هادی بوده و برخلاف دیگر دستگاه‌ها در داخل هند پیس قرار دارد. این دستگاه با جریان الکتریکی تحریم شده و از خود لیزر ساطع می‌کند. در دستگاه لیزر دایود سیستم خنک‌کننده وجود دارد. این سیستم به‌صورت تماسی است و می‌تواند درد ناشی از فرایند لیزر را از بین ببرد. در این دستگاه از لنزهایی استفاده می‌شود که تابش لیزر را یکنواخت می‌کنند.

دستگاه لیزر دایود یکی از بهترین دستگاه ها در صنعت لیزر بوده و می تواند به طور موثری موهای زائد را از بین ببرد. در برخی از دستگاه ها، طول موج های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند. ترکیب این طول موج ها باعث می شوند که دستگاه برای هر تیپ پوستی مناسب باشد. یکی از طول موج های مورد استفاده در این گونه دستگاه ها دایود است. در ادامه نکات مهم در خرید دست دوم این دستگاه را بیان می کنیم.

آشنایی با عوامل مهم در خرید دستگاه لیزر مو دست دو

بررسی نکات مهم در خرید دستگاه لیزر دایود دست دوم

  • تعداد شات‌های دستگاه که روی کانتر دستگاه ثبت می‌شود در این مدل غیرقابل‌تغییر است؛ بنابراین علی‌رغم نکاتی که در بخش‌های قبل ذکر شد، در خرید دستگاه دست‌دوم داود می‌توان به عدد کانتر استناد کرد و فاکتور خوبی برای سنجش عملکرد و کیفیت دستگاه محسوب می‌شود.
  • نکته مهم بعدید در خرید دستگاه دایود دست‌دوم این است که هند پیس­های این لیزر حتی بعد از مدت‌زمان تعیین شده توسط سازنده و گارانتی محصول، قابل‌استفاده هستند. اما لازم به ذکر است که به‌مرورزمان عمر آن کم می‌شود. در این مورد لازم است از فروشگاه و شرکت ارائه‌دهنده درخواست تست کالیبراسیون و تنظیم انرژی خروجی داشته باشید. هرچه تعداد شات‌هایی که به‌طورکلی زده شده از تعداد شات‌های گارانتی شده کمتر باشد، طول عمر دستگاه بیشتر خواهد بود.
  • در این دستگاه نیازی به تعویض لامپ نیست؛ اما پس از گذشت زمانی ممکن است لازم باشد که هند پیس‌ها تعویض شوند؛ بنابراین حتماً هرچند وقت یکبار هند پیس­ها را چک کنید و از سالم بودن آن­ها مطمئن شوید.
  • یکی از نکات مهم در بررسی هندپیس باکیفیت توجه به کریستالی بودن ظاهر آن است. ظاهر کریستالی روی هندپیس و بدون خش بودن آن­ها و قاب کریستالی از نکاتی است که باید بررسی شوند.
  • علاوه بر ظاهر هند پیس، توجه به‌ ظاهر کلی دستگاه نیز حائز اهمیت است.
  • بررسی عملکرد سیستم خنک­کننده نیز بسیار مهم است. حتماً پیش از خرید از عملکرد صحیح این سیستم اطمینان حاصل کنید؛ چراکه این سیستم نقش مهمی در نتیجه حاصل از لیزر دارند. برای تست کردن سیستم خنک‌کننده، هند پیس دستگاه را روشن نموده و آن را در حالت آماده قرار دهید. در این حالت هند پیس بایستی سرد شود. در دستگاه‌های پیشرفته‌تر درجه سردی دستگاه قابل تنظیم است.
  • بررسی icd نیز اهمیت دارد. برای بررسی و تست icd باید به شفاف بودن آن توجه داشت و تمام کلیدهای روی منو آن را چک کرد. بررسی سالم بودن لمس دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد.
  • نکته مهم دیگر در خرید دستگاه لیزر مو دست دو، توجه به شرکت فروشنده دستگاه است. پیش از خرید این دستگاه حتماً به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید توجه داشته باشید و اعتبار آن را بررسی کنید. همچنین بررسی خدمات ارائه شده برای دستگاه توسط شرکت و فروشگاه نیز نکته‌ای است که باید در نظر داشت.
  • در پایان نیز حتماً به اهمیت دریافت مشاوره و تحقیقات پیش از خرید توجه داشته باشید.

بررسی مهم‌ترین فاکتورهای خرید دستگاه لیزر مو دست دو

ازجمله مهم‌ترین فاکتورهای خرید دستگاه لیزر مو دست دو که باید به آن توجه داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توان خروجی دستگاه
  • توان داخلی دستگاه
  • سیستم خنک‌کننده، کولینگ پوست و کولینگ داخلی
  • هند پیس‌های دستگاه
  • User friendly بودن دستگاه و سهولت استفاده از آن
  • طول‌موج‌های مورداستفاده در دستگاه
  • هوشمند بودن سیستم عیب‌یابی و بررسی سنسورهای هوشمند آن
  • توان لیزر بار و اصالت لیزر بار دستگاه
  • شرکت ارائه‌دهنده
  • گارانتی دستگاه
  • بررسی نیاز یا عدم نیاز به ژل برای استفاده از دستگاه
  • بررسی سازگاری با تیپ پوستی
  • توجه به اسپات سایز

علاوه بر موارد ذکر شده، ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشت. برای خرید دستگاه لیزر دریافت مشاوره بسیار کمک‌کننده است. چراکه این دستگاه، یک دستگاه تخصصی بوده و لازم است پیش از خرید آن از افرادی مشورت گرفته شود. خرید دستگاه دست‌دوم نیز حساسیت بیشتری می‌طلبد؛ زیرا ممکن است دارای عیوب یا نواقصی باشد که توسط افراد عادی به‌سادگی نتوان آن را تشخیص داد؛ بنابراین پیش از خرید این دستگاه حتماً از مشاوره استفاده کنید. قیمت دستگاه نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. باتوجه‌به دست‌دوم بودن دستگاه انتظار می‌رود که با قیمت پایین‌تری ارائه شود. پس حتماً پیش از خرید قیمت دستگاه‌های نو را بررسی کنید.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن