خرید دستگاه لیزر دایود الکس

خرید دستگاه لیزر دایود الکس

یکی از مسائل و مشکلاتی که این روز‌ها اکثر افراد به خصوص خانم‌ها با آن سر و کار دارند، مو‌های زائد بدن هستند. البته؛ مو‌های زائد صورت و بدن از زمان‌های قدیم هم معضلی بزرگ بوده‌اند، به صورتی که روش‌های مختلفی از همان زمان‌ها برای از بین بردن این مو‌ها ابداع شدند.

روش‌هایی که برای برطرف کردن این مشکل وجود داشتند بسیار دردناک بوده و حتی باعث آسیب پوست می‌شدند؛ از طرفی هیچ یک از این روش‌ها قطعی نبوده و تنها می‌توانستند به صورت موقت این مسأله را حل کنند. لذا با پیشرفت علم و فناوری، روش‌هایی ابداع شدند که می‌توانستند به صورت قطعی افراد را از شر مو‌های زائدشان خلاص کنند. اما چه راهی؟ درست فکر کردید! منظورمان همان لیزر مو‌های زائد است که این روز‌ها هم بسیار معروف شده و تقریباً می‌توان گفت تمامی مراکز زیبایی آن را برای شما انجام خواهند داد.

به منظور توسعه این اقدام زیبایی، دستگاه‌های مختلفی روانه بازار شدند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربفرد خود بوده و پس از گذشت زمان پیشرفته‌تر می‌شدند. یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود برای لیزر مو‌های زائد، دستگاهی به نام دایود الکس است که با ویژگی‌های خاص خود توانسته نظر بسیاری از پزشکان را به خود جلب نماید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تمام نکات مربوط به خرید دستگاه لیزر دایود الکس را برای شما بیان کنیم.

قبل از خرید دستگاه لیزر دایود الکس، با آن آشنا شوید

دستگاه لیزر دایود الکس، یکی از تجهیزاتی است که برای لیزر مو‌های زائد در مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثرا برای نامگذاری دستگاه‌های لیزر از نام امواجی استفاده می‌شود که در آن به کار برده‌اند. برای مثال در دستگاه لیزر دایود از پرتویی به نام دایود استفاده شده است که طول موجی معادل ۸۱۰ نانومتر را دارد.

پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که در دستگاه لیزر دایود الکس، از دو پرتو مجزا با طول موج‌های متفاوت استفاده شده؛ یکی دایود و دیگری الکس یا همان الکساندرایت.

طول موج پرتو دایود استفاده شده در این دستگاه معادل ۸۰۸ نانومتر بوده و طول موج پرتو الکس در آن، ۷۵۵ نانومتر است. استفاده از دو مدل پرتو با طول موج‌های متفاوت، توانسته است مزیت‌های بیشتری را در این دستگاه ایجاد کند به صورتی که به کار بردن دایود الکس برای تمامی پوست‌ها با تایپ‌های متفاوت پاسخگو بوده و می‌تواند تأثیر بیشتری را در آن‌ها ایجاد کند.

یکی از عمده‌ترین دلایل خرید دستگاه لیزر دایود الکس توسط مراکز زیبایی همین موضوع است که می‌تواند برای همه انواع پوست مؤثر بوده و بهترین نتیجه را برایشان ایجاد کند.

قبل از خرید دستگاه لیزر دایود الکس، با آن آشنا شوید

عملکرد دستگاه لیزر دایود الکس به چه صورت است؟

اول از همه، همانند سایر دستگاه‌های لیزر، برای استفاده از این محصول نیاز به شخصی آموزش دیده به نام اپراتور وجود خواهد داشت.

برای کار با این دستگاه، اپلیکاتور بزرگی طراحی کرده‌اند که در یک زمان می‌تواند ابعاد بیشتری از سطح پوست و فولیکول‌های مو را تحت تأثیر قرار دهد و با این وجود سرعت جلسات لیزر بیشتر شده و زمان جلسات کمتر می‌شود.

سیستم خنک‌کننده مورد استفاده در دستگاه لیزر دایود الکس، سرمای زیادی را در حین انجام کار آن ایجاد کرده و در نتیجه سوختگی و درد کمتری را برای مراجعه‌کننده به دنبال خواهد داشت.

از آنجایی که زمان هر یک از جلسات درمانی توسط این دستگاه کاهش میابد، تعداد جلسات باید بیشتر شده و به صورت منظم مراجعات انجام شوند. پس از گذشت یک سال از شروع درمان با دستگاه لیزر دایود الکس، می‌توانید به صورت ۶ ماهه و پس از گذشت یک سال از این جلسات ۶ ماهه، سالی یکبار برای تمدید جلسات لیزرتان مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر دایود الکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

تأثیرگذاری بالا: یکی از ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود الکس، تأثیرگذاری بیشتر آن است. علت هم مشخص است! استفاده از دو پرتو با طول موج‌های مختلف می‌تواند تأثیر بیشتری بر فولیکول‌های مو گذاشته و تا اعماق آن نفوذ کرده و آن‌ها را هرچه بیشتر از بین ببرد.

کم درد بودن: یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده خرید دستگاه لیزر دایود الکس افرایش یابد، کم درد بودن آن است. با توجه به اینکه در این دستگاه دو مدل پرتو با طول موج‌های بالا بر سطح پوست تابانده شده و گرمای بیشتری را در آن ایجاد می‌کنند، فناوری خنک کنندگی فوق‌العاده‌ای در این دستگاه استفاده کرده‌اند که توانسته است آن را به یکی از کم دردترین مدل‌های آن تبدیل کند.

مناسب انواع تایپ پوستی: استفاده از دو طول موج متفاوت در لیزر مو‌های زائد توسط این دستگاه می‌تواند تمامی پوست‌ها را تحت تأثیر قرار داده و این دستگاه را برای لیزر مو‌ها در ۶ تایپ متفاوت پوستی مناسب کند. از دیگر دلایل تمایل مراکز زیبایی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس، می‌توانیم به همین موضوع اشاره کنیم. افرادی که روزانه به مراکز لیزر مراجعه می‌کنند مدل‌های متفاوتی از پوست را داشته و حتی جنسیت‌های مختلفی دارند؛ لذا استفاده از دستگاهی که برای همه مراجعین پاسخگو باشد از هر جهت بهتر خواهد بود.

روشی قطعی برای از بین بردن مو‌های زائد: امواجی که در این محصول استفاده می‌شوند و قبل‌تر از آن‌ها نام بردیم، از قوی‌ترین و مؤثرترین امواج برای زدودن مو‌های زائد شناخته شده‌اند. وقتی ترکیبی از دو موج مختلف برای از بین بردن مو‌های زائد به کار رود، تأثیر آن چندین برابر شده و می‌تواند به صورتی قطعی‌تر شما را از مو‌های زائدتان خلاص کند.

سرعت بالا: در دستگاه لیزر دایود الکس از یک اپلیکاتور بزرگ استفاده می‌شود که در نتیجه می‌تواند زمان جلسات لیزر را کمتر کرده و با سرعت بیشتر نواحی مختلف را تحت تأثیر قرار دهد.

دستگاه لیزر دایود الکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

این دستگاه برای لیزر کدام نواحی مناسب‌تر است؟

خرید دستگاه لیزر دایود الکس از آن جهت مورد توجه بسیاری از مراکز زیبایی قرار گرفته است که می‌تواند برای مناطق مختلف بدن مناسب بوده و تمامی بخش‌ها را پوشش دهی کند.

با توجه به بی‌خطر بودن این دستگاه، می‌توانید به سادگی از آن برای لیزر مو‌های زائد صورت، زیر بغل، بیکینی، دست‌ها و پا‌ها استفاده کنید و لذت لیزری بدون درد را تجربه نمایید.

خرید دستگاه لیزر دایود الکس نسبت به سایر دستگاه‌ها چه مزایایی دارد؟

اثرگذاری بیشتر

همانطور که گفتیم، استفاده از دو پرتو با طول موج‌های مختلف می‌تواند تأثیر بیشتری بر فولیکول‌های مو گذاشته و آن‌ها را هرچه بیشتر از بین ببرد. در اکثر دستگاه‌ها، تنها یکی از این امواج به کار رفته‌اند و قطعاً نمی‌توانند تأثیری به اندازه این محصول در مو‌های زائد افراد ایجاد کنند. پس اگر به دنبال دستگاهی با تأثیر‌گذاری بیشتر برای مراجعه‌کنندگان خود هستید، خرید دستگاه لیزر دایود الکس به شما پیشنهاد می‌شود.

سرعت بالاتر

در دستگاه‌های مختلف از اپلیکاتور‌هایی استفاده می‌شود که دارای سایز‌های متفاوتی هستند. برای دستگاه لیزر دایود الکس اپلیکاتوری را طراحی نموده‌اند که ابعادی بزرگ داشته و می‌تواند نواحی بیشتری را تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه سرعت لیزر در هر یک جلسات بیشتر شده و زمان کمتری را از مشتریان شما خواهد گرفت.

تناسب با مدل‌های مختلف پوست

همانطور که قبل‌تر هم گفتیم، شما می‌توانید دستگاه لیزر دایود الکس را برای همه انواع پوستی مورد استفاده قرار دهید، ویژگی‌ای که در سایر دستگاه‌های لیزر کمتر مشاهده خواهید کرد.

عوارض انجام لیزر با این دستگاه

هرچند دستگاه لیزر دایود الکس یکی از بی‌خطرترین دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود، در صورتی که بررسی‌های لازم برروی نوع پوست شما انجام نشده باشد و یا انجام لیزر توسط فردی بی‌تجربه انجام بگیرد، ممکن است عوارض و مشکلاتی نظیر سوختگی و ایجاد تاول‌های کوچک و بزرگ، ورم فولیکول‌های مو و ایجاد پف در پوست، قرمزی شدید ولی طولانی مدت (قرمزی‌های موقت نرمال هستند و به مرور زمان کمتر می‌شوند)، خارش و… در نواحی تحت درمان شما ایجاد شود که برای برطرف شدن این علائم حتماً لازم است به پزشک مراجعه نمایید.

نکاتی که برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس باید به آن‌ها توجه کنیم

دستگاه مورد تأیید سازمان وزارت بهداشت باشد

اولین نکته مهم در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود الکس، این است که مطمئن شوید این دستگاه مورد تأیید سازمان وزارت بهداشت است. وقتی وزارت بهداشت دستگاه را تأیید کرده باشد، یعنی محصولی مناسب و مطابق با اصول بهداشتی و ایمنی بوده وسلامت افراد را به خطر نمی‌اندازد.

از طرفی، داشتن تأییدیه وزارت بهداشت می‌تواند اصل بودن دستگاه را تأیید کرده و شما را از خرید دستگاه‌های نامناسب و تقلبی دور نگه دارد.

توجه به تایپ پوستی اکثریت مراجعه‌کنندگان

قبل از اینکه دستگاهی را بخرید، به نوع پوستی مراجعه‌کنندگان خود و جنسیت آن‌ها توجه کنید. بهترین کار این است که دستگاهی را خریداری کنید که مناسب تمامی تایپ‌های پوستی بوده و برای همه افراد پاسخگو است.

بررسی قیمت‌ها و خرید دستگاهی مقرون به صرفه

قبل از اینکه برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس اقدام کنید، باید توجه داشته باشید که هزینه‌های این دستگاه‌ها آن‌ها با توجه به امکانات متعدد و اضافی که دارند متفاوت بوده و باید حتماً بررسی شوند. بهتر است قبل از اینکه خرید قطعی خود را انجام دهید از چندین فروشگاه قیمت بگیرید و بهترین دستگاه با هزینه‌ای مقرون به صرفه را انتخاب نمایید.

خرید دستگاه نو و یا دست دوم

برخی از مراکز زیبایی به منظور کاهش هزینه‌های خود سعی می‌کنند دستگاه‌هایی را خریداری نمایند که دست دوم هستند. این دستگاه‌ها با وجود قیمت مناسب‌تری که دارند کارایی لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

تنها مسأله‌ای که در خرید دستگاه‌های دست دوم باید مورد توجه شما قرار بگیرد، سالم بودن آن و برخورداری از عملکرد صحیح است. پس به این موضوع توجه کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گاهی اوقات به دلیل عدم استفاده صحیح از دستگاه‌های لیزر و عدم آشنایی با عملکرد آن‌ها، دستگاه دچار ایراداتی شده و خراب می‌شود. در این صورت شما باید جایی را برای تعمیر آن پیدا کنید. در نتیجه لازم است قبل از خرید دستگاه لیزر دایود الکس، از داشتن گارانتی و برخورداری این دستگاه از خدمات پس از فروش مطمئن باشید که در چنین مواقعی بتوانید با اعتماد کامل دستگاه خود را به تعمیرکاران متخصص آن واگذار نمایید.

وجود گارانتی هم از آن جهت ضروری است که در صورت وجود برخی از ایرادات بتوانید دستگاه را تعویض کرده و محصولی بدون عیب را خریداری نمایید.

نکاتی که برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس باید به آن‌ها توجه کنیم

آیا خرید دستگاه لیزر دایود الکس مقرون به صرفه است؟

این سؤال را می‌توانیم به صورت مقایسه‌ای با سایر دستگاه‌ها پاسخ دهیم. وقتی به عملکرد دستگاه لیزر دایود الکس نگاه می‌کنیم، محصولی را مشاهده خواهیم کرد که عملکردی منحصربفرد داشته و با ویژگی‌های مناسب خود به یکی از بهترین محصولات در مراکز زیبایی تبدیل شده است.

اما قیمتی که برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس باید بپردازید با توجه به عملکرد آن بسیار مقرون به صرفه بوده و خرید آن به شما توصیه می‌شود.

کلام آخر…

از آنجایی که لیزر مو‌های زائد این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، شما می‌توانید برای مراکز زیبایی خود دستگاه‌های لیزر متفاوتی را با توجه به نیاز خود و مشتریانتان تهیه نمایید. اما یکی از دستگا‌ه‌های لیزر مو‌های زائد که برای اکثر افراد مناسب بوده و به میزان زیادی توسط مراکز زیبایی خریداری می‌شود، دستگاه لیزر دایود الکس است که با استفاده از ۲ طول موج متفاوت می‌تواند مو‌های زائد را به صورت قطعی و کاملاً بدون درد از بین ببرد.

خرید دستگاه لیزر دایود الکس بسیار مقرون به صرفه بوده و می‌تواند باعث رضایت مراجعین به مراکز شما شود.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن