خرید آنلاین دستگاه لیزر

خرید آنلاین دستگاه لیزر

امروزه می‌توان موهای زائد را به روش‌های مختلفی از بین برد. لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای درمان موهای زائد است. این روش تأثیرگذاری بسیار زیادی داشته و می‌تواند موهای زائد را تا حد زیادی از بین ببرد. به دلیل تأثیرگذاری بالای این روش، بسیاری از کلینیک‌ها به دنبال خرید بهترین دستگاه‌های لیزر هستند. روش‌های گوناگونی برای خرید دستگاه لیزر وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید، خرید آنلاین در جوامع امروزی بسیار رواج یافته و در برخی موارد حتی جایگزین خرید حضوری شده است. امروزه بسیاری از محصولات و خدمات به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. خرید آنلاین دستگاه لیزر نیز امکان‌پذیر است.

باتوجه‌به محبوبیت لیزر، آشنایی با دستگاه‌های مختلف و ویژگی‌های هرکدام ضرورت یافته است. دستگاه‌های لیزر می‌توانند به کمک طول‌موج‌های مختلف به فولیکول‌های مو آسیب بزنند و آن‌ها را به طور مؤثری نابود کنند.

در گذشته برای اینکه موهای زائد را از بین ببرند نیازی نبود که به متخصص مراجعه کنند؛ اما لیزر موهای زائد یک روش کاملاً تخصصی است و به دلیل استفاده از فناوری و تکنولوژی‌های روز می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به ارمغان آورد. بسیاری از افراد از این روش برای رفع موهای زائد خود استفاده می‌کنند و طرف‌داران آن نیز روزبه‌روز در حال افزایش است. دستگاه‌های لیزر موهای زائد درمانی دائمی برای رفع موهای زائد محسوب می‌شوند و می‌توانند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشند.

دستگاه لیزر یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای رفع موهای زائد است. مدل‌های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد. هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. لازم است پیش از اقدام به خرید ابتدا با دستگاه‌های مختلف آشنا شوید و ویژگی‌های هریک را بررسی کنید. پس از آشنایی با دستگاه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین دستگاه را باتوجه‌به هدفتان انتخاب کنید. انتخاب روش خرید نیز مرحله مهمی است. خرید آنلاین دستگاه لیزر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این روش، شما می‌توانید به‌راحتی دستگاه‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کنید و مزایا و معایب آن‌ها را مقایسه کنید.

پس از بررسی دقیق هر دستگاه و مشخصات فنی آن، می‌توان دستگاه مناسب را انتخاب کرد. در خرید آنلاین، شما فرصت بیشتری برای فکرکردن و مقایسه دستگاه‌ها دارید؛ بنابراین می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید. اما نکات مهمی در خرید دستگاه لیزر به‌صورت آنلاین وجود دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه کنید. پیش از هر چیزی شما باید از اعتبار فروشگاه موردنظر مطمئن شوید. خرید آنلاین می‌تواند بسیار مفید و کمک‌کننده باشد به‌شرط آنکه با رعایت نکات لازم انجام شود.

دریافت مشاوره نیز یکی از مواردی است که در خرید آنلاین بسیار اهمیت دارد. با­توجه به اهمیت انتخاب دستگاه مناسب و نقش پررنگ دستگاه در دستیابی به نتایج مطلوب، لازم است پیش از خرید از مشاوره­های لازم بهره ببرید تا بتوانید مناسب­ترین دستگاه را تهیه کنید. در این مقاله دستگاه‌های مطرح در زمینه لیزر را به شما معرفی می‌کنیم و نکات لازم درباره خرید آنلاین دستگاه لیزر را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید دستگاه لیزر را دارید حتماً این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

خرید آنلاین دستگاه لیزر

خرید آنلاین دستگاه لیزر از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر می‌تواند تضمین‌کننده رهایی از موهای زائد در نواحی مختلف بدن باشد. رشد موهای زائد برای بسیاری از افراد آزاردهنده است و به دنبال ازبین‌بردن دائمی آن هستند. در سال‌های اخیر کلینیک‌های لیزر به دنبال استقبال زیاد افراد از این روش درمانی، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. ازبین‌بردن موهای زائد یک پروسه زمان‌بر است و لازم است تعداد جلسات درمانی به طور کامل انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

برای خرید آنلاین دستگاه لیزر، انتخاب فروشگاه مناسب در اولویت قرار دارد. پیش از خرید حتماً شرکت‌های مختلف را بررسی کنید و دستگاه‌های گوناگون را با یکدیگر مقایسه نمایید تا بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را بتوانید تهیه کنید. هر دستگاه لیزر با دیگری متفاوت بوده و می‌تواند برای رنگ خاصی از پوست مناسب باشد. همچنین هر دستگاه می‌تواند موهای زائد ناحیه خاصی از بدن را تحت پوشش قرار دهد. البته بعضی از دستگاه‌های لیزر در بازار وجود دارند که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید می‌توانند موهای زائد تیپ‌های مختلف پوستی را از بین برده و برای هر ناحیه از بدن مورداستفاده قرار بگیرند. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از این دستگاه‌ها است. در این‌گونه دستگاه‌ها با به‌کارگیری طول‌موج‌های مختلف می‌توان موهای زائد انواع رنگ پوست را به طور مؤثری از بین برد. پیش از خرید دستگاه لیزر حتماً باید به این مورد توجه داشته باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد با استفاده از طول‌موج‌های مختلف می‌تواند با ایجاد حرارت به فولیکول‌های مو آسیب زده و از رشد آن‌ها جلوگیری کند. عوامل متفاوتی در میزان اثرگذاری این روش درمانی نقش دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رنگ پوست، رنگ مو، ضخامت مو و جنس مو اشاره کرد. در خرید آنلاین دستگاه لیزر لازم است تمام دستگاه‌ها را از لحاظ میزان سازگاری با رنگ‌های مختلف پوستی و مشخصات و ویژگی‌های مهم بررسی کنید. موفقیت یک کلینیک لیزر تا حد زیادی به نوع دستگاه‌های مورداستفاده در آن بستگی دارد.

مزیت­های خرید آنلاین دستگاه لیزر

معرفی بهترین دستگاه های لیزر

همان‌طور که در بخش قبل اشاره شد، برای خرید آنلاین دستگاه لیزر لازم است دستگاه‌های مختلف را بشناسید و ویژگی‌های هرکدام را پیش از خرید به طور کامل بررسی کنید؛ چراکه هر دستگاه اثرگذاری متفاوتی داشته و می‌تواند برای نوع خاصی از پوست مناسب باشد. برای تمام افرادی که به دنبال راه‌اندازی کلینیک لیزر هستند، این سؤال مطرح می‌شود که بهترین دستگاه لیزر کدام است. این سؤال برای  بیماران که قصد ازبین‌بردن موهای زائد بدن خود را دارند نیز مطرح می‌شود. امروزه دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای ازبین‌بردن موهای زائد از طریق لیزر وارد بازار شده‌اند. این دستگاه‌ها از فناوری‌های مدرن استفاده می‌کنند و به همین دلیل با انواع پوست سازگاری دارند و میزان نتیجه حاصل از آن‌ها نیز بسیار مثبت است.

به‌جز این دستگاه‌های مدرن، دستگاه‌های قدیمی‌تر برای تیپ خاصی از پوست مناسب هستند؛ بنابراین مقایسه آن‌ها پیش از خرید ضرورت دارد. به‌خصوص اگر قصد خرید آنلاین دستگاه لیزر را دارید حتماً باید به طور مفصل و با تحقیقات زیاد دستگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. دستگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که از پرتوهای نوری برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده می‌کنند؛ اما این پرتوها از طریق لامپ‌های مخصوص ایجاد شده  و عملاً جزو لیزر محسوب نمی‌شوند. به طور مثال IPL و E-LIGHT در این دسته قرار دارند. این دو نوع دستگاه در بسیاری از موارد همراه دستگاه‌های لیزر معرفی می‌شوند و جزو پرکاربردترین دستگاه‌های درمانی برای رفع موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها راندمان بالایی داشته و می‌توانند موهای زائد سطوح بزرگی از بدن را از بین ببرند.

از جمله مهم‌ترین طور موج‌های مورداستفاده در دستگاه‌های لیزر می‌توان به الکساندرایت، اندیاگ و دایود اشاره کرد. استفاده از این طول‌موج‌ها در دستگاه‌های لیزر می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری و دستیابی به نتیجه مطلوب شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر را به شما معرفی می‌کنیم. پیش از خرید آنلاین دستگاه لیزر حتماً این دستگاه‌ها را به همراه مشخصات و ویژگی‌های هرکدام مورد بررسی قرار دهید.

دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

این دستگاه‌ها جزو پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر بوده و با استفاده از فناوری‌های جدید می‌توانند موهای زائد را به طور دائم از بین ببرند. با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر پلاتینیوم دیگر هیچ نگرانی درباره سازگاری لیزر با تیپ پوستی وجود نخواهد داشت؛ چراکه در این دستگاه‌ها طول‌موج‌های الکساندرایت، اندیاگ و دایود با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت برای همه نوع پوستی مناسب هستند. این دو دستگاه می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشند که با سرمایه مناسب قصد راه‌اندازی کلینیک لیزر را دارند.

دستگاه لیزر RUBY

این دستگاه اولین سیستم لیزری برای رفع موهای زائد است. در این دستگاه از طول­موج‌ کوتاه 694 نانومتر استفاده می‌شود. این طول موج برای ازبین‌بردن موهای نازک بسیار مناسب است. اما باید توجه داشت که استفاده از این دستگاه برای افرادی با پوست‌های تیره توصیه نمی‌شود و ممکن است نتایج مطلوبی را به ارمغان نیاورد. به دلیل قدیمی‌تر بودن این دستگاه، زمان بیشتری نیز برای ازبین‌بردن موهای زائد نیاز دارد و تعداد جلسات درمانی بیشتری برای ازبین‌بردن موهای زائد با این دستگاه لازم است.

دستگاه لیزر الکساندرایت

این دستگاه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد است. از ویژگی‌های مثبت دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان به سرعت بالای آن در درمان اشاره کرد. به دلیل سرعت بالایی که سیستم به‌کاررفته در این دستگاه دارد، موهای زائد نواحی بزرگ بدن مثلاً قسمت عمده‌ای از دست یا پا در کمتر از نیم ساعت از بین می‌برد؛ بنابراین این موضوع می‌تواند یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه محسوب شود. پیش از خرید آنلاین دستگاه لیزر باید به چنین ویژگی‌هایی توجه داشته باشد. در این دستگاه از طول­موج‌ کوتاه 755 نانومتر الکساندرایت استفاده می‌شود. لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد افرادی با رنگ پوست روشن مناسب بوده و جزو یکی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود.

دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، دستگاه لیزر دایود است که نسبتاً جدید محسوب می‌شود. در این دستگاه از طول موج 810 نانومتر دایود استفاده شده و برای انواع پوست‌های تیره مناسب است. این دستگاه می‌تواند با نفوذ عمقی به ریشه مو آن‌ها را به طور چشمگیری از بین ببرد. ایمنی بالا یکی از مزیت‌های اصلی این دستگاه لیزر است. همچنین پیش از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه برای رفع موهای ضخیم مناسب است. به‌این‌ترتیب تنها می‌تواند موهای بخش‌های خاصی از بدن را از بین ببرد.

مهم­ترین نکات در خرید آنلاین دستگاه لیزر

نکات مهم در خرید آنلاین دستگاه لیزر

پیش از خرید آنلاین دستگاه لیزر لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته، انتخاب فروشگاه مناسب و معتبر است. از ویژگی‌های یک فروشگاه مناسب می‌توان به ارائه دستگاه‌های متنوع، قیمت‌های مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان مقایسه دستگاه‌ها، ارائه مشخصات کامل هر دستگاه، امکان پرداخت به روش‌های نقد و اقساطی و دریافت مشاوره اشاره کرد.

لیزر موهای زائد یک روش درمانی تخصصی است و باید توسط متخصصین مربوطه انجام شود؛ بنابراین خرید دستگاه‌های لیزر نیز نیاز به مشاوره با افراد متخصص دارد. اگر قصد راه‌اندازی کلینیک و خرید آنلاین دستگاه لیزر را دارید حتماً از مشاوره‌های لازم پیش از خرید استفاده کنید. خرید دستگاه لیزر برای کلینیک مانند دستگاه‌های لیزر خانگی نیز و مسئله حساس‌تری است؛ بنابراین تمام کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی باید در خرید دستگاه‌های لیزر دقت بالایی به خرج دهند. چراکه مهم‌ترین عامل موفقیت کلینیک زیبایی آن‌ها، تجهیزات و دستگاه‌های مورداستفاده برای درمان است. زمانی که از دستگاه‌های مناسب برای درمان استفاده شود، نتیجه بهترین به دنبال خواهد داشت که در نهایت باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

از دیگر مزیت‌های استفاده از دستگاه مناسب می‌توان به بدون عوارض بودن آن اشاره کرد. دستگاه‌های لیزر با فناوری جدید، مجهز به سیستم‌های کولینگ یا خنک‌کننده قوی بوده و می‌توانند میزان درد ناشی از لیزر، همچنین عوارض آن را از بین ببرند. عوارضی چون قرمزی، تاول، سوزش و خارش پوست بعد از استفاده از این دستگاه‌ها وجود ندارد و پس از گذراندن تعداد جلسات درمانی به‌صورت کامل می‌توان به پوستی شفاف و جذاب رسید. دستگاه‌های لیزر دیگر با فناوری قدیمی‌تر نیز می‌توانند بدون درد و با ایمنی بالا موهای زائد را از بین ببرند. اما در خرید آن‌ها باید به سازگاری و مناسب بودن آن‌ها برای تیپ‌های خاص پوستی توجه داشت. این دستگاه‌ها اگر برای رنگ پوست‌های مناسب استفاده شوند می‌توانند بهترین نتایج را به دنبال داشته باشند.

امروزه می‌توان موهای زائد را به روش‌های مختلفی از بین برد. لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای درمان موهای زائد است. این روش تأثیرگذاری بسیار زیادی داشته و می‌تواند موهای زائد را تا حد زیادی از بین ببرد. به دلیل تأثیرگذاری بالای این روش، بسیاری از کلینیک‌ها به دنبال خرید بهترین دستگاه‌های لیزر هستند. روش‌های گوناگونی برای خرید دستگاه لیزر وجود دارد.

همان‌طور که می‌دانید، خرید آنلاین در جوامع امروزی بسیار رواج یافته و در برخی موارد حتی جایگزین خرید حضوری شده است. امروزه بسیاری از محصولات و خدمات به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. خرید آنلاین دستگاه لیزر نیز امکان‌پذیر است. باتوجه‌به محبوبیت لیزر، آشنایی با دستگاه‌های مختلف و ویژگی‌های هرکدام ضرورت یافته است. دستگاه‌های لیزر می‌توانند به کمک طول‌موج‌های مختلف به فولیکول‌های مو آسیب بزنند و آن‌ها را به طور مؤثری نابود کنند.

در گذشته برای اینکه موهای زائد را از بین ببرند نیازی نبود که به متخصص مراجعه کنند؛ اما لیزر موهای زائد یک روش کاملاً تخصصی است و به دلیل استفاده از فناوری و تکنولوژی‌های روز می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به ارمغان آورد. بسیاری از افراد از این روش برای رفع موهای زائد خود استفاده می‌کنند و طرف‌داران آن نیز روزبه‌روز در حال افزایش است. دستگاه‌های لیزر موهای زائد درمانی دائمی برای رفع موهای زائد محسوب می‌شوند و می‌توانند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشند.

دستگاه لیزر یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای رفع موهای زائد است. مدل‌های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد. هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. لازم است پیش از اقدام به خرید ابتدا با دستگاه‌های مختلف آشنا شوید و ویژگی‌های هریک را بررسی کنید. پس از آشنایی با دستگاه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین دستگاه را باتوجه‌به هدفتان انتخاب کنید. انتخاب روش خرید نیز مرحله مهمی است. خرید آنلاین دستگاه لیزر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این روش، شما می‌توانید به‌راحتی دستگاه‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کنید و مزایا و معایب آن‌ها را مقایسه کنید.

پس از بررسی دقیق هر دستگاه و مشخصات فنی آن، می‌توان دستگاه مناسب را انتخاب کرد. در خرید آنلاین، شما فرصت بیشتری برای فکرکردن و مقایسه دستگاه‌ها دارید؛ بنابراین می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید. اما نکات مهمی در خرید دستگاه لیزر به‌صورت آنلاین وجود دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه کنید. پیش از هر چیزی شما باید از اعتبار فروشگاه موردنظر مطمئن شوید. خرید آنلاین می‌تواند بسیار مفید و کمک‌کننده باشد به‌شرط آنکه با رعایت نکات لازم انجام شود.

دریافت مشاوره نیز یکی از مواردی است که در خرید آنلاین بسیار اهمیت دارد. با­توجه به اهمیت انتخاب دستگاه مناسب و نقش پررنگ دستگاه در دستیابی به نتایج مطلوب، لازم است پیش از خرید از مشاوره­های لازم بهره ببرید تا بتوانید مناسب­ترین دستگاه را تهیه کنید. در این مقاله دستگاه‌های مطرح در زمینه لیزر را به شما معرفی می‌کنیم و نکات لازم درباره خرید آنلاین دستگاه لیزر را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید دستگاه لیزر را دارید حتماً این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

خرید آنلاین دستگاه لیزر

خرید آنلاین دستگاه لیزر از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر می‌تواند تضمین‌کننده رهایی از موهای زائد در نواحی مختلف بدن باشد. رشد موهای زائد برای بسیاری از افراد آزاردهنده است و به دنبال ازبین‌بردن دائمی آن هستند. در سال‌های اخیر کلینیک‌های لیزر به دنبال استقبال زیاد افراد از این روش درمانی، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. ازبین‌بردن موهای زائد یک پروسه زمان‌بر است و لازم است تعداد جلسات درمانی به طور کامل انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

برای خرید آنلاین دستگاه لیزر، انتخاب فروشگاه مناسب در اولویت قرار دارد. پیش از خرید حتماً شرکت‌های مختلف را بررسی کنید و دستگاه‌های گوناگون را با یکدیگر مقایسه نمایید تا بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را بتوانید تهیه کنید. هر دستگاه لیزر با دیگری متفاوت بوده و می‌تواند برای رنگ خاصی از پوست مناسب باشد. همچنین هر دستگاه می‌تواند موهای زائد ناحیه خاصی از بدن را تحت پوشش قرار دهد. البته بعضی از دستگاه‌های لیزر در بازار وجود دارند که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید می‌توانند موهای زائد تیپ‌های مختلف پوستی را از بین برده و برای هر ناحیه از بدن مورداستفاده قرار بگیرند. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از این دستگاه‌ها است. در این‌گونه دستگاه‌ها با به‌کارگیری طول‌موج‌های مختلف می‌توان موهای زائد انواع رنگ پوست را به طور مؤثری از بین برد. پیش از خرید دستگاه لیزر حتماً باید به این مورد توجه داشته باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد با استفاده از طول‌موج‌های مختلف می‌تواند با ایجاد حرارت به فولیکول‌های مو آسیب زده و از رشد آن‌ها جلوگیری کند. عوامل متفاوتی در میزان اثرگذاری این روش درمانی نقش دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رنگ پوست، رنگ مو، ضخامت مو و جنس مو اشاره کرد. در خرید آنلاین دستگاه لیزر لازم است تمام دستگاه‌ها را از لحاظ میزان سازگاری با رنگ‌های مختلف پوستی و مشخصات و ویژگی‌های مهم بررسی کنید. موفقیت یک کلینیک لیزر تا حد زیادی به نوع دستگاه‌های مورداستفاده در آن بستگی دارد.

مزیت­های خرید آنلاین دستگاه لیزر

معرفی بهترین دستگاه های لیزر

همان‌طور که در بخش قبل اشاره شد، برای خرید آنلاین دستگاه لیزر لازم است دستگاه‌های مختلف را بشناسید و ویژگی‌های هرکدام را پیش از خرید به طور کامل بررسی کنید؛ چراکه هر دستگاه اثرگذاری متفاوتی داشته و می‌تواند برای نوع خاصی از پوست مناسب باشد. برای تمام افرادی که به دنبال راه‌اندازی کلینیک لیزر هستند، این سؤال مطرح می‌شود که بهترین دستگاه لیزر کدام است. این سؤال برای  بیماران که قصد ازبین‌بردن موهای زائد بدن خود را دارند نیز مطرح می‌شود. امروزه دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای ازبین‌بردن موهای زائد از طریق لیزر وارد بازار شده‌اند. این دستگاه‌ها از فناوری‌های مدرن استفاده می‌کنند و به همین دلیل با انواع پوست سازگاری دارند و میزان نتیجه حاصل از آن‌ها نیز بسیار مثبت است.

به‌جز این دستگاه‌های مدرن، دستگاه‌های قدیمی‌تر برای تیپ خاصی از پوست مناسب هستند؛ بنابراین مقایسه آن‌ها پیش از خرید ضرورت دارد. به‌خصوص اگر قصد خرید آنلاین دستگاه لیزر را دارید حتماً باید به طور مفصل و با تحقیقات زیاد دستگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. دستگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که از پرتوهای نوری برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده می‌کنند؛ اما این پرتوها از طریق لامپ‌های مخصوص ایجاد شده  و عملاً جزو لیزر محسوب نمی‌شوند. به طور مثال IPL و E-LIGHT در این دسته قرار دارند. این دو نوع دستگاه در بسیاری از موارد همراه دستگاه‌های لیزر معرفی می‌شوند و جزو پرکاربردترین دستگاه‌های درمانی برای رفع موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها راندمان بالایی داشته و می‌توانند موهای زائد سطوح بزرگی از بدن را از بین ببرند.

از جمله مهم‌ترین طور موج‌های مورداستفاده در دستگاه‌های لیزر می‌توان به الکساندرایت، اندیاگ و دایود اشاره کرد. استفاده از این طول‌موج‌ها در دستگاه‌های لیزر می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری و دستیابی به نتیجه مطلوب شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر را به شما معرفی می‌کنیم. پیش از خرید آنلاین دستگاه لیزر حتماً این دستگاه‌ها را به همراه مشخصات و ویژگی‌های هرکدام مورد بررسی قرار دهید.

دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

این دستگاه‌ها جزو پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر بوده و با استفاده از فناوری‌های جدید می‌توانند موهای زائد را به طور دائم از بین ببرند. با خرید این دو دستگاه دیگر هیچ نگرانی درباره سازگاری لیزر با تیپ پوستی وجود نخواهد داشت؛ چراکه در این دستگاه‌ها طول‌موج‌های الکساندرایت، اندیاگ و دایود با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت برای همه نوع پوستی مناسب هستند. این دو دستگاه می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشند که با سرمایه مناسب قصد راه‌اندازی کلینیک لیزر را دارند.

دستگاه لیزر RUBY

این دستگاه اولین سیستم لیزری برای رفع موهای زائد است. در این دستگاه از طول­موج‌ کوتاه 694 نانومتر استفاده می‌شود. این طول موج برای ازبین‌بردن موهای نازک بسیار مناسب است. اما باید توجه داشت که استفاده از این دستگاه برای افرادی با پوست‌های تیره توصیه نمی‌شود و ممکن است نتایج مطلوبی را به ارمغان نیاورد. به دلیل قدیمی‌تر بودن این دستگاه، زمان بیشتری نیز برای ازبین‌بردن موهای زائد نیاز دارد و تعداد جلسات درمانی بیشتری برای ازبین‌بردن موهای زائد با این دستگاه لازم است.

دستگاه لیزر الکساندرایت

این دستگاه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد است. از ویژگی‌های مثبت دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان به سرعت بالای آن در درمان اشاره کرد. به دلیل سرعت بالایی که سیستم به‌کاررفته در این دستگاه دارد، موهای زائد نواحی بزرگ بدن مثلاً قسمت عمده‌ای از دست یا پا در کمتر از نیم ساعت از بین می‌برد؛ بنابراین این موضوع می‌تواند یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه محسوب شود. پیش از خرید آنلاین دستگاه لیزر باید به چنین ویژگی‌هایی توجه داشته باشد. در این دستگاه از طول­موج‌ کوتاه 755 نانومتر الکساندرایت استفاده می‌شود. لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد افرادی با رنگ پوست روشن مناسب بوده و جزو یکی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود.

دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، دستگاه لیزر دایود است که نسبتاً جدید محسوب می‌شود. در این دستگاه از طول موج 810 نانومتر دایود استفاده شده و برای انواع پوست‌های تیره مناسب است. این دستگاه می‌تواند با نفوذ عمقی به ریشه مو آن‌ها را به طور چشمگیری از بین ببرد. ایمنی بالا یکی از مزیت‌های اصلی این دستگاه لیزر است. همچنین پیش از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه برای رفع موهای ضخیم مناسب است. به‌این‌ترتیب تنها می‌تواند موهای بخش‌های خاصی از بدن را از بین ببرد.

مهم­ترین نکات در خرید آنلاین دستگاه لیزر

نکات مهم در خرید آنلاین دستگاه لیزر

پیش از خرید آنلاین دستگاه لیزر لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته، انتخاب فروشگاه مناسب و معتبر است. از ویژگی‌های یک فروشگاه مناسب می‌توان به ارائه دستگاه‌های متنوع، قیمت‌های مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان مقایسه دستگاه‌ها، ارائه مشخصات کامل هر دستگاه، امکان پرداخت به روش‌های نقد و اقساطی و دریافت مشاوره اشاره کرد.

لیزر موهای زائد یک روش درمانی تخصصی است و باید توسط متخصصین مربوطه انجام شود؛ بنابراین خرید دستگاه‌های لیزر نیز نیاز به مشاوره با افراد متخصص دارد. اگر قصد راه‌اندازی کلینیک و خرید آنلاین دستگاه لیزر را دارید حتماً از مشاوره‌های لازم پیش از خرید استفاده کنید. خرید دستگاه لیزر برای کلینیک مانند دستگاه‌های لیزر خانگی نیز و مسئله حساس‌تری است؛ بنابراین تمام کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی باید در خرید دستگاه‌های لیزر دقت بالایی به خرج دهند. چراکه مهم‌ترین عامل موفقیت کلینیک زیبایی آن‌ها، تجهیزات و دستگاه‌های مورداستفاده برای درمان است. زمانی که از دستگاه‌های مناسب برای درمان استفاده شود، نتیجه بهترین به دنبال خواهد داشت که در نهایت باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

از دیگر مزیت‌های استفاده از دستگاه مناسب می‌توان به بدون عوارض بودن آن اشاره کرد. دستگاه‌های لیزر با فناوری جدید، مجهز به سیستم‌های کولینگ یا خنک‌کننده قوی بوده و می‌توانند میزان درد ناشی از لیزر، همچنین عوارض آن را از بین ببرند. عوارضی چون قرمزی، تاول، سوزش و خارش پوست بعد از استفاده از این دستگاه‌ها وجود ندارد و پس از گذراندن تعداد جلسات درمانی به‌صورت کامل می‌توان به پوستی شفاف و جذاب رسید. دستگاه‌های لیزر دیگر با فناوری قدیمی‌تر نیز می‌توانند بدون درد و با ایمنی بالا موهای زائد را از بین ببرند. اما در خرید آن‌ها باید به سازگاری و مناسب بودن آن‌ها برای تیپ‌های خاص پوستی توجه داشت. این دستگاه‌ها اگر برای رنگ پوست‌های مناسب استفاده شوند می‌توانند بهترین نتایج را به دنبال داشته باشند.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن