چگونه آکنه روزاسه را مخفی کنیم؟

چگونه آکنه روزاسه را مخفی کنیم؟

اگر جز افرادی هستید که از آکنه روزاسه رنج می‌برید، متخصص گریم شارلوت تیلبری ابزار خاصی را به شما معرفی خواهد کرد که زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.  آکنه روزاسه یک بیماری پوستی مزمن است که خود را در غالب قرمزی پوست و حساسیت روی صورت نمایش می‌دهد. بر اساس آمار جهانی به نظر می‌رسد که به صورت متوسط از هر ده نفر حداقل یک مفر از این عارضه رنج می‌برد.

این بیماری شیوع بیشتری در میان بانوان دارد و گروه سنی بالای 40 سال بیشتر به آن مبتلا خواهند شد. این عارضه زندگی را برای بسیاری از افراد دشوار کرده و روی اعتماد به نفس آنها تاثیر گذار است. این عارضه باعث می‌شود که پوست بسیار خشک و زمخت شود. قرمزی ممکن است روی گونه، پیشانی، بینی و چانه مشاهده شود. البته این آکنه صرفا شامل قرمزی نیست بلکه ممکن است روی صورت شاهد برجستگی نیز باشید. در کل این عارضه می‌تواند باعث ناراحتی افراد شده و روی زندگی آنها تاثیرگذار باشد.

در حالی که واکنش نشان دادن پوست نسبت به یک دارو یا لوازم آرایشی بهداشتی می‌تواند به راحتی توسط کرم مرطوب کننده تحت درمان قرار گیرد، آکنه روزاسه امکان درمان ندارد. آنتی بیوتیک‌ها می‌توانند تا حدی کمک حال بیماران باشد اما قرمزی همچنان باقی خواهد ماند. در واقع کسانی که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند باید مدیریتی را در پیش بگیرند تا با استفاده از یک روتین خاص پوست خود را در بهترین حالت حفظ کنند. این روتین باید شامل استفاده از کرم‌های ضد آفتاب مرغوب و عدم استفاده از عطر باشد. سوال اصلی این است که آیا می‌توان از لوازم آرایشی استفاده کرد؟

متخصص گریم و آرایش شارلوت تیلبری این چالش را قبول کرده تا در یک ویدیو پوشش آکنه روزاسه را آموزش دهد. شارلوت تیلبری از آن دست متخصص گریم و آرایش است که با افرادی مثل کیت ماس، پنلوپه کروز و جنیفر لوپز همکاری می‌کند. او به خاطر قدرت بسیار زیاد در ایجاد تغییر با استفاده از گریم و آرایش معروف است. او می‌تواند به خوبی تخصص خود را در آرایش‌های روزانه و حتی رویداد‌های بسیار مجلل به نمایش بگذارد. اولین آرایش و شیوه نگه داری از پوست او برای مقابله با روزاسه بسیار مورد توجه قرار گرفت. مدلی که زیر نظر او مشغول به کار است از آکنه روزاسه رنج می‌برد و این بهترین فرصت برای آزمایش راهکار‌های مختلف بود. نام این مدل آنا است. آنا در این مورد گفت که ترکیب مورد استفاده توانسته تا زندگی او را تغییر دهد. این راهکار توانسته تا شادابی پوست او قبل از آکنه روزاسه را به او برگرداند.

 

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن