مراقبت‌های مورد نیاز دستگاه لیزر پلاتینیوم

مراقبت های مورد نیاز دستگاه لیزر پلاتینیوم

همانطور که میدانید استفاده از دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد، یکی از کم عوارض ترین روش های حذف مو است؛ با این حال برخی از فعالیت ها باعث بروز برخی از عوارض می شود که تا مدت ها اثر آن بر روی پوست بر جای میماند. از اینکه روش مدرن لیزر درمانی را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کرده اید، به شما افتخار می کنیم که به فکر سلامت پوست خود هستید؛ اما یکسری مراقبت ها باید قبل و بعد از جلسات درمانی دستگاه لیزر پلاتینیوم انجام دهید تا از بروز هرگونه عوارض جلوگیری کنید.

در این مقاله می خواهیم نکاتی را به شما ارائه دهیم که تا به حال راجع به آنها نمی دانستید! از شما می خواهیم تا انتهای این محتوای مفید ما را همراهی کنید.

چرا باید از دستگاه لیزر پلاتینیوم استفاده کنیم؟

در گذشته به دلیل اینکه تکنولوژی آنقدر پیشرفته نبود، طراحان و مهندسین دستگاه های لیزر نمی توانستند دستگاهی را طراحی کنند که برای همه ی پوست ها مناسب باشد؛ بنابراین برای هر نوع پوست یک دستگاه طراحی می کردند. با این وجود بازهم برخی از دستگاه ها به خوبی کار نمی کردند و دارای عوارض زیادی بودند؛ به همین دلیل افراد زیادی ترس استفاده از روش لیزر درمانی را برای حذف موهای زائد خود داشتند. اما امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی، طراحان و مهندسان دستگاه های لیزر، موفق به طراحی و ساخت دستگاه های لیزری شدند که برای هر تایپ پوست کاملا مناسب هستند و همچنین عوارض آنها به حداقل رسیده است.

یکی از این دستگاه های لیزر فوق العاده، پلاتینیوم نام دارد. دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین و بروزترین و قدرتمندترین دستگاه های لیزر مو زائد است. این دستگاه فوق العاده ساخت کشور آلمان است و نام کمپانی سازنده آن ALMA CO است. این دستگاه تمام تلاش خود را می کند تا شما از پوست خود رضایت کامل داشته باشید.

ویژگی های مهم دستگاه لیزر پلاتینیوم
مناسب برای هر تایپ پوستی 
از بین بردن موهای ضخیم و نازک، حتی موهای کرک مانند
دارای سه طول موج همزمان
بدون احساس درد و سوزش
مناسب برای پوست ما ایرانیها
دارای عوارض کم و ناچیز؛ مانند قرمز شدن پوست به طور موقت
سرعت و قدرت دستگاه بسیار بالا است.
برای هر ناحیه از بدن کاربرد دارد.

کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم به چه صورت است؟

ویژگی‌های مهم دستگاه لیزر پلاتینیوم:
دارای سه طول موج همزمان
بدون احساس درد و سوزش
سرعت و قدرت دستگاه بسیار بالا است
مناسب برای پوست ما ایرانی ها
  • لیزر پلاتینیوم به دلیل داشتن سه طول موج 755، 1064، 808 نانومتر در هندپیس خود، می تواند به عمق های مختلف پوست نفوذ کند و فولیکول های مو را نابود کند. سه طول موج قابلیت تنظیم خودکار و دستی را دارند، که این قابلیت فوق العاده کار با دستگاه را بسیار آسان کرده است. افرادی که نمی دانند چه دستگاهی برای پوست آنها مناسب است، لیزر پلاتینیوم گزینه خوبی برای آنها است.
  • برای افرادی که پوست آنها نسبت به درد بسیار حساس است یا به طول کلی فوبی احساس درد را دارند، با استفاده از این دستگاه قدرتمند، دردی را احساس نخواهید کرد؛ همچنین نیازی به ژل های بی حس کننده مانند لیدوکائین نخواهید داشت، زیرا این لیزر محبوب دارای سیستم خنک کننده فوق پیشرفته Soprano ICE Platinum است، این سیستم به شما اجازه هیچگونه احساس درد را نمی دهد. بنابراین دیگر وقت آن رسیده است روش های سنتی حذف مو را کنار بگذارید و از لیزر فوق پیشرفته پلاتینیوم استفاده کنید.
  • همچنین اگر بر روی پوست خود آثار جوش، لکه های مادرزادی، کک و مک و رد نیش حشرات را دارید و به همین دلیل اعتماد به نفس پوشیدن لباس های باز را در مجالس شادی، عروسی و تولدها ندارید؛ ما اینجاییم تا بگوییم دیگر نگران نباشید، زیرا لیزر پلاتینیوم تمامی لک های پوستی را به طور کلی از بین می برد؛ همچنین قسمت هایی از اندام های بدن که دچار تیرگی شده اند را درمان میکند و روشن می سازد.
  • اگر از آن دسته افرادی هستید که به تتو روی پوست علاقه زیادی دارید و دوست دارید مدام طرحی که روی بدن خود تتو کرده اید را عوض کنید و یک طرح جدید بر روی پوست خود تتو کنید، لیزر پلاتینیوم به خوبی تتو را از روی پوست شما پاک می کند؛ طوری که ردی از طرح آن بر جای نمی ماند.
  • این دستگاه پرطرفدار دارای یک صفحه نمایش 12 اینچ و تمام رنگی است؛ طراحی آن به گونه ای است که بسیار کاربر پسند و خود آموز است و کار با دستگاه بسیار راحت است. بنابراین برای کار با دستگاه نیازی به آموزش های طولانی مدت نخواهید داشت.

اگر قصد استفاده یا خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم را دارید، قبل از هر چیز از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ زیرا نسخه تقلبی دستگاه پلاتینیوم کیفیت ساخت پایینی دارند و به خوبی نسخه اصلی آن کار نمی کند.

مراقبت های قبل و بعد از درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم

با وجود اینکه لیزر پلاتینیوم تمام تلاش خود را می کند تا شما پوستی یک رنگ و صاف داشته باشید، اما اگر یکسری مراقبت ها قبل و بعد از استفاده از لیزر انجام ندهید، پوست شما دچار التهاب و عفونت های پوستی خواهد شد. در ادامه این بخش برخی از مراقبت های مهم که رعایت کردن آنها الزامی است را برای شما شرح می دهیم:

🤔مراقبت های قبل استفاده از لیزر پلاتینیوم

  1. اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای بیماری زمینه ای هستید و داروهای خاصی مصرف می کنید، بهتر است قبل از استفاده از دستگاه های لیزر با پزشک متخصص این مساله را در میان بگذارید.
  2. اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید یا اخیرا در مسافرت پوست شما در معرض آفتاب برنزه شده است، بهتر از دست نگه دارید و از رفتن به جلسات لیزر درمانی خودداری کنید.
  3. به هیچ عنوان قبل از شروع جلسات درمانی از اپیلاسیون برای حذف موهای زائد خود استفاده نکنید، زیرا اپیلاسیون پوست را بسیار حساس می کند و بعد از استفاده از دستگاه لیزر، احتمال اینکه پوست دچار التهاب شود، بسیار بالا است. یک روز قبل از شروع جلسه لیزر درمانی، مو های زائد خود را با تیغ بتراشید و دقت داشته باشید تا آسیبی به پوست نرسد. اگر پوست شما بر اثر تیغ دچار بریدگی و خراش شد، قبل از شروع درمان، با متخصصین کلینیک این مساله را در میان بگذارید.
  4. هنگام لیزر درمانی پوست شما کاملا باید پاک باشد و هیچگونه ماده آرایشی و بهداشتی بر روی پوست وجود نداشته باشد. با اینکه دستگاه لیزر پلاتینیوم به دلیل سیستم خنک کننده قدرتمندی که دارد، شما هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد، اما اگر فکر می کنید استفاده از دستگاه لیزر درد دارد، با هماهنگی با پزشک متخصص می توانید از پماد های بی حس کننده استفاده کنید.
  5. گزارشی در رابطه با اینکه لیزر پلاتینیوم به جنین خانم های باردار آسیب می رساند، ثبت نشده است؛ اما بهتر است قبل از استفاده از لیزر با پزشک متخصص مشورت نمایید.
اگر داروهای خاصی مصرف می کنید؛ بهتر است قبل استفاده از لیزر پلاتینیوم، با پزشک متخصص این مساله را در میان بگذارید.

🤔مراقبت های بعد استفاده از لیزر پلاتینیوم

  1. بعد از اتمام هر جلسه درمان، به دلیل اینکه پوست بسیار حساس شده است، بهتر است  تا 12 ساعت از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  2. حتی اگر قرار است در منزل بمانید، از کرم های ضد آفتاب قوی(ترجیحا بی رنگ)، با SPF بالا استفاده کنید و سعی کنید تا جایی که امکان دارد به مدت 24 ساعت زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  3. به مدت 12 ساعت از رفتن به حمام آب گرم خودداری کنید و همچنین بهتر است به مدت 24 ساعت به سونای بخار مراجعه نکنید. در غیر این صورت احتمال اینکه بر اثر تعریق زیاد پوست شما دچار عفونت شود، بسیار زیاد است.
  4. از ورزش های سنگین که دمای بدن شما را بالا می برد و باعث تعریق می شود، به مدت 24 ساعت جدا خودداری فرمایید.
  5. بعد از 12 ساعت اگر به داروهایی خاص مانند کورتن ها، نیاز پیدا کردید، می توانید مصرف کنید.

حال که می دانید چه مراقبت هایی لازم است قبل و بعد از لیزر درمانی انجام دهید، حتما جدی بگیرید و رعایت کنید. لیزر پلاتینیوم نیز تمام تلاش خود را می کند تا شما بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

برای سفارش و خرید این دستگاه فوق العاده با کیفیت می توانید با ما تماشرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

در این مقاله یکی از بهترین لیزر هایی را که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند، به شما معرفی کردیم و مراقبت های مورد نیاز آن را برای شما شرح دادیم. اگر تجربه استفاده از لیزر پلاتینیوم را داشته اید، خوشحال می شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از اینکه با ما تا انتهای مقاله همراه بودید، صمیمانه سپاسگزاریم🌸

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن