نکات بسیار مهم درباره‌ی خرید لیزر تیتانیوم دست دوم

نکات بسیار مهم درباره خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دست دوم

این روزها به دلیل افزایش روز افزون قیمت کالاها، افراد زیادی به سمت کالاهای دست دوم روی آورده اند. دستگاه های لیزر مو نیز یکی از همان کالاهایی است که دارای قیمت بالایی است و بسیاری از افراد که این روزها قصد کلینیک زدن را دارند، به دلیل اینکه قدرت خرید دستگاه های لیزر نو را ندارند، برای شروع کار، دستگاه های لیزر دست دوم را خریداری می کنند. اما لیزر های دست دوم خطراتی را به همراه دارد که ممکن است منجر به بروز عوارض جبران ناپذیری شود. در این مقاله نکاتی را درباره خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دست دوم برای شما شرح می دهیم تا خریدی مطمئن داشته باشید. با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

قبل از اینکه اقدام به خرید دستگاه لیزر کنید، در قدم اول بهتر است اطلاعاتی کلی درباره لیزر مورد نظر خود داشته باشید تا بتوانید با شناخت بیشتر دستگاه مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید. در این بخش قصد داریم یکی از قدرتمندترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر را به شما معرفی کنیم.

یکی از دستگاه های لیزر که در مقایسه با رقبای خود، با اختلاف بسیار زیاد در صدر جدول قرار گرفته است و دارای امتیاز بالایی است، دستگاه لیزر تیتانیوم نام دارد. تیتانیوم لیزر به عنوان لیزر بدون عوارض شناخته شده است و به دلیل دارا بودن سه طول موج 755، 1064 و 810 نانومتر برای هر 6 تایپ پوستی مناسب است و طول موج آن علاوه بر خودکار بودن، به صورت دستی نیز تنظیم می شود؛ بنابراین بر هر نوع مویی با هر جنس و رنگی میتواند اثر بگذارد. 

طول دوره درمان با این دستگاه محبوب 30 الی 40 درصد در مقایسه با دستگاه های دیگر کاهش می یابد؛ زیرا دارای فناوری فوق پیشرفته Quattro TM می باشد و به دلیل دارا بودن شعاع بسیار بزرگ، ناحیه وسیعی به مساحت 600 تا 900 سانتی متر مربع را تحت پوشش خود قرار می دهد.

اگر به دلیل ترس از بروز عوارض لیزر تا به حال از لیزر کردن موهای زائد خود، خودداری کرده اید، بهتر است بدانید ایمنی این دستگاه تضمین شده است؛ نوک یاقوت اپلیکاتور و همچنین سیستم خنک کننده فوق پیشرفته ICE پلاس به کار رفته در دستگاه، عوارض دستگاه را به حداقل رسانده اند، همچنین درد و سوزشی را هنگام استفاده از لیزر، احساس نخواهید کرد. با افتخار می توانیم بگوییم تا به حال گزارشی مبنی بر اینکه لیزر تیتانیوم موجب بروز عوارض جبران ناپذیر شده باشد، دریافت نکرده ایم.

لیزر تیتانیوم علاوه بر اینکه به حذف موهای زائد می پردازد، به درمان لک های پوستی، کک و مک ها و نیش حشرات نیز می پردازد؛ همچنین افرادی که از طرح تاتو روی پوست خود خسته شده اند، این دستگاه به خوبی تتو ها را پاک می کند طوری که ردی از آن باقی نمی ماند.

✔نکته مهمی که بهتر است در هنگام خرید لیزر دست دوم حتما در نظر داشته باشید، این است که لیزر تیتانیوم به دلیل دارا بودن قابلیت های بسیار زیاد، همچنین به دلیل پرطرفدار بودن آن، نسخه های تقلبی با قیمت پایین تر نسبت به نسخه اورجینال آن وارد بازار شده است و به فروش می رسد. نسخه های تقلبی حتی ممکن است به عنوان لیزر های دست دوم اصل به فروش برسند، بنابراین سعی کنید از فروشگاه های بزرگ و شناخته شده که سابقه طولانی ای در فروش دستگاه های لیزر نو و دست دوم داشته اند، خرید کنید.

به دلیل وجود سیستم خنک کننده فوق پیشرفته ICE پلاس در لیزر تیتانیوم، درد و سوزشی را احساس نخواهید کرد.

نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دست دوم به آن توجه کنیم

اگر قصد خرید دستگاه لیزر دست دوم را برای کلینیک خود دارید، بهتر است یکسری نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید و از کارکرد دستگاه لیزر خو رضایت کامل را داشته باشید.

در ادامه این بخش نکات را به طور کلی برای شما شرح داده ایم.

توجه به تایپ پوست

اولین و مهمترین فاکتوری که باید در نظر بگیرید نوع پوست شما و مراجعان شما است. بهتر است دستگاهی را خریداری کنید، مانند دستگاه لیزر تیتانیوم که برای هر نوع تیپ پوستی مناسب باشد. همچنین این را هم در نظر بگیرید که چه دستگاهی طرفداران زیادی دارد و افراد زیاد به دلیل وجود آن دستگاه به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند تا موهای زائد خود را با آن دستگاه لیزر کنند.

میزان طول موج لیزر

میزان طول موج دستگاه لیزر به نوع و رنگ پوست مراجعین وابسته است. بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که دارای انواع طول موج باشد و مانند لیزر تیتانیوم قابلیت تنظیم دستی طول موج را داشته باشد.

عمر دستگاه

هنگام خرید دستگاه لیزر دست دوم به میزان کارکرد دستگاه دقت داشته باشید؛ اگر چند سالی کار کرده باشد، احتمال اینکه به زودی خراب شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد زیاد است؛ همچنین لیزری را خریداری کنید که لوازم و قطعات آن به خوبی در بازار یافت شود و تعمیر کارهای ماهر برای تعمیر دستگاه وجود داشته باشند. زیرا برخی از دستگاه های لیزر به دلیل قدیمی بودن آن ها، هیچکس تخصصی در تعمیر آنها ندارد. بهتر است تا جایی که می توانید لیزر دست دومی را خریداری کنید که برای مدت طولانی کار نکرده باشد و نیاز به تعمیر آنچنانی نداشته باشد.

قبل از خرید دستگاه لیزر دست دوم:
توجه به تایپ پوست
توجه به میزان طول موج لیزر
محاسبه کردن طول عمر دستگاه
مشاهده مجوز دستگاه لیزر
چک کردن لوازم جانبی

تاییدیه وزارت بهداشت

برخی از دستگاه های لیزر که به عنوان لیزر دست دوم با قیمت پایین تری به فروش می رسند، تقلبی هستند. این دستگاه ها دارای کیفیت بسیار پایینی هستند و قدرت زیادی ندارند و نمی توانند به فولیکول های مو آسیب برسانند و صرفا مو ها را به مرحله استراحت منتقل می کنند؛ همچنین برخی از آنها دارا عوارض زیادی هستند. قبل از خرید دستگاه های دست دوم، حتما اطمینان حاصل کنید که دستگاه مورد نظر شما دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت باشد، در غیر این صورت به تقلبی بودن لیزر شک کنید.

لوازم جانبی

قبل از خرید دستگاه لیزر، اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی دستگاه را هم به شما تحویل می دهند، همچنین سلامت لوازم جانبی را نیز چک کنید. این لوازم شامل دفترچه راهنمای کار با دستگاه، کلیدها، عینک و چشم بندهای مخصوص بیمار و اپراتور، راهنمای تعیین پارامترها، کرایوژن، فیبرهای اضافه، سوئیچ، هندپیس ها و… می باشد.

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر تیتانیوم، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

حرف آخر

تا جایی که امکان دارد به سراغ دستگاه های لیزر دست دوم نروید، اما اگر هزینه های اولیه برای شما بسیار زیاد است، بهتر از دستگاهی را مانند لیزر تیتانیوم، انتخاب کنید که از لحاظ کارایی برای شما هم از لحاظ تاثیر گذار بودن و هم از لحاظ صرف وقت، به صرفه باشد؛ همچنین هنگام خرید لیزر، به نکاتی که در بخش قبل گفته شد، حتما توجه بفرمایید. به طور کلی دستگاه لیزر خود را با دقت و حساسیت بالا انتخاب کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

در این مقاله نکاتی بسیار مهم درباره خرید دستگاه های لیزر دست دوم را برای شما شرح دادیم و یکی از بهترین لیزر های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم؛ حال اگر شما نیز تجربه خرید لیزر دست دوم را داشته اید، خوشحال می شویم تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

از اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما گذاشتید، سپاسگزاریم🌸

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن