خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

یکی از پیشرفت‌های صنعت زیبایی تا به امروز، ابداع روش‌هایی برای حذف مو‌های زائد است.

قطعاً این مسأله یکی از معضلات بزرگ برای خانم‌ها و آقایان است که از زمان‌های قدیم هم افراد به دنبال راهی بودند تا بتوانند خودشان را از این مسأله نجات دهند. اتفاقاً برخی از روش‌ها در زمان‌های قدیم ایجاد شدند که به واسطه آن، افراد می‌توانستند به صورت موقت مو‌های زائد خود را از بین ببرند. موقت بودن این روش‌ها در کنار درد زیادی که داشتند، مانع از آن شد که ادامه یابند.

هرچه زمان جلوتر می‌رفت روش‌های جدیدتری هم برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شدند تا اینکه در نهایت روش قطعی از بین بردن مو‌های زائد یا همان فرایند لیزر معرفی شد. افراد به مرور با این روش آشنا شده و از آن استقبال مناسبی کردند.

برای اینکه بتوان لیزر را انجام داد، نیاز به دستگاه‌های مخصوصی خواهیم داشت که از طریق آن‌ها بتوانیم امواج با طول موج‌های متفاوت را به فولیکول مو رسانده و آن را تحت تأثیر قرار دهیم.

از بین دستگاه‌های مختلفی که برای این هدف طراحی شده‌اند، یکی از آن‌ها بسیار پرطرفدار بوده و محبوبیت زیادی را بین مراکز لیزر دارد. دستگاه لیزر پلاتینیوم همان محصولی است که برای مرکز لیزر خود لازم خواهید داشت.

اگر دوست دارید درباره این دستگاه بیشتر بدانید، آنچه در ادامه قرار داده‌ایم را از دست ندهید! ما در ادامه این مطلب قصد داریم برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار داده و نکاتی را درباره آن بیان کنیم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

یکی از دستگاه‌های مورد استفاده در اغلب مراکز زیبایی، دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد هستند. این دستگاه‌ها بر اساس تکنولوژی خاصی طراحی شده‌اند که می‌توانند پرتو‌هایی با طول موج مشخص را به اعماق پوست ارسال کرده و فولیکول‌های مو را در عمقی‌ترین بخش‌ها تحت تأثیر قرار دهند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم بین مراکز زیبایی و تخصصی لیزر بسیار به چشم می‌خورد؛ علت هم این است که دستگاه مذکور به دلیل استفاده از ۳ پرتو با طول موج‌های مختلف، می‌تواند تا عمیق‌ترین بخش‌ها نفوذ کرده و تأثیر چشمگیری بر پیاز‌های مو بگذارد.

۳ پرتویی که قبل‌تر ذکر کردیم می‌توانند به صورت همزمان و از طریق یک هندپیس بر سطح پوست تابانیده شده و تأثیر خود را اعمال نمایند.

در ادامه درباره پرتو‌های قابل استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم و چگونگی عملکرد آن‌ها اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم چگونه است؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم از فناوری متفاوتی به نام گرمااندوزی بهره‌مند شده است. اما منظور از گرمااندوزی چیست؟

در سایر دستگاه‌های لیزر، پرتو‌هایی که قرار است به سطح پوست تابانده شوند، به صورتی کاملاً مستقیم به لایه‌های عمقی نفوذ کرده و خود را به فولیکول مو می‌رسانند. همین مسأله می‌تواند آسیب به لایه‌های میانی پوست را ایجاد کرده و باعث بروز سوختگی در آن شود.

اما در دستگاه لیزر پلاتینیوم، گرمااندوزی به این صورت است که پرتو‌های ترکیبی از لایه‌های پوست عبور کرده و گرمایی تدریجی را ایجاد می‌کنند. گرمای ایجاد شده در لایه‌های سطحی‌تر خود را به لایه‌های عمقی و فولیکول مو رسانده و می‌تواند آن را تحت تأثیر قرار دهد.

در کنار وجود این قابلیت، سیستم خنک‌کننده‌ای قوی در دستگاه لیزر پلاتینیوم قرار داده‌اند که می‌تواند سطح پوست را خنک‌تر کرده و از سوختگی‌ها و ایجاد درد در آن جلوگیری نماید.

تا اینجا فهمیدیم که دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده‌ای قوی بوده و از طریق ایجاد گرمای تدریجی می‌تواند مو‌های زائد را به صورت دائمی و برای همیشه از بین ببرد. همین دو قابلیت برای اینکه میزان بالای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم توسط مراکز زیبایی را توجیه کنیم کافی است؛ اما در ادامه برای درک بیشتر این موضوع به معرفی پرتو‌های به کار رفته در آن خواهیم پرداخت.

همانطور که گفتیم سه پرتو با طول موج‌های متفاوت در دستگاه لیزر پلاتینیوم استفاده می‌شوند.

الکساندریت: طول موج ۷۵۵ نانومتری الکساندریت می‌تواند به میزان بالا توسط ملانین‌های پوست جذب شده و برای حذف مو‌های نازک و رنگ شده هم کارایی داشته باشد.

تمرکز اصلی این پرتو بر ساقه مو‌های زائد بوده و بهترین گزینه برای از بین بردن مو‌های زائد در قسمت‌های ابرو، پشت لب و سایر بخش‌هایی است که مو‌هایی نازک دارند.

اسپید: طول موج ۸۱۰ نانومتری اسپید می‌تواند با سرعتی بالا خود را به پیاز یا همان فولیکول مو رسانده و به میزان متوسطی توسط ملانین جذب شود. جذب متوسط این طول موج در ملانین باعث شده است که گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های سبزه بوده و برای از بین بردن مو‌های نواحی چانه، گونه، بازو‌ها و پا‌ها نیز کاربردی باشد.

این طول موج می‌تواند زمان درمان را سریع‌تر کرده و آن را حتی به نصف تقلیل دهد.

ان دی یاگ: طول موج ۱۰۶۴ نانومتری یاگ می‌تواند بیشترین نفوذ به لایه‌های عمقی پوست را داشته و به میزان کمتری توسط ملانین جذب شود. از این رو شاید بتوان گفت مناسب‌ترین طول موج برای پوست‌های سبزه و برنزه و نیز مو‌های ضخیم نواحی زیربغل، بیکینی و پیشانی، یاگ خواهد بود.

ترکیب سه طول موجی که قبل‌تر توضیح دادیم می‌تواند تأثیری سریع و قطعی بر فولیکول‌های مو داشته و این دستگاه را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع مو‌های زائد تبدیل کند.

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم برای لیزر کدام نواحی مناسب‌تر است؟

با وجود طول موج‌های مناسبی که در این محصول به کار رفته‌اند، می‌توان از آن برای حذف مو‌های زائد در تمامی نواحی بدن از جمله صورت (گونه، چانه، پشت لب، ابروها)، دست‌ها و پا‌ها، زیربغل، بیکینی، شکم، کمر و… استفاده نمود. پس با خیالی آسوده و بدون هیچ استرسی از این دستگاه برای مراجعین خود استفاده کنید و تجربه حس خوب را برای آن‌ها رقم بزنید.

ویژگی‌های این دستگاه چیست؟

تأثیرگذاری بیشتر: اولین ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم، تأثیر بیشتری است که در فولیکول‌های مو گذاشته و می‌تواند به صورت قطعی آن‌ها را از بین ببرد. علت اثرگذاری بالای این دستگاه را می‌توانیم استفاده همزمان از سه پرتو با طول موج‌های مختلفی بدانیم که قبل‌تر درباره آن‌ها توضیحاتی را ارائه نمودیم.

از جمله علل اصلی میزان بالای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم توسط مراکز زیبایی همین موضوع است که می‌تواند رضایت بیشتر مراجعه‌کنندگان را به همراه داشته باشد.

ایجاد درد کمتر حین لیزر: همانطور که قبل‌تر هم گفتیم، سیستم خنک‌کننده استفاده شده در این دستگاه بسیار قوی بوده و می‌تواند به اندازه کافی سطح پوست را حین انجام لیزر خنک کند.

از طرفی، اپلیکاتور مصرفی در دستگاه لیزر پلاتینیوم کاملاً متناسب با اصول ارگونومی طراحی شده است و می‌تواند هنگام انجام لیزر، حس خوب ماساژ را در پوست شما ایجاد نماید.

مؤثر در پوست‌های تیره و برنزه: با توجه به آنچه بالاتر ذکر کردیم، دستگاه لیزر پلاتینیوم می‌تواند برای انجام لیزر در پوست‌هایی که سبزه بوده و یا به تازگی برنزه شده‌اند نیز مؤثر باشد.

از طرفی، هرچه رنگ مو‌ها تیره‌تر باشد و آن‌ها رنگدانه بیشتری داشته باشند، میزان تأثیر امواج بسیار بیشتر شده و آن‌ها را بهتر از بین می‌برد.

کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر: طراحی اصولی و مناسب این دستگاه توانسته آن را به وسیله‌ای با کیفیت و ماندگار تبدیل کند و در نتیجه خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از این نظر برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

ایمنی و بهداشت: با توجه به فناوری گرما اندوزی استفاده شده در دستگاه لیزر پلاتینیوم، میزان سوختگی و آسیب به پوست بسیار کمتر بوده و از نظر عوارض محصولی مطمئن و ایمن خواهد بود.

همچنین وجود قابلیت تعویض سری‌های دستگاه، به حفظ بهداشت کمک زیادی کرده و مانع از انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های پوستی می‌شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چه معایبی دارد؟

جلسات بیشتر

اولین و بزرگترین ایراد دستگاه لیزر پلاتینیوم، جلسات بیشتری است که باید طی شوند.

برای مشاهده تأثیر قطعی رفع مو‌های زائد توسط این دستگاه، طی کردن حداقل ۱۰ جلسه لازم خواهد بود؛ لذا شاید این موضوع از نظر مراجعه‌کنندگان خوشایند نباشد چرا که حتی می‌تواند هزینه بیشتری را بر آن‌ها تحمیل نماید.

احتمال تغییر رنگدانه‌ها

همانطور که قبل‌تر گفتیم، این محصول می‌تواند برای رفع مو‌های زائد در پوست‌های تیره بسیار کاربردی و مناسب باشد؛ اما گاهی اوقات ممکن است تغییراتی در رنگدانه‌های پوست این افراد ایجاد شود که به مرور زمان تغییرات مذکور کاهش یافته و از بین ‌می‌روند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

چه نکاتی را در خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم باید رعایت کنیم؟

خرید دستگاهی اصل از فروشگاهی معتبر

دستگاه‌های مختلفی که روانه بازار می‌شوند به دو دسته اصل و تقلبی تقسیم خواهند شد. متأسفانه در ساخت دستگاه‌های لیزر هم متقلبانی وارد شده‌اند که محصولاتی بی‌کیفیت تولید کرده و می‌توانند سلامت افراد را به خطر بیندازند.

لذا برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم و برای اینکه خریدی مطمئن و درست داشته باشید، در ابتدا لازم است تحقیقاتی درباره شرکت‌های سازنده آن انجام داده و در مرحله بعدی فروشگاهی معتبر را پیدا کنید و دستگاه را از آن تهیه نمایید.

توجه به گارانتی محصول

معمولاً تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. بررسی شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش در هنگام خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم و یا هر دستگاه دیگری از واجبات است.

اگر دستگاهی که خریداری نموده‌اید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، در صورتی که دستگاه شما خراب شود و یا ایرادی داشته باشد می‌توانید با خیال راحت آن را به متخصصان تعمیرات آن سپرده و از تمامی خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید.

همچنین وجود گارانتی در برطرف نمودن عیوب اولیه دستگاه بسیار ضروری است که به واسطه آن می‌توانید به صورت کاملاً رایگان و یا با پرداخت هزینه‌ای اندک، نسبت به تعویض برخی از قطعات و یا تعویض کل دستگاه اقدام نمایید.

دستگاه دست دوم، ارزان قیمت‌تر خواهد بود

برخی از مراکز زیبایی، خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم دست دوم را نسبت به مدل‌های نو ترجیح می‌دهند. دستگاه‌هایی که دست دوم هستند با وجود آنکه در مدت زمانی مشخص کارکردی معین داشته‌اند، سالم بوده و عملکرد مناسبی را به شما ارائه می‌کنند. تنها تفاوت دستگاه‌های نو و دست دوم در قیمت فروش آن‌ها خواهد بود که دستگاه‌های دست دوم قطعاً قیمت کمتری دارند و می‌توانند برای شما مقرون به صرفه‌تر باشند.

عملکرد دستگاه را چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید

پس از تکمیل فرایند انتخاب و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم، لازم است کارکرد آن را چک کنید و از سالم بودن آن کاملاً اطمینان یابید.

هرگونه خرابی و یا آسیب در دستگاه می‌تواند در آینده به مسأله‌ای جدی تبدیل شده و هزینه‌های تعمیرات زیادی را به شما تحمیل نماید. پس هرگونه مشکل را جدی بگیرید و برای برطرف نمودن آن، دستگاه را تعویض نمایید.

بررسی قیمت در فروشگاه‌های مختلف

باید بدانید که محصولات و دستگاه‌ها در فروشگاه‌های متفاوت و با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند. برای اینکه مناسب‌ترین قیمت را تعیین کنید، لازم است به فروشگاه‌های حضوری و آنلاین مختلف مراجعه کرده و از قیمت تمامی آن‌ها آگاه شوید. پس از آن می‌توانید بهترین محصول با نازلترین قیمت را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

کلام آخر…

با توجه به تنوع بالایی که دستگاه‌های لیزر دارند، خرید دستگاهی که بتواند در انواع پوست و مو تأثیرگذار بوده و درد و عوارض کمتری را ایجاد نماید امری بسیار مهم بوده که باعث رضایت هرچه بیشتر مراجعین نسبت به مرکز شما خواهد شد.

با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می‌توانید به این اهداف دست یابید و بهترین تجربه لیزر را برای مشتریان خود رقم بزنید.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن