خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

موی زائد، معضلی همیشگی که خانم‌ها و حتی آقایان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند! شاید شما هم همیشه به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل بوده‌اید. البته روش‌هایی هم وجود دارند که از زمان‌های قدیم رایج بوده و شاید حتی امروزه هم مورد استفاده قرار بگیرند.

اما روش‌های قدیمی به دلایل متعددی این روز‌ها کمتر استفاده می‌شوند و به عبارتی کنار گذاشته شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم تمایل به استفاده از روش‌های سنتیِ از بین بردن مو‌های زائد، دردناک بودن آن‌ها است. کسی دوست ندارد برای خلاص شدن از مو‌های زائدش درد بکشد! از طرفی این درد کشیدن یک بار و دو بار نیست و این روش‌ها کاملاً موقتی هستند و نمی‌توانند به صورتی قطعی شما را از این مشکل برهانند.

اما آیا راه دیگری برای از بین بردن مو‌های زائد داریم؟ قطعاً بله! پیشرفت‌های متعددی که علم و فناوری داشته‌اند این مسأله را هم تحت تأثیر قرار داده و توانسته راه حلی برای آن بیندیشد. لیزر مو‌های زائد همان روشی است که می‌تواند به صورت قطعی شما را از مو‌های زائدتان برهاند.

اگر درباره لیزر مو‌های زائد تحقیق کرده باشید، حتماً می‌دانید که دستگاه‌های متعددی برای آن ساخته شده‌اند. هر یک از این دستگاه‌ها می‌تواند با استفاده از پرتاب پرتو‌هایی با طول موج‌ها مختلف، فولیکول مو را تحت تأثیر قرار داده و رشد آن‌ها را مهار کند.

دستگاه لیزر دایود یکی از پرطرفدارترین و شناخته شده‌ترین دستگاه‌هایی بوده که برای لیزر مو‌های زائد طراحی و تولید شده است. برای خرید دستگاه لیزر دایود، باید با آن آشنا شوید و نکات لازم راجع به آن را بدانید.

قبل از خرید دستگاه لیزر دایود با آن آشنا شوید

همانطور که گفتیم، برای انجام فرایند لیزر در مراکز زیبایی، دستگاه‌های متعددی طراحی و تولید شده‌اند. دستگاه‌ها را معمولاً براساس پرتو‌هایی که در آن‌ها به کار می‌رود نامگذاری کرده‌اند. برای مثال، دستگاه لیزر دایود به این دلیل این چنین نامگذاری شده است که در آن از پرتو دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر استفاده می‌شود. از آنجایی که طول موج پرتو دایود بسیار زیاد است، امکان نفوذ به عمقی‌ترین لایه‌های پوست را داشته و می‌تواند به سادگی خود را به فولیکول مو برساند.

این دستگاه یکی از شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین محصولات مرتبط با لیزر مو‌های زائد است که در بیشتر مراکز زیبایی لیزر به چشم می‌خورد. یکی از دلایل اینکه این مراکز خرید دستگاه لیزر دایود را ترجیح می‌دهند، طول موج بالای پرتو دایود مصرفی در آن است. علاوه بر آنکه این طول موج می‌تواند به صورت کاملاً عمقی به لایه‌های زیرین پوست نفوذ داشته باشد، خطر سوختگی و یا تغییر رنگ با آن بسیار کمتر بوده و حساسیت کمتری را هم ایجاد می‌کند.

سری بزرگی که در این محصول به کار می‌رود، می‌تواند سطح وسیع‌تری از پوست را تحت تاثیر قرار داده و با سرعت بیشتری جلسات را به انجام برساند.

با استفاده از این دستگاه می‌توانید لیزر نواحی مختلف بدن از جمله صورت، بیکینی، دست‌ها و پاها، زیر بغل و حتی سینه را انجام داده و نتیجه‌ای قطعی از آن دریافت کنید.

قبل از خرید دستگاه لیزر دایود با آن آشنا شوید

عملکرد این دستگاه چگونه است؟

برای اینکه از عملکرد صحیح این دستگاه بهره‌مند شوید، در درجه اول باید اپراتوری آموزش دیده داشته باشید.
عملکرد دستگاه براساس پرتاب پرتو‌هایی است که بتوانند به فولیکول مو رسیده و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند تا در نهایت بتوانند میزان رشد مو‌ها را مهار کنند.

در این دستگاه، پرتو دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر به عمقی‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کرده و خود را به سرعت به فولیکول مو می‌رساند. پس از رسیدن به این بخش، تحت تأثیر گرمای ایجاد شده توسط پرتو مذکور، فولیکول به مرور زمان از بین رفته و فرایند رشدش مهار می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود

میزان نفوذ بیشتر

اولین ویژگی خاصی که باعث شده خرید دستگاه لیزر دایود نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر باشد، میزان نفوذ بیشتری است که به لایه‌های پوست داشته و می‌تواند فولیکول‌های عمقی را تحت تأثیر خود قرار دهد. در لیزر مو‌های زائد این مسأله از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که می‌تواند تعیین‌کننده میزان تأثیر لیزر بر مو‌های زائد باشد.

همانطور که گفتیم، بیشتر بودن میزان نفوذ این دستگاه به بخش‌های عمقی به دلیل وجود پرتو دایود است که در آن به کار می‌رود و با طول موج بالای خود می‌تواند به سرعت خود را به فولیکول مو برساند.

درد کمتر

افرادی که از دستگاه لیزر دایود استفاده کرده‌اند، درد کمتری را نسبت به دستگاه الکساندرایت تجربه نموده‌اند.

دردی که در لیزر مو‌های زائد مورد بحث قرار دارد، در نتیجه گرمای زیادی ایجاد می‌شود که تابش پرتو‌ها در پوست تولید می‌کنند. اگر دستگاه‌های لیزر در کنار خود مجهز به خنک‌کننده‌های مناسبی باشند، این دردِ ناشی از گرما کمتر شده و میزان سوختگی ناشی از آن هم کاهش خواهد یافت.

مؤثر در مو‌های نازک

همیشه شنیده‌ایم که لیزر مو‌های زائدی که نازک و کرکی هستند ممنوع است. علت این موضوع، ضخیم‌تر شدن و یا رشد بیشتر و برگشت‌پذیری این نوع از مو‌ها پس از جلسات لیزر خواهد بود. اما جالب است بدانید کسانی که با استفاده از دستگاه لیزر دایود مو‌های نازک خود را از بین برده‌اند، به میزان کمتری بازگشت مو‌هایشان را گزارش داده‌اند. این هم از دیگر دلایل تمایل مراکز زیبایی به خرید دستگاه لیزر دایود است.

جلسات کمتر

به دلیل نفوذپذیری بالایی که دستگاه لیزر دایود در پوست و موی افراد دارد، لازم نیست تعداد جلسات زیادی برای مراجعه‌کنندگان درنظر بگیرید. تأثیر این دستگاه به قدری زیاد است که در چندین جلسه پاسخ داده و می‌توان فواصل آن‌ها را زیاد کرد.

لیزر بی‌خطر

آسیب‌هایی که در نتیجه استفاده از دستگاه‌های لیزر در پوست ایجاد می‌شوند به دلیل آن هستند که پرتو‌ها لایه‌های بالایی را تحت تأثیر قرار داده و به آن‌ها آسیب می‌زنند. اما دایود با طول موج بالای خود می‌تواند به سرعت به لایه‌های عمقی پوست رفته و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. این پرتو در طول حرکت از لایه‌هایی بالایی به طرف پایین‌ترین بخش‌ها تأثیر چندانی در میانه راه نداشته و نمی‌تواند آسیبی را به سلول‌های موجود در این بخش وارد نماید.

سرعت بیشتر

از آنجایی که سری این دستگاه بسیار بزرگ است، می‌تواند نواحی گسترده‌تری را در بر گرفته و تحت لیزر قرار دهد. در این صورت سرعت لیزر بسیار بیشتر شده و زمان جلسات کمتر می‌شود.

قابل استفاده برای همه تایپ‌های پوستی

دستگاه‌های لیزر می‌توانند برای تایپ‌های پوستی متفاوتی مناسب باشند. در کل ۶ نوع پوست مختلف شناسایی شده است که از نظر رنگ و ضخامت تفاوت‌هایی داشته و هر یک از آن‌ها به یک صورت به لیزر پاسخ می‌دهند.

دستگاه لیزر دایود به گونه‌ای طراحی شده است که برای انواع تایپ پوستی مناسب بوده و می‌تواند تجربه لیزری بی‌خطر و بدون بازگشت را برای همه افراد ایجاد نماید.

ویژگی‌های دستگاه لیزر دایود

برای خرید دستگاه لیزر دایود باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای اینکه دستگاه لیزر خریداری کنید، باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. خرید دستگاه لیزر دایود هم از این موضوع مستثنی نبوده و شما باید در خرید آن هم توجهات کافی را به کار بگیرید.

اصالت دستگاه

یکی از مهمترین مسائل در خرید دستگاه لیزر دایود و در کل همه دستگاه‌های مورد استفاده برای لیزر مو‌های زائد، اصل بودن آن است. هر مدل دستگاهی را که انتخاب می‌کنید باید بررسی کرده و بدانید کشور سازنده اصلی آن کجاست.

نمونه‌های اصلی دستگاه‌های لیزر کاملاً ایمن بوده و مطابق با اصول طراحی شده‌اند. اما متأسفانه برخی از افراد به تولید ورژن‌های تقلبی این محصولات می‌پردازند که نتیجه آن تولید دستگاه‌هایی غیراصولی و نا ایمن بوده که می‌تواند سلامت مراجعه‌کنندگان را به خطر بیندازد.

پس قبل از خرید دستگاه لیزر دایود مدل آن را مشخص کنید و درباره نمونه اصلی و کشور سازنده آن تحقیقات لازم را به عمل آورید تا بتوانید محصولی اورجینال و مرغوب تهیه نمایید.

دستگاه مناسب انواع پوست را انتخاب کنید

با توجه به اینکه مراجعین به مرکز زیبایی شما افراد متفاوتی هستند و قطعاً تایپ‌های پوستی مختلفی را دارند، توصیه ما به شما این است که دستگاهی را خریداری کنید که مناسب تایپ‌های مختلف پوستی بوده و می‌تواند تأثیر خوبی را در همه افراد داشته باشد. با این وجود، استفاده و پاسخ دهی این دستگاه برای همه مراجعان یکنواخت و مناسب بوده و باعث رضایت بیشتر آنها می‌شود.

خرید نو و یا دست دوم

از جمله راه‌های کاهش هزینه برای مراکز زیبایی، خرید دستگاه‌ها و محصولات به صورت دست دوم است. دستگاه‌هایی که دست دوم هستند اگرچه قیمت کمتری دارند؛ اما خراب نیستند و کارایی لازم را برای شما ایجاد خواهند کرد با این تفاوت که طول عمر کمتری را بخاطر کارکرد قبلی خود خواهند داشت.

شما می‌توانید برای خرید دستگاه لیزر دایود و یا هر دستگاه لیزر دیگری محصولات نو و یا دست دوم را انتخاب نمایید.

بررسی قیمت

از جمله اصلی‌ترین کار‌هایی که هنگام خرید دستگاه لیزر دایود باید به آن بپردازید، بررسی قیمت‌های مختلف در فروشگاه‌های متفاوت و انتخاب یکی از آن‌ها است.

قیمت محصولات در فروشگاه‌های مختلف با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌کنند متفاوت بوده و باید از قبل بررسی شوند.

پس به چندین فروشگاه آنلاین و حضوری سر بزنید و قیمت‌ها را بررسی کرده و در نهایت از جایی خرید کنید که برایتان مقرون به صرفه‌تر است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دیگر مسأله پر اهمیت در خرید دستگاه لیزر دایود، مسأله گارانتی و خدمات پس از فروش است. این دستگاه‌ها اگر به درستی به کار نروند ممکن است خراب شده و هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل نمایند. اگر دوست ندارید این هزینه‌های اضافی را پرداخت کنید، اول از همه سعی کنید استفاده صحیح از آن را فرا بگیرید و بعد از آن به استفاده کردن از دستگاه مشغول شوید.

حال اگر دستگاه شما خراب شد، شما باید به دنبال شخص و مکانی باشید که آن را برایتان تعمیر کند. اما دستگاه‌های لیزر بسیار حساس بوده و نمی‌توان آن‌ها را به همه کس سپرد. لذا برای اینکه آن را به افراد متخصص و وارد در این زمینه بسپارید، باید به خدمات پس از فروش محصول مراجعه کرده و تعمیر را به آن‌ها بسپارید.

برای خرید دستگاه لیزر دایود باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

آیا خرید این دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود؟

دستگاه لیزر دایود ویژگی‌های مناسب و منحصربفردی دارد که آن را نسبت به سایر محصولات برتری بخشیده و به دستگاهی کاملاً کاربردی تبدیل کرده است.

بسیاری از مراکز زیبایی، خرید دستگاه لیزر دایود را به دلیل ویژگی‌های خوب و قیمت مناسبی که دارد ترجیح می‌دهند. قیمت این دستگاه به نسبت محصولات مشابه کمتر بوده و برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

کلام آخر…

همانطور که دیدیم معضل مو‌های زائد را نمی‌توان با روش‌های قدیمی به صورت دائمی از بین برد. لذا باید به روش‌های جدیدی که ابداع شده روی آوریم. همانطور که گفتیم یکی از این روش‌ها که می‌تواند شما را به صورت قطعی از شر مو‌های زائدتان ر‌هایی بخشد لیزر کردن آن‌ها است.

در این مطلب سعی کردیم شما را با یکی از مؤثرترین دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد آشنا کنیم. این دستگاه که دایود نام دارد بسیار پرطرفدار بوده و می‌تواند تجربه لیزری بی‌خطر و بدون درد را برای شما به ارمغان بیاورد.

با رعایت نکات خرید دستگاه لیزر دایود می‌توانید دستگاهی مرغوب و با کیفیت تهیه کرده و رضایتمندی مراجعین خود را کسب نمایید.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن