بهترین دستگاه لیزر خانگی

بهترین دستگاه لیزر خانگی

امروزه لیزر موهای زائد تبدیل به یکی از بهترین روش‌های درمانی برای ازبین‌بردن موهای زائد شده است. این روش در مقایسه با سایر روش‌های درمانی بسیار کارآمدتر و تأثیرگذارتر است. به‌طورکلی می‌توان گفت که نتیجه‌بخشی این روش کاملاً تضمینی است. ممکن است در مواردی نارضایتی افراد بعد از درمان با این روش وجود داشته باشد. جالب است بدانید که نارضایتی این افراد در اکثر موارد به استفاده از دستگاه نامناسب برمی‌گردد.

یکی از مهم‌ترین عوامل در میزان نتیجه‌بخشی لیزردرمانی استفاده از دستگاه مناسب است. این دستگاه‌ها ویژگی‌های به خصوصی دارند که باعث می‌شود برای تیپ خاصی از پوست مناسب باشند؛ بنابراین درصورتی‌که از دستگاه مناسب استفاده شود حتماً می‌توان از این روش نتیجه گرفت.

ممکن است این تصور وجود داشته باشد که برای رفع موهای زائد از طریق لیزر باید حتماً به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرد. این تصور درست نیست و  باید به این نکته توجه داشت که دستگاه‌های لیزر خانگی نیز می‌توانند به میزان قابل قبولی موهای زائد را از بین ببرند. بااین‌حال تفاوت زیادی بین درمان کلینیک‌ها و درمان خانگی وجود دارد. بدیهی است که درمان زیر نظر متخصصان و در کلینیک‌ها می‌تواند نتیجه‌بخشی بیشتری داشته باشد.

بااین‌حال می‌توان از این روش به‌صورت خانگی نیز استفاده کرد. اما مهم‌ترین مسئله، انتخاب و تهیه دستگاه مناسب است. این موضوع اساسی­ترین مرحله در شروع روند درمان محسوب می‌شود. لازم است حساسیت و دقت لازم را در انتخاب دستگاه لیزر خانگی به خرج دهید چرا که انتخاب دسته دستگاه مناسب می‌تواند هم تضمین‌کننده سلامت شما باشد و هم رهایی از شر موهای زائد را محقق نماید.

دستگاه لیزر یکی از پرکاربردترین و پرطرف‌دارترین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد در سال‌های اخیر بوده است. این دستگاه هم در بین بانوان و هم در بین آقایان طرف‌داران ویژه‌ای دارد. به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه‌ها می‌توان از آنها برای رهایی دائمی از شر موهای زائد استفاده کرد. تأثیرگذاری زیاد این روش نسبت به سایر روش‌های رفع موهای زائد باعث شده که شناخت دستگاه‌های مختلف در این زمینه اهمیت زیادی پیدا کند.

دستگاه لیزر خانگی یکی از بهترین روش‌ها برای رفع موهای زائد است. این روش باعث صرفه‌جویی در وقت  و هزینه می‌شود چرا که در مدت‌زمان کوتاهی می‌تواند موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد. از سوی دیگر دستگاه‌های لیزر خانگی با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌شوند و به دلیل تأثیرگذاری زیاد این روش، دیگر نیازی به استفاده از سایر روش‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد نیست.

شناخت دستگاه‌های مختلف و آشنایی با بهترین دستگاه لیزر خانگی موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم. دستگاه‌های لیزر ویژگی‌های به خصوصی دارند که باعث می‌شود از سایر روش‌ها متمایز شوند. دستگاه‌های مختلفی در کلینیک‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها بسیار مجهز بوده و نتیجه‌بخشی فوق‌العاده‌ای دارند. اما از این روش می‌توان در خانه نیز استفاده کرد.

لازم است پیش از استفاده از این روش دستگاه‌های مختلف را به همراه ویژگی‌های هرکدام بشناسید. در ادامه دستگاه‌های لیزر خانگی و مشخصات هرکدام، همچنین مزایا و معایب آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید چنین دستگاه لیزر خانگی را دارید حتماً تا پایان مقاله ما را دنبال کنید.

عوامل مهم در انتخاب دستگاه لیزر خانگی

پیش از آشنایی با بهترین دستگاه لیزر خانگی لازم است عوامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب دستگاه لیزر مو را بشناسید. دستگاه‌های لیزر به دلیل ویژگی‌هایی که دارند برای نوع خاصی از پوست و مو مناسب هستند؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین نتیجه درمانی از این روش هستید باید به این موضوع توجه داشته باشید.

دستگاه‌های مختلفی برای انواع تیپ‌های پوستی در بازار عرضه شده‌اند. پیش از خرید این دستگاه‌ها لازم است ویژگی‌های پوستی خود را به‌دقت بررسی کرده و دستگاه مناسب خودتان را تهیه کنید. از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب دستگاه لیزر خانگی توجه به رنگ پوست است. رنگ پوست در این روش درمانی بر اساس دسته‌بندی رنگی تعیین می‌شود.

رنگ پوست

در مقیاس معینی که توسط پزشکان مورداستفاده قرار می‌گیرد، رنگ پوست افراد به ۶ دسته کلی تقسیم می‌شود. این تقسیم‌بندی بر اساس میزان ملانین یا رنگ‌دانه پوستی صورت‌گرفته است. به طور مثال درصورتی‌که پوست شما رنگ‌دانه‌های بسیار کمی داشته باشد، عدد یک به آن تعلق می‌گیرد و افرادی با نمره شش بیشترین میزان رنگ‌دانه پوستی را دارند؛ بنابراین تعیین نمره رنگ پوست اولین مرحله در انتخاب دستگاه لیزر خانگی است.

در دستگاه لیزر از طول‌موج‌های مختلف برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود. هر طول موج برای جذب شدن توسط ملانین‌های خاصی مناسب است. به‌این‌ترتیب اختصاصی بودن دستگاه لیزر مشخص می‌شود.

رنگ مو

نکته دیگری که در انتخاب دستگاه لیزر تأثیرگذار است، توجه به رنگ مو افراد است. رنگ مو همانند رنگ پوست فاکتوری است که میزان نتیجه حاصل از این روش درمانی نقش دارد. درصورتی‌که از دستگاه مناسب و سازگار با رنگ موی شما استفاده شود بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. به‌طورکلی پوست‌های روشن نور کمتری جذب می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که طول‌موج‌های تولید شده دستگاه لیزر توسط رنگ‌دانه‌های پوستی این افراد بیشتر جذب شده و موهای زائد راحت‌تر از بین بروند.

تیره‌تر بودن موهای زائد مانند روشن بودن پوست عمل می‌کند. هرچه موهای زائد شما تیره‌تر باشند، نور بیشتری را جذب کرده و موهای زائد سریع‌تر و راحت‌تر از بین خواهند رفت. حتماً در انتخاب دستگاه به این دو موردتوجه داشته باشید. دریافت مشاوره می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. همچنین مشاوره باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود چرا که بدون صرف وقت زیاد می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه دستگاه مناسب و سازگار با نوع پوست خود را پیدا کنید.

آشنایی با بهترین دستگاه‌های لیزر خانگی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، آشنایی با دستگاه لیزر خانگی مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که هر دستگاه برای نوع خاصی از پوست مناسب است؛ بنابراین لازم است دستگاه‌های مختلف را به‌خوبی بشناسید. اما ما شناخت تمامی دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین بهتر است با بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌ها آشنا شوید. از نکات مهم در خرید دستگاه لیزر خانگی دریافت مشاوره است. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره، دستگاه مناسب را در مدت‌زمان کوتاهی انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند روند خرید را سهولت ببخشد. پس اگر اطلاعات کافی درباره دستگاه‌های مختلف را ندارید، حتماً با افراد متخصص مشورت کنید. همچنین به نکات ذکر شده در این مقاله توجه داشته باشید.

اگر قصد خرید دستگاه لیزر خانگی را دارید حتماً این بخش را بادقت مطالعه کنید؛ زیرا در این قسمت برخی از بهترین دستگاه‌های لیزر را به شما معرفی می‌کنیم. هر یک از این دستگاه‌ها به‌صورت مختصر معرفی شده‌اند. همچنین ویژگی‌های شاخص و نکات مهم در مورد هر دستگاه را ذکر شده است.

Philips Lumea BRI956 Prestige

می‌توان گفت که این دستگاه از قدرتمندترین دستگاه‌های لیزر خانگی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی منحنی خروجی آن اشاره کرد. این طراحی باعث شده که دستگاه در نهایت عملکرد بهتری داشته باشد. قابلیت تنظیم برای رنگ پوست و مو از دیگر ویژگی‌های این دستگاه لیزر خانگی است. این مدل جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌ها در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

شدت لیزر در این دستگاه قابل تنظیم در هر لحظه است. از مهم‌ترین نکات مثبت دستگاه فیلیپس می‌توان به استفاده از فناوری و تکنولوژی‌های جدید است اشاره کرد. این دستگاه می‌تواند موهای زائد نواحی مخصوص بدن مانند زیربغل یا بیکینی را از بین ببرد. همچنین شما می‌توانید از سری مخصوص برای ازبین‌بردن موهای زائد نواحی مختلف استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود که دستگاه اختصاصی‌تر عمل کند. این دستگاه لیزر دارای کلاهک‌های مختلفی است. از جمله کلاهک‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاهک مخصوص صورت

کلاهک مخصوص بدن

کلاهک مخصوص زیربغل

کلاهک بیکینی

Braun Gillette Venus Silk-Expert IPL 5001

این دستگاه یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های لیزر خانگی است. علت این امر به تکنولوژی بالا در آن برمی‌گردد. این دستگاه لیزر خانگی می‌تواند تنها در مدت‌زمان ۸ دقیقه موهای زائد را بدون هیچ‌گونه دردی از بین ببرد. بعد از گذشت دوره درمانی لازم شاهد ازبین‌رفتن موهای زائد به طور دائمی و مؤثر خواهید بود. از این دستگاه لیزر می‌توان هم برای موهای زائد بدن و هم برای صورت استفاده کرد. این دستگاه از تکنولوژی انطباقی بهره‌مند است. به این صورت که می‌تواند رنگ پوست را تشخیص دهد؛ بنابراین در هنگام استفاده از آن سنسورهای دستگاه فعال شده و رنگ پوست را تشخیص می‌دهد. این سنسورها می‌توانند ۸۰ بار در ثانیه پوست را بررسی کنند.

آشنایی با ویژگی­های دستگاه لیزر خانگی

DEESS Hair Removal System Series 3

این دستگاه نیز یکی دیگر از دستگاه‌های قدرتمند و پرکاربرد در زمینه رفع موهای زائد است. در این دستگاه توجه زیادی به مقیاس بسته‌بندی رنگ پوست شده است. امکان تشخیص رنگ پوست و آنالیز آن در این دستگاه وجود دارد؛ بنابراین می‌تواند ابتدا رنگ پوست‌ها آنالیز کرده و سپس اشعه مناسب تولید کند. از دیگر نکات مثبت این دستگاه می‌توان به استفاده از لامپ با طول عمر بالا اشاره کرد. این لامپ قوی می‌تواند باعث شود که از آن بتوان برای رفع موهای زائد ناحیه وسیعی استفاده کرد.

به‌کارگیری این لامپ می‌تواند باعث شود که دستگاه به طور مؤثری موهای زائد را از بین ببرد. در صورت خرید این دستگاه لیزر خانگی احتیاجی به تهیه لامپ نخواهید داشت. از نکات دیگر این دستگاه می‌توان به برقی بودن آن اشاره کرد. در هنگام استفاده از این دستگاه باید آن را به‌صورت مستقیم به برق وصل کنید. این مورد یکی از معایب و محدودیت‌های این دستگاه محسوب می‌شود.

از دیگر نکات مربوط به DEESS Hair Removal System Series 3 می‌توان به ارائه عینک همراه اشاره کرد. همچنین در هنگام استفاده از آن نیازی به ژل ندارید. در این دستگاه فیلتر uv تعبیه شده و اشعه‌های ساطع شده از آن هیچ‌گونه ضرری برای شما نخواهند داشت. عملکرد این دستگاه کمی کند است و برای ازبین‌بردن موهای زائد در ناحیه کوچک نیاز به ۷ الی ۸ دقیقه زمان دارد. اما این محدودیت‌ها در کنار مزایای زیاد این دستگاه قابل‌چشم‌پوشی هستند. طراحی ساده و زیبای این دستگاه و کاربرپسند بودن آن از مزیت‌های بزرگ آن محسوب می‌شود.

Tria Beauty Hair Removal Laser 4X

Tria Beauty Hair Removal Laser 4X  یکی دیگر از دستگاه‌های لیزر خانگی است. در این دستگاه از تمرکز اشعه بر روی فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. به این صورت که فولیکول‌های مو مستقیماً مورد حمله اشعه ساطع شده از دستگاه لیزر خانگی قرار می‌گیرد. این اشعه‌ها می‌توانند به ریشه مو آسیب‌زده و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری کنند. از این روش می‌توان هر دوهفته یکبار برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده کرد. در این دستگاه یک صفحه‌نمایش مناسب وجود دارد که این صفحه‌نمایش می‌تواند مواردی چون شارژ باتری، سنسور پوست، قفل ایمنی، شاخص سطح درمان و شمارنده پالس را نشان دهد.

Illuminage Touch Device

این دستگاه لیزر خانگی جزو اولین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد با امواج رادیویی است از این دستگاه می‌توان برای انواع پوست و مو با رنگ‌های مختلف استفاده کرد. در بازه زمانی بلندمدت نتایج این دستگاه شما را شگفت‌زده خواهد کرد. Illuminage Touch Device دستگاه خانگی کاملاً ایمن و بدون خطر بوده و هفته‌ای یکبار به مدت ۷ هفته باید استفاده شود. از جمله نکات مهم درباره این دستگاه می‌توان به کارتریج قابل تعویض آن اشاره کرد.

کارتریج این دستگاه زیاد است و در حدود ۱۱۲ هزار چشمک است. اما در صورت نیاز می‌توان کارتریج آن را عوض کرد. همچنین منبع تغذیه این دستگاه به‌صورت شارژی است. اما می‌توان آن را به‌صورت مستقیم به برق نیز وصل کرد که این موضوع یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های Illuminage Touch Device  به شمار می‌رود.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن