آشنایی با دستگاه لایه‌برداری Pollogen

دستگاه لایه برداری پلاژن یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های درمانی است. این دستگاه با رفع چین‌وچروک‌های پوستی، آب‌رسانی، اکسیژن‌رسانی و افزایش حجم بافت پوست باعث جوان‌سازی پوست صورت و بدن می‌شود. خرید دستگاه پلاژن در انواع مختلف ازجمله مدل‌های دو هندپیس و سه هندپیس امکان‌پذیر است. بهتر است قبل از خرید دستگاه Pollogen با چگونگی عملکرد و نحوه کار با آن آشنا شوید:

معرفی دستگاه پلاژن

پلاژن توسط کشور چین و تحت لیسانس آلمان ساخته می‌شود. پلاژن توسعه‌دهنده و تولیدکننده پنج فناوری انقلابی تحت نام‌های تجاری برتر صنعت درمان‌های زیبایی مانند OxyGeneo، TriPollar، Hybrid Energy، TriLipo و TriFractional است. پلاژن مجموعه کاملی از سیستم‌های درمان کانتورینگ صورت و بدن، درمان‌های ضد پیری اثبات‌شده است. این دستگاه‌ها ایمن و مؤثر بوده و برای طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی را ارائه می‌دهد.

پلاژن برای پاسخگویی به نیازهای ویژه، تغییرات سریع و پیشرفت صنعت زیبایی راه‌حل‌هایی را برای متخصصان زیبایی در سراسر جهان ارائه می‌دهد. پلاژن با ساختن محصولاتی کاربرپسند، ایمن، راحت و با رویکردی مشتری محور به‌طور مداوم سعی در ارائه درمان‌های دلپذیر و مؤثر دارد.

کاربرد ویژگی‌های دستگاه پلاژن چیست؟

دستگاه لایه برداری پلاژن یک روش درمانی حرفه‌ای، مؤثر و ایمن است. این دستگاه از طریق امواج اولتراسوند، اکسیژن‌تراپی و RF تری‌پلار سبب پاک‌سازی، لایه‌‌برداری، جوان‌سازی و روشن‌سازی پوست می‌شود. درواقع امواج اولتراسوند، امواج فراصوتی هستند که باوجود تولید انرژی مؤثر، در درمان‌های زیبایی پوست هیچ خطری را برای بدن انسان ایجاد نمی‌کنند. فناوری Tripollar نیز یک تکنولوژی جدید و نسل سوم RF است. این دستگاه بدون ایجاد درد و عوارض جانبی برای انواع تایپ‌های پوستی و حتی پوست‌های حساس کاربرد دارد. درمان بسیار سریع انجام‌شده و هر جلسه نهایتاً تا 30 دقیقه طول می‌کشد. در هنگام خرید دستگاه Pollogen همراه این دستگاه پک و کیت‌هایی ارائه می‌شود که از آن‌ها در درمان‌ مربوط به جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه Pollogen چیست؟

هدف اصلی تمامی درمان‌های Pollogen بسازی و جوان کردن پوست به صورت طبیعی است. تقریبا همه دوست دارند که نتایج ضد افزایش سن و پیر شدن پوست را تجربه کنند و Pollogen می‌تواند این نتیجه را به شما ارائه کند. استفاده از Pollogen حتی برای نقاط حساس بدن نیز امکان پذیر است.

آیا استفاده از دستگاه Pollogen به بدن آسیب وارد می‌کند؟

وقتی روی درمان Pollogen سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید بدانید که این درمان می‌تواند حتی در زمان استراحت غذا نیز انجام شود. این عمل در واقع نیازی به جراحی ندارد و به خاطر آن نیازی به استراحت نیست و درد و ناراحتی نیز در پی ندارد. یاد دادن به پوست که چگونه خود را بازسازی کرده و جوان کند نیازی به عمل جراحی یا مقدار زیادی درد ندارد. شایعات زیادی در مورد صدمه زدن یا درد زیاد Pollogen وجود دارد که حقیقت ندارند.

هنوز هیچ امتیازی به این مطلب نداده اید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن